خدمات سایت


متن کامل خبر

هنکه مبارک آقایان!/استیلی چسبیده به صندلی نیستم،پیشکسوتان بگویند برو،می روم

آرشیو
حمید استیلی می‌گوید حرف‌های مظلومی درباره میشائیل هنکه درست نیست و ...
1390/04/15 08:55:11 ق.ظ

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مسایل مختلفی از جمله صحبت‌های پرویز مظلومی درباره میشائیل هنکه، آمدن میثاق معمارزاده به پرسپولیس و تشکیل کمیته پیشکسوتان پرسپولیس صحبت کرده است .او با میثاق معمارزاده شروع می کند و می گوید:«میثاق دوست داشته به پرسپولیس بیاید و ما هم او را به خدمت گرفتیم. معمارزاده هم آمادگی بالایی دارد و هم دروازه‌بان خوبی است و هم این که یک پرسپولیسی است و میثاق در واقع یکی از پرسپولیسی‌هایی است که با ما سفید امضا می‌کند. در واقع این جور بازیکنان در این اوضاع و احوال کم پیدا می‌شود. چرا که میثاق به تیمش عرق داشت.ما قصد داریم در این فصل سه دروازه‌بان آماده داشته باشیم و به غیر از معمارزاده می‌خواهیم یک دروازه‌بان دیگر را هم به خدمت بگیریم که اگر زیر 23 سال باشد، خیلی بهتر است. »

استیلی در واکنش به این ادعای مظلومی که گفته بود استقلال از دو ماه پیش دنبال هنکه بوده می گوید:«اصلا این گونه که مظلومی می‌گوید نیست. در آن زمان اصلا اسم هنکه مطرح نبوده است و از آن وقتی که من آمده‌ام اسم هنکه مطرح شد. من با مدیر برنامه‌های هنکه هم صحبت کردم. مهم این است که ما گزینه‌های دیگری داریم و در واقع به اعتقاد من مهم سرمربی تیم است. ‌این افرادی که ما اسم می‌بریم قرار است زیر نظر ما کار کنند و مهم سرمربی است که برنامه‌ریزی می‌کند. من به استقلالی‌ها احترام زیادی می‌گذارم و اصلا هنکه را هم به آن‌ها می‌دهیم. انشاءالله مبارکشان باشد. ما هم اعتراضی به این موضوع نداریم، انشاءالله که با هنکه موفق باشند. چیزی که هست، آمدن این مربیان به فوتبال ما کمک می‌کند. اما خودشان هم می دانند که نام هنکه را من مطرح کردم و آن موقع هیچ کس آن را نمی‌دانست و از طریق مدیر برنامه‌هایش خواستم که با ما مذاکره کند و شرایط را بررسی کند . »

سرمربی پرسپولیس ضمن عذرخواهی از مهدی مهدوی کیا خطاب به او می گوید:«من از مهدوی کیا عذرخواهی می‌کنم. به عنوان کسی که یک سال مربی مهدی بودم، از او عذرخواهی می‌کنم، اما در حال حاضر او یک بازیکن است و من یک مربی هستم و نمی‌توانم مانند او صحبت کنم. شاید اگر من هم مثل مهدی بازیکن بودم، این صحبت را می‌کردم. اما اگر ناراحت شده از او عذرخواهی می‌کنم. شنیدم مهدوی کیا گفته بود، اگر استیلی مرا نمی‌خواهد باید واضح بگوید اما اصلا این گونه نبوده ، من برای مهدی احترام زیادی قایلم.»

ادامه صحبت های استیلی مربوط می شود به تشکیل کمیته پیشکسوتان پرسپولیس که‌ با حضور افرادی همچون پروین، ‌عابدینی و .. تشکیل شد. او در این مورد می گوید:«علی پروین یکی از بزرگان پرسپولیس است. خود من همیشه مدیون پروین بوده و هستم. او مربی من بوده است و از اول به او احترام گذاشتم و تا آخر عمرم هم به او احترام می‌گذارم و ایشان هر موقع هر چیزی که بگوید من روی چشمم می‌گذارم. پروین کسی است که من به خاطر او زمان بازیگری‌ام یک سال به دلیل علاقه‌ای که به پروین داشتم بازی نکردم، نه در باشگاهی و نه در تیم ملی . برای من احترام به پیشکسوت و بزرگ‌تر همیشه یک کار مهم و اولیه بوده است . مطمئن باشدی اگر همین الان هم بگویند که از پرسپولیس برو به راحتی می روم و خداحافظی می‌کنم. من چسبیده به این صندلی نیستم. هر چه بگویند، روی چشمم می‌گذارم و هر چه انتقاد کنند به دیده منت قبول می‌کنیم.»

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




وقتی ورزش می‌کنیم، زمان کندتر از واقعیت می‌گذرد image وقتی ورزش می‌کنیم، زمان کندتر از واقعیت می‌گذرد 1403/02/29

ساعت‌ها به روال همیشگی، مشغول انجام وظیفه‌ی خودشان هستند. اما مطالعه‌ی جدیدی می‌گوید وقتی ورزش می‌کنیم، زمان در تصورات ما کمی از ساعت واقعی جلوتر است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2

واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1199

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 812

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2580

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2925

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3030

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3205

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3065