خدمات سایت


متن کامل خبر

قلعه نويي: قول قهرماني تراكتورسازي را نمي دهم

آرشیو
سرمربي جديد تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: قول قهرماني نمي دهم و اعتقاد دارم هر مربي که در مورد قهرماني يا کسب سهميه آسيايي به هواداران يک تيم قول مي دهد، مربي نيست.
1390/04/04 01:49:30 ب.ظ

''امير قلعه نويي'' جمعه شب در مراسم معارفه خود که در محل شرکت تراکتورسازي تبريز صورت گرفت، تصريح کرد: کمتر جايي نمونه اين هواداران را ديده ام و آنها از ته دل تيمشان را دوست دارند؛ حتي زماني که با استقلال قهرمان آسيا شديم نظير اين شور و شوق را کمتر ديدم.

وي اظهار داشت: صحنه هاي قشنگي که در فرودگاه ديدم تمرکزم را بر هم زد و دوباره احساس جواني کردم.حالا سعي مي کنم اين حس را به بازيکنان تيم منتقل کنم و با نتيجه گيري خود، جواب محبت هاي مردم را بدهم.

قلعه نويي گفت: روش کاري من در تمامي تيم ها و تراکتورسازي مشاوره اي است و از اين رو بايد دست در دست هم و به کمک هم براي اعتلاي اين تيم مردمي تلاش کنيم.

وي اضافه کرد: بايد تيمي درست کنيم که بازيکنان با کيفيت نقش عمده اي در آن ايفا کنند و در موفقيت اين تيم موثر واقع شوند.

وي در خصوص نقل و انتقالات صورت گرفته در تيم و همچنين جذب بازيکنان جديد، اظهار داشت: مديريت تيم سه سهميه از شش سهميه ليگ برتري تيم را با جذب آل نعمه، اکبرپور و حاج صفي پر کرده و کادر فني از سه سهميه ديگر، براي جذب مهاجم و بازيکني که در 50 متر رو به جلو زمين توپ مي زند استفاده خواهد کرد.

قلعه نويي افزود: فلسفه مربيگري من، بازي هجومي و زدن گل هاي بيشتر به تيم حريف است از اين رو با حفظ استخوان بندي اصلي فصل پيش تيم و ترميم خط دفاعي و جذب سه مهاجم، تيم را در خط حمله نيز تقويت خواهيم کرد.

وي از دوران مربيگري خود در اصفهان و تيم سپاهان به خوبي ياد کرد و گفت: دو سال فوتبالي بسيار خوب را در اين شهر سپري کردم و از اين بابت از مردم اين شهر و مسئولان تيم سپاهان، تشکر مي کنم.

سرمربي جديد تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز همچنين در خصوص اهداف خود و امکان دست يافتن به قهرماني با اين تيم افزود: من هيچ قولي در اين خصوص نمي دهم، اما تمام تلاشم را مي کنم. وي تصريح کرد: هر مربي که در مورد قهرماني يا کسب سهميه آسيايي به يک تيم و هواداران آن قول مي دهد، مربي نيست.

قلعه نويي افزود: بر اساس افکار تاکتيکي خودمان يارگيري خواهيم کرد و با نظر کادر فني، مهره هاي خوبي جذب تيم مي کنيم.

وي در خصوص کادر فني تيم اظهار داشت: آنها رفقاي من هستند و همگي داراي بالاترين مدرک مربيگري فوتبال در آسيا هستند.

وي گفت: تمامي جوانب را قبل از اينکه به تراکتورسازي بيايم بررسي کرده ام و به دنبال اين هستم که تيم خوبي را ببندم؛ چون بردن و پيروزي را دوستم دارم، جايي را براي مربيگري انتخاب مي کنم که توان برد و پيروزي را داشته باشم.

قلعه نويي با بيان اينکه، هيچ جايي بهتر از تبريز براي مربيگري در فوتبال در ايران وجود ندارد، افزود: برنامه يکساله اي به باشگاه داده ام و در صورت موفقيت در طول اين يکسال و تمايل هيات مديره، اين مدت قابل تمديد است.

وي که به همراه کادر فني و بازيکنان تيم تمرينات را از امروز شنبه به طور جدي دنبال مي کند در خصوص برنامه هاي اردويي تيم، اضافه کرد: از همکارم غلامرضا باغ آبادي خواسته ام تا به دليل تکميل ظرفيت کمپ آنکارا، شرايط محل برگزاري اردوي آمادگي در استانبول ترکيه را بررسي کند و در صورت فراهم بودن چهار عامل امکانات، تغذيه خوب، اسکان و مسابقات تدارکاتي عازم اين اردو شويم.

وي توجه به فوتبال پايه و جوانان را نيز از ديگر اهداف خود در اين باشگاه عنوان کرد و گفت: به هر تيمي که رفته ام مدير تيم هاي پايه را به کادر فني دعوت کرده ام چرا که اعتقاد دارم با کمي کار بر روي جوانان، مي توان از آنها پشتوانه هاي خوبي براي تيم ساخت.

امير قلعه نويي شب گذشته و در ميان استقبال پرشور مردم و هواداران تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز وارد اين شهر شد و از امروز کار خود با اين تيم را شروع مي کند.

منبع : ورزش 3
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1186

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 786

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2560

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2913

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3012

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3170

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3044

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4073