خدمات سایت


متن کامل خبر

کاشانی از دایی گفت، استیلی قول قهرمانی نداد، مایلی‌کهن تکذیب کرد!

آرشیو
کنفرانس خبری باشگاه پرسپولیس باحضور مسوولان ومربیان این تیم برگزار شد.
1390/05/08 08:59:41 ق.ظ

کنفرانس خبری باشگاه پرسپولیس با صحبت های حبیب کاشانی آغاز شد. وی گفت: 9 میلیارد تومان از سال گذشته بدهکار بوده ایم و در قسمت حسابرسی این موضوع مشخص است. 30 ماه است که در فوتبال حضور دارم و فقط در ایران است که درآمد باشگاه ها به حسابشان ریخته نمی شود و آن مبالغ در اختیار سازمان لیگ قرار می گیرد. متاسفانه از سهم بلیت فروشی، تبلیغات دور زمین و دیگر مسائل چیزی به پرسپولیس نمی رسد و همه به سازمان لیگ واریز می شود. در فهرست طلبکارانمان تنها 15 نفر باقی مانده اند و سعی می کنیم مطالبات آنها را هر چه زودتر پرداخت کنیم.

وی افزود: من الکی نمی توانم قول بدهم و دروغ بگویم اما تمام تلاشم را انجام می دهم تا مطالبات عزیزانی همچون ناصر ابراهیمی، بهروز رهبری فرد و دیگران را پرداخت کنیم.

وی درباره بحث خصوصی سازی تصریح کرد: خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس یک اصل و وظیفه است که دولت تصمیم گرفته این تیم را به هواداران واقعی اش واگذار کند. رییس جمهور هم اعلام کرد این تیم برای مردم است و باید در اختیار طرفداران پرشور استقلال و پرسپولیس قرار بگیرد. باید اهلیت آدم هایی که می خواهند این تیم ها را بخرند مشخص شود تا شائبه ای ایجاد نشود، حتی دوستان دیگری در حوزه خلیج فارس خواستند که سهام پرسپولیس و استقلال را بخرند و من احساس می کنم که دخالت دولت های بیگانه اعلام هشداری برای مسوولان این دو باشگاه است. باید مشکلات برطرف شود تا سهام این دو تیم به فروش برسد و فعلا این امر میسر نیست.

سرپرست پرسپولیس درباره نحوه انتخاب سرمربی این تیم گفت: ما سعی کردیم که از پیشکسوتان پرسپولیس در کمیته فنی استفاده کنیم و با توجه به اینکه در ایام بدنسازی به 6 تا 8 هفته فرصت نیاز است باید هر چه زودتر سرمربی را انتخاب می کردیم. آقای مایلی کهن تصمیم گرفت تا سرمربی نشود و منصور ابراهیم زاده هم به خاطر شرایط حضورش در ذوب آهن از ما عذرخواهی کرد، بعد از آن برنامه های علی دایی، حمید استیلی و حمید درخشان را گرفتیم تا شرایط آنها را برای مربیگری در پرسپولیس بسنجیم؛ ابتدا درخشان به پرسپولیس آمد و از برنامه هایش دفاع کرد، بعد از آن نماینده تام الاختیار علی دایی برنامه های این مربی را به ما ارائه داد اما از آنجایی که اعضای کمیته فنی می خواستند بحث فنی کنند حضور دایی الزامی بود و به همین خاطر از نماینده وی عذرخواهی کردیم که نتوانستیم بحث های فنی انجام دهیم. دایی شرایطش این بود که ابتدا پول سال گذشته اش را پرداخت کنیم اما بعد از آن نظرش عوض شد و گفت مطالباتش را برای جذب بازیکنان بهتر به باشگاه می بخشد و در واقع کار قشنگی بود. از آنجا که فرصت زیادی نداشتیم به نماینده دایی گفتیم تا ظرف 12 ساعت نظر نهایی خود را برای هدایت پرسپولیس اعلام کند. دایی در نامه خود نوشته بود با باشگاهی کار می کند که مدیرعامل و هیات مدیره قانونی داشته باشد. چطور تا 18 ماه قبل با من که سرپرست بودم کار کردند اما به یکباره نظرش عوض شد و ترجیح داد تا با پرسپولیس کار نکند. بعد از آن به حمید استیلی گفتم تا 12 ساعت فرصت دارد تا نظر نهایی خود را بدهد و براساس جمع بندی های باشگاه به این نظر رسیدیم تا هدایت پرسپولیس را به استیلی بدهیم.

حبیب کاشانی در مورد دلخوری کریم باقری گفت: کریم باقری اسطوره فوتبال ما است که چه من باشم و چه نباشم او یکی از بزرگان پرسپولیس است. من 7، 8 روز پیش با باقری جلسه داشتم و روزی که با هاشمیان جلسه داشتم با کریم صحبت کردم. اگر باقری در روزنامه ها گله کرده از او خواهش می کنم اگر از من دلخوری دارد از طریق تلفن با هم صحبت کنیم؛ در واقع من از همه دوستان تقاضا دارم که از طریق رسانه ها انتقادهایمان را مطرح نکنیم.

وی در پاسخ به این سوال که دایی گفته شما به وی تهمت زدید و به همین خاطر دوست ندارد شما را ببیند گفت: دایی زنده است؛ امیدوارم صد سال دیگر هم زنده باشد هیچگونه مشکلی وجود ندارد شما می توانید از خودش جواب بگیرید. من از شما خواهش می کنم در این فصل ما را حمایت کنید و اگر اشتباهاتی از ما سر زد من انتقادهای شما را روی چشمم می گذارم اما حرف هایی که بوی کینه می دهد را به هیچ عنوان قبول نمی کنم.

کاشانی در پاسخ به این سوال که برخی از دوستان با مصاحبه ها موجی علیه شما راه اداخته اند؛ چه برنامه ای دارید گفت: خیلی ها به من گفته اند که با مایلی کهن کار نکنم، به من گفته اند مایلی کهن برنده است و با عصبانیت همه چیز را خراب می کند و خیلی ها هم به مایلی کهن گفته اند که با کاشانی کار نکن؛ من نمی دانم چه باید بکنم! ما قهرمان می شویم فحش می دهند، بازیکن می گیریم فحش می دهند، پول بازیکنان را می دهیم فحش می دهند، برخی ها هر کسی که در این جایگاه باشد را فحش می دهند.

استیلی: به مایلی کهن نیاز دارم

پس از پایان صحبت های کاشانی، سرمربی تیم پرسپولیس درباره جذب بازیکنان مورد نظرش در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: باید ابتدا از همه هواداران و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس تشکر کنم و امیدوارم که بتوانم امسال به همراه سایر مسوولان تیم پرسپولیسی خوب را روانه مسابقات کنیم. درباره جذب بازیکنان باید بگویم که باشگاه سعی کرد تا بهترین نفرات را جذب کند و از این بابت از مسوولان تشکر می کنم. نفراتی را جذب کردیم که اکثر آنها پیشینه پرسپولیسی داشتند و همین موضوع می تواند به موفقیت ما کمک کند. برای بازیکنان عشق به هواداران مهم بود همانطور که علی کریمی قراردادش را سفید امضا کرد تا نشان دهد چقدر پرسپولیس را دوست دارد.

وی درباره حضور محمد مایلی کهن اظهار داشت: ما به حضور مایلی کهن احتیاج داشتیم و می توانیم از تجربیات او استفاده کنیم. مایلی کهن بازیکن پرسپولیس بوده و سابقه دیرینه در این تیم داشته است. در خط دفاعی هم ترجیح دادیم که یک بازیکن خارجی بگیریم و بازیکن بورکینافاسویی می تواند به ما کمک کند.

استیلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پرسپولیس در لیگ یازدهم بازیهای تهاجمی را در دستور کار داد اظهار داشت: زمانی که با قطبی در پرسپولیس بودم سعی می کردیم با بازیهای تهاجمی تماشاگران را راضی کنیم. در شاهین بوشهر هم که بودم چنین روشی را در دستور کار قرار می دادم و امسال هم می خواهیم بهترین بازیها را از پرسپولیس نشان دهیم.

حمید استیلی در پاسخ به این سوال که شما در مصاحبه هایتان گفته بودید به دلیل توانایی فنی به پرسپولیس آمده اید اما در کارنامه شما اخراج از دو تیم دیده می شود اظهار داشت: من کار مربیگری را از پرسپولیس مرحله به مرحله جلو رفتم و در کلاس های مربیگری همیشه از شاگردان برتر بودم. در آلمان و هلند دوره دیدم و هدایت تیم پرسپولیس و استیل آذین را هم به عهده داشتم. من از هدایتی تشکر می کنم که در صحبت های خود در مورد تعویض بنده گفته که این کار کار اشتباهی بوده است. در شاهین بوشهر هم از لحاظ مالی تیم به مشکل خورده بود و کار ما را دشوار کرده بود اما در کل با شاهین بوشهر فوتبال خوبی بازی می کردیم.

وی درباره جذب کاظمیان گفت: طولانی شدن مصدومیت حمید علی عسگر باعث شد تا ما به فکر جذب کاظمیان باشیم.

استیلی در پاسخ به این سوال که مظلومی قول قهرمانی داده و مردم توقع شان از شما بالا رفته گفت: من قول قهرمانی نمی دهم اما تلاشمان این است که در هر سه جام قهرمان شویم و از اول هم به بچه ها گفتیم که باید برای قهرمانی تلاش کنند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه کنفرانس خبری خاطرنشان کرد: چند روزی است تمرینات خود را بدون حاشیه پشت سر گذاشته ایم؛ نه درتهران و نه در ترکیه هیچ حاشیه ای نداشتیم. بعد از بازگشت تیم ملی به ملی پوشان تیم یک روز استراحت دادیم و امروز اولین روزی بود که تیم پرسپولیس با نفرات کامل تمرینات خود را آغاز کرد. ما باید نفرات آماده ای در حد دو تیم داشته باشیم.

استیلی گفت: تیم ما نیاز به یک مهاجم سر زن دارد و ما هم به دنبال چنین مهاجمی می گردیم؛ در ترکیه چند بازیکن آمدند که مورد قبول ما نبودند؛ امیدوارم در طول فصل بازیکنی که مد نظرمان است را جذب کنیم.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون حضور محسن خلیلی در پرسپولیس گفت: خلیلی در سال 86 خیلی به ما کمک کرد اما امسال شرایط فنی وی مثل بازیکنان حاضر در تیم است.

سرمربی پرسپولیس در مورد کاپیتان دوم و سوم تیم بیان کرد: علی کریمی بازیکن خوب ما است که به عنوان کاپیتان اول در کنار تیم حضور دارد و با گفت و گویی که با کمیته فنی و آقای مایلی کهن داشتیم تصمیم گرفتیم در چند روز آینده کاپیتان دوم، سوم و چهارم را مشخص کنیم.

کریمی درباره فتح الله زاده چه گفت؟

علی کریمی بعد از سرمربی تیمش علی کریمی در پاسخ به خبرنگاری که گفته بود در بازی با مالدیو چهره متفاوت داشتید گفت: اتفاق خاصی رخ نداده بود، من همیشه سعی می کنم چه در تیم ملی و چه تیم باشگاهی از بهترین ها باشم و به بهترین نحو بازی ام را انجام دهم؛ خیلی وقت ها این موضوع رخ نداده و در پرسپولیس هم تا توانستم با بازی هایی خوبی که به نمایش گذاشتم از هواداران تشکر کرده ام .

وی در پاسخ به این سوال که شما در تیم ملی در هافبک دفاعی بازی می کنید اما در پرسپولیس به عنوان هافبک تهاجمی؛ این مسئله برای شما تداخل در وظایف بوجود نمی آورد اظهار داشت: دوست دارم در هر پستی که بازی می کنم برای تیم ملی مفید باشم؛ کی روش در هافبک دفاعی از من استفاده می کند و در پرسپولیس هم کادر فنی هر تصمیمی بگیرد می پذیرم.

کریمی در پاسخ به خبرنگار دیگری پیرامون صحبت سرپرست باشگاه استقلال که کرار جاسم عراقی را بهتر از او دانسته‌، گفت: من به نظر فتح‌الله‌زاده و کرار احترام می‌گذارم، اما با حرف زدن چیزی مشخص نمی‌شود و فقط در زمین فوتبال می‌شود صحبت کرد.

مایلی کهن تکذیب کرد

محمد مایلی‌کهن مدیر فنی تیم پرسپولیس در انتهای کنفرانس خبری امروز درباره شایعاتی مبنی بر اینکه وی از پرسپولیس جدا خواهد شد به خبرنگاران گفت: من چنین صحبتی را قبول ندارم و این رسانه ها بودند که این خبر را انعکاس دادند. اصلا حرفی از جدایی نزده بودم و نمی دانم که چرا چنین صحبت هایی مطرح شده است.

وی ادامه داد: شما خبرنگاران بهتر است از یکدیگر بپرسید که چرا خبر کناره گیری بنده از پرسپولیس مطرح شده و آن وقت همه چیز مشخص می شود. یکسری گمانه زنی ها مطرح شده بود که رنگ واقعیت نداشت و عده ای قصد داشتند حاشیه سازی کنند.

مایلی کهن گفت: دیروز صبح هم که با پسرم به تمرین پرسپولیس رفته بودم حرف هایی مبنی براینکه قرار است فرزندم به عنوان آنالیزر این تیم انتخاب شود، مطرح شده بود و نمی دانم این حرف ها از کجا نشات می‌گیرد.

مایلی کهن درباره عدم سفرش به ترکیه همراه با پرسپولیسی ها نیز گفت: من از ابتدا قرار نبود که ترکیه بروم و نمی خواستم هزینه اضافی روی دست باشگاه بگذارم حتی با خود حبیب کاشانی هم صحبت کردم و این مساله را با او در میان گذاشتم و به همین خاطر صلاح دیدم با پرسپولیس به آنکارا نروم.

منبع : 24آنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




وقتی ورزش می‌کنیم، زمان کندتر از واقعیت می‌گذرد image وقتی ورزش می‌کنیم، زمان کندتر از واقعیت می‌گذرد 1403/02/29

ساعت‌ها به روال همیشگی، مشغول انجام وظیفه‌ی خودشان هستند. اما مطالعه‌ی جدیدی می‌گوید وقتی ورزش می‌کنیم، زمان در تصورات ما کمی از ساعت واقعی جلوتر است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6

واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1199

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 812

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2580

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2925

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3030

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3205

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3065