خدمات سایت


متن کامل خبر

ذوالفقارنسب:بي كفايتي عامل صعود نكردن به المپيك است

آرشیو
مربي اسبق تيم فوتبال ايران با بيان اين که شکست تيم اميد ايران مقابل عراق قابل توجيه نيست، گفت: نمي دانم درباره اين اتفاق چه بگويم.
1390/04/03 05:15:59 ق.ظ

بيژن ذوالفقارنسب با بيان اين مطلب اظهار کرد: ديروز بازي متوسطي از تيم ملي اميد ديدم و به نظر من بازيکنان در اين بازي بسيار کم توان ظاهر شدند و عملکردشان قابل توجيه نيست. مسلما دريافت دو گل در خانه اصلا رضايت بخش نيست.

وي در ادامه با بيان اين که ساختار دفاعي تيم ملي اميد اصلا خوب نبود، افزود: عملکرد تيم ملي اميد چه به لحاظ فردي و چه گروهي به هيچ وجه مطلوب نبود و به عنوان نمونه هافبک‌هاي تيم ثابت نبودند و مدام تغيير مي‌کردند.

ذوالفقارنسب در ادامه با بيان اين که اين تيم اميد ضعيف‌ترين تيم چند دوره اخير بود، خاطرنشان کرد: درست است که در دوره‌هاي قبل هم از صعود به المپيک ناکام بوديم، ولي تيم ملي در آن دوره‌ها از کيفيت فني بالايي برخوردار بود. ‌اما در اين دوره با توجه به اين که شش بازيکن تيم ملي از بازيکنان خوب ليگ برتر بودند، انتظار بيشتري از تيم مي‌رفت.

وي در ادامه درباره کادر فني جوان تيم ملي اميد، گفت: کادر فني تيم جديد است و فکر مي‌کنم برنامه‌ريزي مشترک فدراسيون فوتبال و کميته ملي المپيک در چهار سال اخير بسيار ضعيف بود. در اين چهار سال مربيان تيم اميد بارها تغيير کردند و اين گروه فعلي نيز به دليل کم تجربه و جوان بودن خيلي زود رضايت دادند که با اين شرايط کار کنند.

مربي اسبق تيم ملي فوتبال ايران ادامه داد: اگر منصوريان و دستيارانش با تجربه و آگاه به مسايل روز فوتبال بودند، به هيچ وجه قبول نمي‌کردند که با شرايط فعلي هدايت تيم ملي را بر عهده بگيرند. البته ذکر اين نکته ضروري است که به نظر مي‌رسيد، کادر فني بازي برابر عراق را خيلي جدي نگرفته بود که اين همه به کم تجربگي آن‌ها باز مي‌گردد.

وي درباره آينده تيم ملي اميد و دوره آينده رقابت‌هاي مقدماتي المپيک که چهار سال آينده برگزار مي‌شود، خاطر نشان کرد: عجيب است که از اکنون صحبت از چهار سال آينده بکنيم، چرا که فدراسيون فوتبال ما نتوانست يک برنامه دو ماهه تدوين کند، چه برسد به چهار سال!

ذوالفقارنسب همچنين افزود: تکليف تيم اميد بايد در سطح کلان کشور روشن شود. آنچه مسلم است بي کفايتي عامل اصلي صعود نکردن تيم اميد به المپيک در چند سال گذشته بوده است. براي دور آينده چهار سال وقت داريم که بايد به بهترين شکل براي آن برنامه‌ريزي کنيم. ولي متاسفانه مديريت فوتبال ما در برنامه‌هاي طولاني مدت فوق العاده‌ ضعيف است.

وي در پايان با اشاره به ناهماهنگي ايجاد شده در بازي رفت برابر عراق و بازي دادن به بازيکني که از آن بازي محروم بود که باعث شد بازي رفت را سه بر صفر به سود عراق اعلام کنند، تصريح کرد: مطمئنا در فدراسيون فوتبال ما يک پرونده‌ براي تيم اميد وجود ندارد، چرا که در غير اين صورت حتي يک کارمند معمولي فدراسيون نيز مي توانست با مراجعه به آن پرونده‌ تعداد کارت‌هاي زرد بازيکنان را بررسي کرده و به تيم اطلاع دهد.

منبع : ورزش 3
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1199

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 810

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2579

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2925

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3028

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3203

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3063

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4093