خدمات سایت


متن کامل خبر

جنجالی جدید در فوتبال ایران به نام "خنده‌بازار"

آرشیو
ماجرای هنرنمایی سامان گوران در پایان مراسم رونمایی از پیراهن جدید استقلال در فصل یازدهم، هنوز برای حاضرین در آن مراسم جالب توجه است...
1390/05/18 11:56:47 ب.ظ

ماجرای هنرنمایی سامان گوران در پایان مراسم رونمایی از پیراهن جدید استقلال در فصل یازدهم، هنوز برای حاضرین در آن مراسم جالب توجه است، میهمان ویژه استقلالی‌ها که با تقلید صدای عادل فردوسی‌پور و علی دایی در این برنامه حسابی استقلالی‌ها را بر سر شوق آورده بود؛ در پایان مراسم قبل از این که خداحافظی کند خطاب به میهمانان آن مراسم گفت:« به زودی سری جدید طنز خنده‌بازار در شب‌های ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد، امیدوارم با دیدن این برنامه‌ها لحظات شادی را داشته باشید.»

آن روز کسی فکر نمی‌کرد عوامل برنامه طنز خنده‌بازار قصد دارند چه برنامه‌ای را روی آنتن شبکه سوم سیما بفرستند،برای همین کسی به این مساله توجه نکرد، واکنش تند علی دایی به اتفاقات مراسم جشن پیراهن استقلال بازتاب فراوانی به دنبال داشت، علی دایی که حسابی از این اتفاقات ناراحت شده با انتقاد تند از این چهره تلویزیونی وی را با واژه "دلقک"مورد خطاب داد از سویی دیگر از علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال به شدت انتقاد کرد تا این واقعیت برای فتح الله زاده و هواداران استقلال روشن شود سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس دوست ندارد کسی از او انتقاد کند یا کسی با او شوخی کند.

سخنان تند علی دایی در خصوص استقلالی‌ها و مراسم پرسر و صدای آنها در چند به روز سوژه داغ محافل ورزشی بود اما با آغاز رقابت‌های لیگ برتر همه چیز به دست فراموشی سپرده شد تا این که دوشنبه شب قبل از پخش مستقیم بازی استقلال مقابل داماش عوامل برنامه خنده بازار در برنامه خود قسمتی جنجالی از برنامه نود را روی آنتن بردند که در این آیتم ماجرا درگیری علی دایی و حبیب کاشانی از دریچه طنز مورد اشاره قرار گرفته بود ،در این آیتم سامان گوران به جای علی دایی ایفای نقش کرد و فرد دیگری که شبیه حبیب کاشانی بود نقش سرپرست باشگاه پرسپولیس را اجرا کرد، نقش آفرینی این دو هنرمند در برنامه تلویزیونی خنده بازارخیلی زود در محافل ورزشی تبدیل به خبر داغ شد؛ تا بار دیگر ماجرای درگیری دایی با باشگاه پرسپولیس خبرساز شود البته با این تفاوت که این بار وی با درگیری با مسوولان باشگاه پرسپولیس خبرساز نشد بلکه نقش آفرینی فردی شبیه او در برنامه طنز تلویزیونی جنجال درست کرد.

صبح سه شنبه سایت‌های نزدیک دایی به پخش برنامه خنده بازار و اتفاقات خاص این برنامه در باره سرمربی فعلی تیم فوتبال راه آهن واکنش نشان دادند و با انتقاد از عوامل تهیه این برنامه از قول نزدیکان دایی انتقادات تندی را خطاب به برنامه‌سازان مجموعه خنده‌بازار به کار بردند تا نشان دهند از این اتفاق به شدت ناراحت‌اند اما استقبال زیاد هواداران فوتبال نوع نگاه طنزگونه برنامه خنده‌بازار نشان داد که عموم مردم از این اتفاق راضی هستند و با مقوله طنز ورزشی به شدت موافقند. پخش تصاویر آیتم جنجالی برنامه خنده‌بازار نشان داد که استقبال ویژه‌ای از این مساله صورت گرفته است،جذابیت این برنامه باعث شد آن دست از کسانی که این برنامه را دوشنبه شب ندیده بودند روز سه شنبه از طریق پیامک زمان پخش مجدد آن را به دوستان خود اطلاع دهند تا فرصت تماشای این برنامه را برای دومین بار داشته باشند.

با بازپخش ویژه برنامه خنده بازار،شایعات زیادی در محافل خبری به راه افتاد به گونه‌ای که برخی سایت‌های خبری از شکایت علی دایی از بازیگر نقش خود در برنامه طنز خنده‌بازار خبر دادند و اعلام کردند سرمربی تیم فوتبال راه آهن قصد دارد برای برخورد قانونی از این فرد وی را به دادگاه بکشاند اما خبر شکایت دایی از سوی هیچ منبع موثی تائید نشد تا این مساله در حد شایعه باقی بماند، اما با این حال وکیل علی دایی به شدت از مدیران صدا و سیما انتقاد کرد ودر گفت و گو با برنا گفت:«برای صدا و سیما متاسفم!»

"عسگری پیش‌بین" درباره تمسخر علی دایی در یکی از برنامه های تلویزیونی گفت:«این حرکت بسیار زشتی بود که صورت گرفت. واقعاً مایه تاسف است که در صدا و سیما اشخاص بزرگ فوتبال کشور و اسطوره هایی همچون علی دایی که مردم احترام زیادی برای آنها قائل هستند، به تمسخر گرفته شوند.»

وی افزود:« هنوز با دایی تماس نداشته‌ام. او نسبت به مسخره کردنش در جشن پیراهن استقلال نیز واکنش نشان داده بود. به نظر من تسمخر کردن انسان‌ها به هیچ وجه اخلاقی نیست و در دین اسلام نیز گناه محسوب می‌شود. ضمن اینکه از دیدگاه قانونی نیز یک توهین است.»

با وجود اعتراض وکیل دایی به پخش این برنامه،عوامل برنامه خنده‌بازار سه شنبه شب بخش دوم این آیتم جنجالی را با نقش آفرینی دو هنرمند تلویزیونی روی آنتن فرستادند تا نشان دهند انتقادهای صورت گرفته در روند این برنامه خللی ایجاد نکرده و آنها به رویه معمول خود ادامه خواهند داد،در آیتم سه شنبه خنده بازار ماجرای حضور دایی و کاشانی در برنامه نود به طور خاص دنبال شد که این برنامه با استقبال مخاطبان شبکه سوم سیما رو به رو شد تا عوامل اجرایی این برنامه با قدرت بیشتری به فعالیت خود بپردازند.یکی از مسوولان شبکه سوم سیما که دوست نداشت نامی از وی مطرح شود، از استقبال گسترده ببیندگان شبمه سوم سیما از این برنامه به ویژه ماجرای طنز ورزشی خبر داده تا مشخص شود علی رغم ادعای نزدیکان دایی این قسمت برنامه با استقبال بینندگان شبکه سوم سیما رو به رو شده است.

هنوز واکنشی رسمی از سوی علی دایی در خصوص برنامه خنده بازار صورت نگرفته اما بدون تردید وی به پخش برنامه‌خنده بازار در دو شب گذشته اعتراض خواهد کرد چون پیش از این هم نشان داده بود زیاد اهل شوخی و مزاح نیست اما نکته جالب توجه اینجاست که شنسده می‌شوود حبیب کاشانی از پخش ناراحت نشده بلکه در محفلی خصوصی اعلام کرده اگر رسانه ملی برای جوانان کشور برنامه‌های مفرح درنظر نگیرد مشکلات فرهنگی افزایش پیدا می‌کند،چه ایرادی دارد که برخی اوقات با چهره‌های جامعه شوخی شود، به نظر من تمام کسانی که دارای مسوولیت هستند باید خود را از هر نظر آماده چنین اتفاقاتی کنند و ظرفیت نقدپذیری خود را بالا ببرند.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




وقتی ورزش می‌کنیم، زمان کندتر از واقعیت می‌گذرد image وقتی ورزش می‌کنیم، زمان کندتر از واقعیت می‌گذرد 1403/02/29

ساعت‌ها به روال همیشگی، مشغول انجام وظیفه‌ی خودشان هستند. اما مطالعه‌ی جدیدی می‌گوید وقتی ورزش می‌کنیم، زمان در تصورات ما کمی از ساعت واقعی جلوتر است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2

کشف یک تمدن عظیم ۷ هزار ساله در صربستان image کشف یک تمدن عظیم ۷ هزار ساله در صربستان 1403/02/21

باستان‌شناسان با گزارش یک مرد محلی و خیلی اتفاقی، یک تمدن ٧ هزار ساله را در نقاط دور افتاده صربستان متعلق به عصر نوسنگی کشف کردند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 34

ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد image ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد 1403/01/20

در حالی که چند روز تا ایجاد محدودیت‌های جدید برای سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها زمان داریم، ثبت درخواست کارت سوخت با اختلال مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 67

شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد image شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد 1402/12/21

اپل و نتفلیکس بودجه‌ی سنگینی به فیلم‌های جدیدشان اختصاص دادند اما در مراسم اسکار ۲۰۲۴ عملکرد ناامید‌کننده‌ای داشتند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 108

پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند image پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند 1402/12/19

رییس پلیس فتا تهران: بر اساس قانون خرید، فروش و آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی ممنوع است و پلیس با افراد متخلف قاطعانه برخورد می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 81

رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند image رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند 1402/08/28

طبق مصوبه مجلس، ارائه‌دهندگان خدمات حمل و نقل بار و مسافر که از طریق سکوهای مجازی به فعالیت مشغول بوده و بیمه بازنشستگی ندارند، مجاز به بیمه کردن خود نزد سازمان تأمین اجتماعی هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 184

امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد image امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد 1402/08/16

با تصویب مجلس، احراز هویت اشخاصی که امضای آن‌ها برای دریافت تمامی خدمات ثبتی لازم است، منوط به اخذ گواهی امضای الکترونیکی می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 160

حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی image حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی 1402/01/20

معاون مرکز ملی فضای مجازی می‌گوید این مرکز طرحی برای ضابطه‌مند کردن حضور و فعالیت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در رسانه‌های اجتماعی تدوین کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 359

امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند image امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند 1401/10/21

امارات از سال آینده قانونی را اجرا می‌کند که خود مقدمه‌ساز قانون بزرگ‌تری برای مقابله با تولید زباله‌های پلاستیکی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 347

غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل image غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل 1401/09/23

«شاد» کند است، پلتفرم‌های بین‌المللی اختلال دارند، سرعت اینترنت کم شده و دانلود و آپلود کردن زمان‌بر؛ در این شرایط چطور می‌شود کلاس آنلاین برگزار کرد؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 408