خدمات سایت


متن کامل خبر

سرپرست اخراجی تیم امید: اصلا من خائن؛ شما چه کردید آقای حاجیلو؟

آرشیو
داود پرهیزکار که روز قبل از فدراسیون فوتبال اخراج شد درمصاحبه ایی از خود دفاع کرد.
1390/04/05 09:43:34 ب.ظ

سرپرست سابق تیم ملی که متهم به خیانت شده از خود دفاع کرد . او می گوید همه اسناد را به حاجیلو تحویل داده است و مشکل این بود که حاجیلو مدارک مربوط تیم امید را نخوانده بود تا بداند چه انفاقی می افتد.

به عنوان متهم به خیانت از کشور ، دفاعی از خودت داری؟

(خنده جمعی) پس بگذار دفاعیاتم را بگویم. ما به عنوان سرپرست در هر سفری که اعزام می شویم باید همه جزئیات سفر را به مقام بالا دستی مان ارائه کنیم که این گزارش ها در پوشه مخصوص مربوط به آن تیم بایگانی می شود. اطلاعاتی که روی هم قرار می گیرند و تبدیل به یک فایل قابل استناد خواهند شد. من خوشبختانه چون چند سالی کار اداری کردم ، این مکانیسم را بلدم. هیچ یک از گزارش هایم هم کمتر از 5 صفحه نیست. تازه بازی با قرقیزستان هم که یک گزارش خاص بود چون در آن بازی ما از لحظه آغاز سفر ، درگیری های زیادی داشتیم . سرمربی و مربی تیم مان اخراج شدند . تعدادی از بازیکنان کان از جمله کمال کامیابی نیا ، کارت زرد گرفتند و... برای همین گزارش من از بازی برگشت مفصل تر از همیشه هم بود. پس چیزی مخفی نداشتیم. اولین نفری هم که فهمید کمال دو اخطاره بوده ، من بودم چون جزئی از وظایفم بود هم در گزارش بازی رفت نوشته بودم و هم در گزارش بازی برگشت. نامه کنفدراسیون چند روز بعد از گزارش من برای تیم ملی فرستاده شده و چیز پنهانی نیست. این اطلاعات در پوشه ویژه تیم ملی امید بود . پوشه ای که در اختیار کمیته جوانان و تیم های ملی قرار داشت.

و این اطلاعات چطور به سرپرست بعدی تیم داده نشد؟

قرار شد من دفاع کنم... بگذار برایت کل ماجرا را شرح بدهم. صبح روز 28 اردیبهشت ماه بود که آقای نبی با من تماس گرفت و گفت کادرفنی تیم عوض شده و قرار است از این پس این مسئولیت به آقای اصغر حاجیلو واگذار شود . من اتفاقا خوشحال شدم چون برای این کار ، حقوقی مجزا از مسئولیت اداری ام در فدراسیون نمی گرفتم و فقط دردسرهایم کمتر می شدند. قرار شد تا عصر همان روز یک جلسه ای با آقای نبی ، حاجیلو و معینی داشته باشیم تا اطلاعات را با هم در میان بگذاریم. من هرچه نشستم خبری نشد. ساعت 6 بود که از فدراسیون زدم بیرون و به سمت کرج که خانه ام است رفتم. نزدیک ساعت 7 ، آقای نبی تماس گرفت و پرسید کجا هستم و من هم توضیح دادم که رفته ام سمت خانه. قرار شد تا صبح روز بعد جلسه ای با آقای معینی و حاجیلو داشته باشم تا کار را به ایشان واگذار کنم.

و این اتفاق افتاد؟

بله ، صبح روز بعد یعنی 29 فروردین ، این جلسه برگزار شد. اتفاقا غیر از ما چند نفر دیگر هم در کمیته جوانان بودند. من پوشه مورد نظر را به آقای حاجیلو دادم و یک توضیحی درباره شرایط دادم. در دوره ای که مسئولیت داشتم ، پاسپورت های بچه ها دست خودم بود چون کارمند فدراسیون بودم و همیشه همان جا حضور داشتم اما بعد از آن چون این مدارک باید در اختیار کمیته جوانان قرار می گرفت ، مدارک بچه ها را به کمیته جوانان تحویل دادم. یک لیستی از 51 بازیکنی که در این مدت به تیم ملی دعوت شده بودند ، تهیه کردم و و شماره های بچه ها را نوشتم و با دست خط خودم به آقای حاجیلو تحویل دادم. قرار شد ایشان آن پرونده را مطالعه کنند و بعد هم روبوسی کردیم تا کدورت های مان هم از بین برود. چون او در زمان بازی های گوانگژو مصاحبه کرده و گفته بود من اگر جای سرپرست تیم بودم ، به پیروانی می گفتم چطور تعویض کند. آقای حاجیلو علیه من موضع گرفته بود چون غیر فوتبالی بودم در حالی که یک سرپرست نباید در مسائل فوتبالی دخالت کند. البته من اگر مورینیو هم بودم در مقام سرپرست ، به مربی تیم توصیه ای نمی کردم. تازه آخرش هم به آقای حاجیلو گفتم هر وقت کمک خواستی من در خدمتم. تازه در دو هفته ای که ایشان به خاطر درگذشت آقای حجازی نبودند ، سعی کردم اگر کاری از دستم بر می آید انجام بدهم.

پس شما مدارک مربوط به دو اخطاره بودن کامیابی نیا را به آقای حاجیلو تحویل دادید؟

این مدارک در دو نوبت ، یکی در گزارش های من از بازی قرقیزستان و یکی هم نامه پاراف شده کنفدراسیون در این پرونده ثبت شده بود. آن اتفاق دو ماه قبل از این جلسه افتاده بود و من هم یادم نمی آمد که بخواهم درباره اش حرف بزنم اما قرار شد آقای حاجیلو این پرونده را به عنوان اسناد مربوط به تیم ملی امید مطالعه کنند تا در جریان همه اتفاقات تیم قرار بگیرند. فکر می کنم ایشان پرونده را مطالعه نکردند چون این اسناد در پرونده وجود داشت. به این دلیل می گویم ایشان پرونده و مدارکی را که در اختیارشان گذاشتم را مطالعه نکردند چون من همه آی دی کارت های بازیکنان را در اختیارشان گذاشتم. این اسناد در روز 29 فروردین در اختیارشان قرار گرفت. بعد دو ساعت مانده به بازی با عراق در اربیل بود که آی دی کارت ها را چک می کنند و می بینند آی دی کارت ایمان موسوی نیست. در این فاصله یک ماه حتی آی دی کارت ها چک نشده بود. فکر می کنم اگر جناب حاجیلو حتی اگر یک نگاه گذرا به اسناد و مدارک می انداختند ، هیچ مشکلی پیش نمی آمد. ایشان که به من اتهام خیانت وارد کردند و چنین ظنی را نسبت به من و رفتارم داشتند حداقل باید در این یک ماه یک نگاه سطحی به مدارکی که در اختیارشان گذاشته بودم ، می انداخت.

شما در اتاق تان را قفل کرده بودید تا مجبور بشوند برای برداشتن پاسپورت ها در را بشکنند؟

من این کار را نکرده بودم. مدارک در اختیار مسئول کمیته جوانان بوده . حالا شاید ایشان در سفر بوده یا مدارک را در ساعتی خارج از ساعت اداری می خواستند و مجبور شدند تا در را بشکنند. البته خیلی از اتاق های فدراسیون ، پارتیشن های چوبی هستند و نیازی به شکستن شان نیست.

حالا من یک سئوال از جناب آقای حاجیلو دارم. شما ، ما را متهم کردید به خیانت برای اینکه بفهمید تیمتان بازیکن دو اخطاره دارد یا ندارد چه کار کردید؟ به سایت ها مراجعه کردید یا گزارش های سرپرست قبلی را خواندید؟ در منیجر میتینگ آیا از ناظر بازی درباره بازیکنان محروم تان پرسیدید؟ کدامیک از این کارها را کردید؟

راستی شما با کفاشیان نسبت فامیلی دارید؟

بارها این حرف را از زمانی که مسئولیت گرفتم ، درباره ام گفتند و آقای شفیع هم در ورزش و مردم این نکته را گفت اما من 18 ماه قبل مسئول تیم امید شدم و کفاشیان را 4 سال است که می شناسم اما 16 سال است که کارمند رسمی فدراسیون فوتبال هستم. چطور می شود که با ایشان نسبتی داشته باشم. تازه در ادوار مختلف هم سرپرست تیم های مختلف رده های سنی ملی بودم. سال ها مسئول امور اداری تیم ملی بودم و...

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1183

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 783

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2557

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2908

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3009

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3166

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3041

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4070