خدمات سایت


متن کامل خبر

هدایتی راه‌آهن را برای مشهدی‌ها می‌خرد

آرشیو
حسین هدایتی روز گذشته در مشهد با مدیران باشگاه ابومسلم دیدار و گفتگو کرد.
1390/04/11 05:31:14 ق.ظ

این دیدار با حضور محمدرضا خروطی رییس هیات مدیره باشگاه استیل آذین، محمدرضا عباسی مالک باشگاه ابومسلم، سیدمجتبی علوی مدیرعامل این تیم و خداداد عزیزی رییس سازمان فوتبال ابومسلم برگزار شد.

در این جلسه، حسین هدایتی ضمن پذیرفتن حضور افتخاری در هیات مدیره باشگاه ابومسلم اظهار داشت: با توجه به علاقه‌ای که به شهر مشهد و مخصوصا جوانان علاقمند این شهر دارم، از هیچ کمکی برای تعالی ابومسلم دریغ نخواهم کرد.

مالک باشگاه استیل‌آذین در حاشیه این جلسه به خبرنگار ما گفت: خوشحالم که با مدیران قانونی ابومسلم و نه مدعیان مالکیت این تیم گفتگو کردم و در این جلسه برای رشد فوتبال مشهد به این دوستان دست کمک دادم. برای من فرقی نمی‌کند که چه کسی مالک ابومسلم است، من برای کمک به این تیم وارد عمل شدم ولی آنچه من دست آقای عباسی دیدم ایشان را به عنوان مالک باشگاه معرفی می‌کرد.

وی افزود: من همیشه خودم را هوادار ابومسلم می‌دانم و حالا هم به دلیل منع قانونی حضور در 2هیات مدیره، به عنوان عضو افتخاری در هیات مدیره ابومسلم خواهم بود و هر زمان دوستان بخواهند برای شرکت در جلسات و هم فکری به مشهد خواهم آمد.

هدایتی با ابراز تعجب از تیمداری وفایی گفت: ایشان از زمانی که به عنوان اسپانسر پرسپولیس با برند تجاری خودشان وارد عمل شدند هنوز یک میلیارد و 500میلیون تومان چک ایشان پاس نشده و برگشتش دست من است، آن وقت چطور می خواهند ابومسلم را با این قدمت مدیریت کنند؟! امسال به ابومسلم یا برای صعود به لیگ برتر کمک می‌کنیم و یا امتیاز یک تیم لیگ برتری را می‌خریم و تقدیم هوادارن مشهدی می‌کنیم.

حسین هدایتی در تشریح خرید امتیاز لیگ برتری، گفت: من خودم خواهان خرید امتیاز نفت تهران برای استیل آذین هستم و در کنار آن به دنبال این هستم که امتیاز راه آهن را که در فرابورس واگذار می‌شود برای ابومسلم خریداری و تقدیم فوتبال دوستان مشهدی کنم.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1191

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 797

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2567

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2918

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3019

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3183

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3052

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4081