خدمات سایت


متن کامل خبر

نیمه اول سایه پرسپولیس بودیم و شانس آوردیم/ فوتبال ما به قهقهرا می‌رود

آرشیو
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از وضعیت حاکم بر برنامه ریزی در فوتبال ایران و بیان اینکه با این شرایط فوتبال ما به قهقهرا می‌رود در ارزیابی عملکرد شاگردانش برابر استیل آذین گفت: نیمه اول سایه پرسپولیس را در زمین دیدیم اما نیمه دوم عالی بودیم.
1389/08/08 11:33:06 ق.ظ

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی پس از پایان دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استیل آذین ضمن بیان مطلب فوق در جمع خبرنگاران گفت: ما در نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم و بازی انجام دادم که شایسته و محبوب هواداران بود. البته باید در طول 90 دقیقه این بازی را انجام دهیم.

وی اضافه کرد: ما در دو بازی گذشته عملکرد خوبی داشتیم و مقابل تیم هایی دروازه ما باز نشد که در لیگ برتر خوب گل می زنند.

دایی در خصوص حضور بازیکنانش در تیم امید کشورمان اظهار داشت: اگر المپیک آسیایی و مدال آن برای مسئولان قابل ارزش است باید طوری برنامه ریزی می کردند که بتوانند تمام ظرفیت ها برای موفقیت استفاده کرد و حتی لیگ را تعطیل می کردند برای مسابقات غرب آسیا که همه تیم ها با نفرات دوم و سوم به میدان آمدند ما با تمام قدرت شرکت کردیم و لیگ را دو هفته تعطیل کردیم اما برای مسابقاتی که برای مدال آن برنامه ریزی شده است چنین اتفاقی نیافتاد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه متاسفانه همیشه نوک دماغمان را می بینیم اضافه کرد: به نظر من این اشتباه است که ما تنها برای مدال بازیهای آسیایی برنامه ریزی کنیم زیرا موفقیت در المپیک جهانی ارزشش دهها برابر بالاتر از المپیک آسیایی است ما باید تیمی را آماده کنیم که در مقدماتی المپیک نتیجه بگیریم نه اینکه فقط به فکر موفقیت های مقطعی باشیم.

دایی در این خصوص تاکید کرد: متاسفانه همین برنامه ریزی های مقطعی به فوتبال ما ضربه زد. به خاطر بدسلیقگی ها و انتخابات غلط فوتبال ما به قهقرا می رود. ناکامی تیم های نوجوانان و جوانان که آینده سازان فوتبال ایران هستند و در دور اول مسابقات آسیایی حذف می‌شوند حاصل همین برنامه ریزی هاست.

وی با اشاره به اینکه باید سیاست های ما به این نحو باشد که اگر امروز نتیجه نگرفتیم در آینده نزدیک نتیجه بگیریم تصریح کرد: شاید در مواقعی در زمان کم نتیجه حاصل نشود اما آینده این برنامه ریزی ها می تواند باعث موفقیت آینده شود ولی امروز به نوعی برنامه ریزی می شود نه امروز موفقیم نه آینده موفقی پیش رو داریم.

خبرنگاری در خصوص تیم ملی بزرگسالان سئوالی را مطرح کرد که سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس این گونه پاسخ داد: من در خصوص تیم بزرگسالان صحبت نمی کنم اما به عنوان یک ایرانی دوست دارم این تیم موفق باشد.

دایی در مورد اردوی تیم پرسپولیس در ترکیه تاکید کرد: این بهترین موقعیت است که قبل از ادامه مسابقات حساس لیگ بتوانیم با چند تیم بزرگ بازی کنیم اما متاسفانه خیلی از بازیکنانمان را در اختیار نداریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شیث رضایی گفت: نتایج خوب باعث نمی شود که یک بازیکن به تیم برگردد بگذاریم من خانواده ام را بهتر می شناسم و در مورد آن تصمیم گیری می کنم و تیم را با آرامش بیشتر هدایت کنم. این سئوالات دردی را از تیم دوا نمی‌کند. شیث رضایی مورد احترام من است اما منافع جمعی و باشگاه پرسپولیس برای من مهمتر از منافع فردی است. موفقیت تیم در مرحله اول هدف من است. من در بیرون از زمین شاید صدها کار برای شیث بکنم اما اینجا موفقیت پرسپولیس برایم مهمتر است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ارزیابی اش از دیدار برابر استیل آذین گفت: نیمه دوم تیم حریف کاملا برتر بود و ما شانس اوردیم که گل نخوریدم.

وی ادامه داد: اما با شناختی که از استیل آذین داشتیم و آنالیزی که روی این تیم داشتیم می دانستیم که در نیمه دوم بدن بازیکنانشان کم می آورد. به همین خاطر با تعویض هایی که انجام دادیم و صحبت هایی که با بازیکنان داشتیم توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

علی دایی در ادامه خاطرنشان کرد: ما در نیمه اول سایه پرسپولیس را در زمین دیدیم اما در نیمه دوم کاملا برتر بودیم و توانستیم دو گل بزنیم. ما مستحق پیروزی در این بازی بودیم و خوشحالم که به سه امتیاز رسیدیم.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استیل آذین در هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر عصر امروز شنبه با برتری 2 بر صفر شاگردان علی دایی در ورزشگاه آزادی تهران به پایان رسید.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1186

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 786

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2559

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2911

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3011

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3168

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3043

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4073