خدمات سایت


متن کامل خبر

خوشحالم که با خسرو و جباری در یک تیم هستم

آرشیو
هافبک استقلال گفت:«مشکلی برای بازی در دیدار برگشت برابر مالدیو ندارم.»
1390/05/02 11:11:04 ق.ظ

به گزارش سایت باشگاه استقلال، آندرانیک تیموریان که به دلیل مصدومیت نتوانست مقابل مالدیو به میدان برود بر این باور بود که اندکی اقبال سبب می‌شد تا تیم‌ملی با نتیجه‌ای پرگل‌تر حریف خود را شکست دهد. هافبک استقلال طی گفت‌وگویی با سایت باشگاه استقلال در خصوص بازی تیم‌ملی و انگیزه‌های خود با پیراهن آبی صحبت کرد.

*به دلیل مصدومیت نتوانستی مقابل مالدیو بازی کنی

من در اردوی اتریش از ناحیه کنار زانو دچار مصدومیت شده بودم و با صلاحدید کادر فنی و نظر کادر پزشکی تیم‌ملی مقابل مالدیو بازی نکردم تا پس از رفع کامل آسیب‌دیدگی‌ام به دنبال بازی کردن باشم.

*چه ارزیابی از پیروزی تیم‌ملی مقابل مالدیو داری

ما بازی خوبی انجام دادیم و با گل‌های بیشتری هم می‌توانستیم حریف را شکست دهیم. اما بدشانسی آوردیم و در ضربات آخر هم بی‌دقت بودیم تا تعداد گل‌های‌مان در عدد چهار باقی بماند. باز خدا را شکر می‌کنم که پیروزی خوبی به دست آوردیم.

*تیم حریف هم کم‌وقت تلف نکرد!

اگر آنها این قدر وقت‌کشی نکرده بودند ما می‌توانستیم با گل‌های بیشتری مالدیو را شکست دهیم. اما به هرحال فوتبال ما با فوتبال مالدیو قابل مقایسه نیست و حتما در بازی برگشت باز هم به دنبال پیروزی پرگل حریف هستیم.

* برای بازی برگشت مشکل آسیب‌دیدگی نداری

نه، امروز هم با تیم‌ملی تمرین کردم و خدا را شکر مشکلی برای به میدان رفتن در مالدیو ندارم.

*خسرو حیدری هم که به استقلال پیوست.

نظرم در خصوص آمدن خسرو مثبت است. او بازیکن خوب و شایسته‌ای است و امیدوارم در استقلال بتواند موفق عمل کند.

* در یک عکس شما، مجتبی جباری و خسرو حیدری، هر سه در تیم جوانان استقلال کنار هم هستید و حالا زمان‌ طوری ورق خورده که دوباره هر سه شما این‌بار در بزرگسالان استقلال کنار هم باشید.

آن عکس یک عکس یادگاری برای چند سال پیش بود و خوشحالم که الان هر 3 ما در کنار هم هستیم. اما واقعیت این است که تیم کامل استقلال آندو، مجتبی و خسرو نیستند. ما یک تیم هستیم که همه باید به هم کمک کنیم تا استقلال موفق شود. همه بازیکنان ما تجربیات و قابلیت‌های بالایی دارند که آن را در استقلال به کار می‌گیرند تا تیم به دنبال قهرمانی در لیگ باشد.

*پیش‌بینی شما از لیگ چیست استقلال قهرمان می‌شود

آندرانیک تیموریان هیچ پیش‌بینی در خصوص لیگ نمی‌کند. من فقط می‌توانم بگویم سه، چهار تیم شخصیت قهرمانی در لیگ دارند که یکی از آن تیم‌ها، استقلال است. حالا همه چیز بستگی به عملکرد ما در مسابقات دارد.

*و انگیزه‌های خودت در استقلال

در وهله اول از لحاظ فوتبالی و اخلاقی به دنبال پیشرفت هستم. دوست دارم امسال با استقلال قهرمانی را تجربه کنم و امیدوارم در انتهای فصل به این هدف برسم.

* نقل و انتقالات استقلال را چطور ارزیابی می‌کنی

استقلال برحسب نیاز کادر فنی در نقل و انتقالات عمل کرده و فکر می‌کنم آقای دکتر فتح‌اله‌زاده هم بازیکنان موردنظر کادر فنی را جذب کرده‌اند. اما این مسئله باز هم سبب اثبات قهرمانی استقلال نمی‌شود. ما باید در بازی‌های لیگ تلاش کنیم تا بتوانیم به قهرمانی برسیم.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1188

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 790

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2562

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2914

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3014

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3174

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3046

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4077