خدمات سایت


متن کامل خبر

پاسخ عزیز محمدی به جواد کاظمیان: قرارداد بالاتر از سقف ببینیم بازیکن را محروم می‌کنیم

آرشیو
رییس سازمان لیگ فوتبال کشور گفت: مهلت نقل و انتقالات تا ساعت 24 امشب است و به هیچ وجه تمدید نمی‌شود.
1390/05/01 10:30:47 ق.ظ

عزیزالله محمدی با تاکید بر اینکه به هیچ وجه مهلت نقل و انتقالات تمدید نخواهد شد، اظهار کرد: این مهلت برای حضور بازیکنان در مسابقات لیگ برتر تا ساعت 24 امشب خواهد بود و هر بازیکنی که هرگونه توافق یا قرارداد داخلی با تیمی امضا کرده باید تا آخر امشب قراردادش را در هیات‌های فوتبال استان‌ها ثبت کند.

وی در پاسخ به این سوال که بحث خسرو حیدری به کجا رسید و اینکه شنیده می‌شود با درخواست طرفین (باشگاه سپاهان و خسرو حیدری) شما به عنوان رییس سازمان لیگ برای حل موضوع ورود کرده‌اید، گفت: تکلیف این بازیکن ملی‌پوش هم تا پایان امشب مشخص خواهد شد. نمی‌توان بگویم سرانجام او به استقلال می‌رود یا سپاهانی می‌ماند، اما با مذاکرات انجام شده مشکل پیش آمده امشب حل و فصل خواهد شد.

عزیزمحمدی همچنین در پاسخ به این سوال که واکنش سازمان لیگ نسبت به افشاگری‌های برخی بازیکنان علیه سپاهان چه خواهد بود، خطاب به این بازیکنان گفت: آن دسته بازیکنانی که نسبت به قراردادشان با سپاهان یا مطالباتی که عنوان می‌کنند، معترض هستند باید قراردادشان را به سازمان لیگ آورده تا ما هم رسیدگی‌های لازم را انجام دهیم.

رییس سازمان لیگ خطاب به بازیکنانی چون جواد کاظمیان که برای دریافت طلبش از سپاهان، تهدید به شکایت از این تیم کرده، اظهار کرد: امثال این بازیکنان که مدعی‌ هستند مبلغ قرارداد سال گذشته‌شان بالاتر از قانون سقف قرارداد‌ها بوده بدانند اگر شکایتی دارند برای اثبات ادعایشان ابتدای باید قرارداد را به سازمان لیگ بیاورند. بعد هم ما آنچه را که بالاتر از سقف قرارداد بستند را جریمه‌شان می‌کنیم و احتمالا محرومیت یک‌ساله‌ای هم در انتظارشان خواهد بود.

وی در واکنش به اینکه خب پس بگویید حق ندارند اعتراضی در این زمینه داشته باشند نیز خاطرنشان کرد: به هر حال وقتی بخواهیم طبق قوانین و مقررات عمل کنیم، در برخورد با چنین بازیکنان خطاکاری، جرایمی تعیین شده که آن را اعمال خواهیم کرد. از طرفی برای طرف دیگر یعنی تیمی که قرارداد بالاتر از سقف بسته هم طبق قانون جرایمی در نظر گرفته و آنها را از جذب یک بازیکن محروم می‌کنیم اما کسر امتیازی از آن تیم در کار نخواهد بود.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1192

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 797

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2567

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2918

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3019

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3183

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3052

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4081