خدمات سایت


متن کامل خبر

شايد قلعه نويي سرپرست تـراکـتورسـازي شود

آرشیو
کشمکش ميان امير قلعه‌نويي و سازمان ليگ همچنان ادامه دارد. بعد از اينکه امير قلعه‌نويي مقابل سازمان ليگ جبهه گرفت و مدعي شد براي پر کردن اظهارنامه به ديدار عزيز محمدي نخواهد رفت.
1390/05/07 07:05:43 ق.ظ

کشمکش میان امیر قلعه‌نویی و سازمان لیگ همچنان ادامه دارد. بعد از اینکه امیر قلعه‌نویی مقابل سازمان لیگ جبهه گرفت و مدعی شد برای پر کردن اظهارنامه به دیدار عزیز محمدی نخواهد رفت رییس سازمان لیگ رسما اعلام کرد کارت مربیگری امیر قلعه‌نویی برای لیگ یازدهم و حضور روی نیمکت تراکتورسازی صادر نخواهد شد.

این اظهارنظرها آتش اختلاف میان طرفین را داغ‌تر کرد تا جایی که امیر قلعه‌نویی دوباره مدعی شد وقتی خلافی مرتکب نشده چرا باید به سازمان لیگ برود. این در حالی بود که مسوولان تراکتورسازی هم رایزنی خود را برای حل اختلاف انجام دادند اما قضیه از آن چیزی که تبریزی‌ها فکر می‌کردند پیچیده‌تر است. نه قلعه‌نویی و نه عزیزمحمدی رضایت نمی‌دهند کمی از موضع خود عقب‌نشینی کنند.

این موضوع اختلاف‌ها را گسترده‌تر کرده. جعفری در مقام مدیریت تراکتورسازی علیه احضار قلعه‌نویی اینچنین موضع می‌گیرد: «من کاری به کشمکش‌های رسانه‌ای و مسائلی که در مطبوعات مطرح می‌شود ندارم.

سازمان لیگ دنبال اجرای سیاست‌های خودش است ولی نیازی نمی‌بینم این سازمان افراد را احضار کند تا در مورد مبلغ قراردادشان توضیح بخواهد. آنها هر وقت سند یا مدرکی پیدا کردند که قلعه‌نویی قوانین را رعایت نکرده می‌توانند برخورد کنند. از اینکه بین 18 مربی لیگ برتری چرا قلعه‌نویی و دو سه نفر دیگر سوژه اصلی شده‌اند تعجب می‌کنم چراکه اگر شبهات عقد قرارداد، مورد نظر دوستان در سازمان لیگ باشد اکثر قراردادهای منعقد شده هم دچار همین مشکل است.»

جعفری در جواب به این سوال که مسوولان سازمان لیگ گفته‌اند کارت مربیگری قلعه‌نویی را صادر نمی‌کنند این صحبت‌ها را به زبان می‌آورد و می‌گوید: «به نظر من این مشکل قابل حل است و فکر نمی‌کنم مساله خاصی به وجود بیاید. البته موضوع کمی پیچیده‌ شده اما هنوز به موضوعی غیرقابل حل تبدیل نشده.»

جعفری درباره سقف قراردادها هم از سرمربی تیمش حمایت می‌کند و معتقد است او نباید به اندازه یک مربی تازه‌کار پول بگیرد: «در مورد مبلغ قراردادها باید بگویم اصلا منطقی نیست که همه مربیان به یک اندازه پول بگیرند. مگر می‌شود یک مربی با سال‌ها سابقه مربیگری و قهرمانی اندازه یک مربی پول بگیرد که تازه یک سال است کارش را شروع کرده؟»

از جعفری دوباره این سوال را پرسیدیم که آیا قلعه‌نویی برای لیگ یازدهم روی نیمکت تراکتور می‌نشیند یا نه که او جواب مثبت می‌دهد و می‌گوید: «بله، قطعا قلعه‌نویی روی نیمکت تراکتورسازی خواهد نشست.»

سازمان لیگ کارت مربیگری قلعه‌نویی را صادر نمی‌کند و به همین خاطر او نمی‌تواند روی نیمکت تراکتورسازی بنشیند.

از سویی دیگر همانطور که خواندید جعفری تاکید می‌کند که قلعه‌نویی روی نیمکت تراکتورسازی می‌نشیند. وجود تضاد در صحبت‌های عزیزمحمدی و جعفری به این شایعه قوت می‌بخشد که باشگاه تراکتورسازی در صورت ادامه کشمکش از خیر کارت مربیگری قلعه‌نویی می‌گذرد و او را با عنوان سرپرست روی نیمکت می‌نشاند. این شایعه یکی دو روزی است که در تبریز دهان به دهان می‌چرخد اما مسوولان تراکتورسازی واکنشی در قبال آن نشان نمی‌دهند. باید دید آیا این شایعه شکلی واقعی به خود می‌گیرد یا اینکه اختلاف‌های سازمان لیگ و قلعه‌نویی ظرف روزهای پیش‌رو برطرف می‌شود تا امیر با عنوان سرمربی و نه سرپرست روی نیمکت تراکتورسازی بنشیند؟

منبع : ورزش 3
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1190

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 794

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2565

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2916

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3016

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3178

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3051

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4079