خدمات سایت


متن کامل خبر

اطلاعیه عجیب فدراسیون فوتبال!

آرشیو
فدراسیون فوتبال اعلام کرد فیفا حکمی در مورد بازنده شدن ایران در بازی رفت مقابل عراق صادر نکرده است.
1390/04/05 08:40:25 ب.ظ

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، به دنبال اظهار نظرهای مختلف در خصوص اتفاقات رخ‎داده در مورد تیم امید و مسابقه رفت این تیم مقابل عراق فدراسیون فوتبال اطلاعیه زیر را صادر کرد:

"کمیته انضباطی فیفا طی نامه مورخ 22 ژوئن، علت استفاده غیرمجاز از بازیکن تیم امید کمال الدین کامیابی‎نیا را جویا شد و تا اول جولای (جمعه 10 تیر) از این فدراسیون خواست تا مدارک و مستندات خود را مبنی بر دلیل استفاده از این بازیکن به فیفا اعلام کند. پیرو آن، جلسه ای در فدراسیون فوتبال تشکیل شد و پس از آن مقرر شد از کادر فنی تیم ملی خواسته شود تا از بازیکن فوق الذکر استعلام شود که آیا در دو بازی قبل دواخطاره شده است یا خیر، متعاقب آن این موضوع به تایید این بازیکن رسید و فدراسیون فوتبال تاکید کرد که در بازی برگشت از این بازیکن استفاده نشود و متعاقب آن سرمربی تیم امید با مشورت سرمربی تیم ملی بزرگسالان تصمیم گرفتند تا بازیکنان نیز در جریان موضوع قرار گرفته تا با انسجام هرچه بیشتر تیمی و با تمهیدات ویژه ای که اتخاذ می کنند، بتوانند با تعداد گل های بیشتری تیم ملی عراق را شکست دهند تا صعودشان به مرحله بعد، صرف‎نظر از رایی که کمیته انضباطی فیفا اعلام خواهد کرد، باشد.

از سویی دیگر مقرر شد کلیه اطلاعات مربوط به تیم امید در جلسه ای مشترک که فی‎مابین کادر فنی قدیم و کادر فنی جدید آن تشکیل شده بود به اطلاع آن رسانده شود، علاوه بر اینکه خود بازیکن همان‎گونه که به مسئولین قدیم تیم امید این امر را مطرح کرده بود، باید به مسئولین جدید تیم امید نیز اعلام می کرد که این امر محقق نشد.

از طرف دیگر در جلسه هماهنگی پیش از دیدار تیم ملی مقابل عراق (در اربیل) ناظر دیدار لیستی 22نفره از بازیکنان تیم امید ارائه کرد که در آن نیز نام این بازیکن قید شده بود و هیچ اسمی از محروم بودن آن اعلام نشده بود و این در حالی بود که ناظر دیدار اجازه بازی کردن به سید ایمان موسوی را به دلیل نداشتن کارت بازی نداد و مدارکی ارائه کرد که این بازیکن در دیدارهای قبلی کارت بازی داشته و در این دیدار به دلیل عدم ارائه کارت، اجازه بازی کردن ندارد. همچنین در لیستی که در ابتدای این دیدار ارائه شد در بخش Not Eligible که اسامی محرومان قید می شود هیچ اسمی از هیچ بازیکنی قید نشده بود و این خود دلیلی بود بر اینکه این بازیکن می تواند در این دیدار به میدان برود.

به هر صورت به دستور ریاست فدراسیون و با حضور کلیه مسئولین ذی‏ربط، فردا جلسه ای در فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد تا حسب موضوعات مطروحه تصمیم گیری شود و نتایج آن متعاقبا از طریق سایت رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید. مدارک و مستندات به پیوست همین خبر آمده است ".

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1186

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 788

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2560

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2913

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3012

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3171

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3045

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4073