خدمات سایت


متن کامل خبر

رحمان احمدی: مهدوی‌کیا را جذب نکرده‌اند، حالا انداخته‌اند گردن من و علی دایی

آرشیو
رحمان احمدی می‌گوید اگر باشگاه پرسپولیس نخواسته یا نتوانسته با مهدوی‌کیا قرارداد ببندد، به او ارتباط ندارد.
1390/04/15 08:46:00 ق.ظ

در گزارشی که روی یکی از سایت‌ها منتشر شد، یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس که نامش ذکر نشده بود ماجرایی را تعریف کرد با این محتوا که پرسپولیسی نشدن مهدی مهدوی‌کیا به خاطر یک جریان خاص بوده. این مقام مسئول در باشگاه پرسپولیس گفته بود که اگر یکی از بازیکنان باشگاه پرسپولیس قصد جدایی نمی‌کرد و در پرسپولیس می‌ماند، باشگاه مجبور نمی‌شد یکی از سهمیه‌های لیگ برتری خود را برای جذب دروازه‌بان نگه دارد و می‌توانست با مهدوی‌کیا قرارداد ببندد. همچنین این بازیکن به جریانی خاص نسبت داده شده بود که این جریان مانع تمدید قرارداد این بازیکن شده است. از کدهایی که در این مطلب داده شده بود می‌شد فهمید که بازیکن مورد نظر، رحمان احمدی بوده. احمدی در گفت‌وگو با خبرآنلاین از خودش دفاع می‌کند.

*یکی از مسئولان باشگاه مصاحبه کرده و گفته اگر مهدوی‌کیا به پرسپولیس نیامده، مقصر تو بودی؟

مصاحبه این فرد را دیدم. اگر منظورش من بودم خیلی بی‌انصاف است. باید با مدرک حرف بزند. روزی که باشگاه به من گفت بیا برای مذاکره، من در شهرستان بودم و به تهران که می‌آمدم، تصادف کردم. با این حال، فردای همان روز رفتم باشگاه و مشکلاتم را گفتم. بحث مالی هم با باشگاه نداشتم. در مورد کار خودم صحبت کردم. کاشانی هم یک سری مطالبی را گفت. من به باشگاه گفتم غروب جواب می‌دهم به شما. همان روز عذرخواهی کردم و گفتم نمی‌توانم با پرسپولیس همکاری کنم. به کاشانی گفتم استخاره کردم، بد آمد و کاشانی هم گفت موفق باشی. کل قضیه این بود.

*پس ارتباط نیامدن مهدوی‌کیا به تو چه بود؟

مذاکرات از نظر من تمام شده است. در مورد این‌که جذب مهدوی‌کیا منوط به این بوده که من بمانم یا نه، نمی‌توانم حرفی بزنم. من فقط می‌توانم در مورد خودم حرف بزنم. البته بعد از این‌که با کاشانی حرف زدم مسئولان باشگاه صحبت کردند که من بمانم. آخرین تماس هم 5 روز قبل بود. ولی من دوباره همان حرف‌هایی که به کاشانی زده بودم را گفتم.

*چرا تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفتی؟

پارسال یک سری مشکلات برایم پیش آمد. احساس کردم آن مشکلات امسال هم وجود خواهند داشت و شرایط تغییر نخواهد کرد.

*جدایی‌ات تا چه حد به علی دایی ربط دارد؟

دایی من را آورد ولی خیلی‌های دیگر هم توسط او آمدند که الان مانده‌اند. پس جدایی من به دایی ربط ندارد. مشکلاتی که برای من سال قبل پیش آمد از جانب دایی نبود.

*در مصاحبه‌ای که از یک مقام مسئول باشگاه منتشر شده، از یک جریان خاص صحبت شده که به نظر می‌رسد دایی یا نزدیکان دایی باشند که این نزدیکان دایی با تو هم ارتباط نزدیک دارند.

خدا شاهد است که چند روز قبل با دایی صحبت کردم و دایی تاکید کرد اگر می‌توانی در باشگاه بمان و با شرایط کنار بیا. من اصلا نمی‌دانم ماجرای مهدوی‌کیا چیست. این‌که نخواستند یا نتوانستند او را جذب کنند درست نیست. کار خوبی نیست که این اتفاق را بیندازند تقصیر من و دایی و اسم خودشان را نیاورند و به عنوان مقام مسئول باشگاه مصاحبه کنند. کسی که مقام باشگاه است چرا اسمش را نمی‌گوید؟ من چون نمی‌خواستم پرسپولیس معطلم بماند گفتم که نمی‌توانم بمانم. این تصمیم آسانی نبود که جدا شوم از پرسپولیس. پرسپولیس را دوست دارم و هوادارانش را هم دوست دارم. ولی این‌که می‌گویند من پرسپولیس را منتظر گذاشتم و همین باعث شده مهدوی‌کیا نیاید، از آن حرف‌هاست، حرف‌هایی که ساختگی است.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1190

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 796

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2566

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2917

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3018

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3182

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3051

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4080