خدمات سایت


متن کامل خبر

نامه عجیب استقلال به مدير شبكه سه !!!

آرشیو
فتح‌الله‌زاده: عده‌اي مي‌خواهند جو مملكت را برهم بريزند /ما هم مي‌توانيم در سايت باشگاههمان كه بيست ميليون نفر مخاطب دارد درباره صدا و سيما شبهه افكني كنيم! / اگر قطبي ناراحت بود شروع مي‌كرد به پرخاشگری!!
1389/08/11 05:52:11 ق.ظ

علي فتح‌الله‌زاده مي‌خواهد در "اعتراض" به نحوه گزارش برخي گزارشگران تلويزيوني به مدير شبكه سه سيما نامه بنويسد. شايعه شده نوك اعتراض مدير باشگاه استقلال عادل فردوسي‌پور را نشانه رفته. فردوسي‌پور در جريان بازي استقلال و راه آهن مطالبي را درباره نيمكت‌نشيني محمد محمدي و حضور وحيد طالب‌لو در تركيب استقلال بيان كرد كه اين حرف‌ها با واكنش تعدادي از هواداران استقلال روبه‌رو شد. فتح‌الله‌زاده مي‌گويد در نامه‌اش به مدير شبكه سوم نامي از گزارشگري نمي‌برد اما در عين حال او مدعي است كه برخي‌ها با هجمه رسانه‌اي مي‌خواهند "جو مملكت را برهم بريزند"!!

پيگيري خبر " نامه" باشگاه استقلال به صدا و سيما بهانه‌اي بود براي گفت‌وگو با علي فتح‌الله‌زاده اما مصاحبه كه جلوتر رفت، بحث‌هاي ديگر هم وسط كشيده شد كه مهمترين بخش‌اش مربوط مي‌شد به افشاگري او درباره تشكيل كميته ويژه انتخاب سرمربي تيم ملي پس از جام ملت‌هاي آسيا.

• شما در ابتداي فصل گفتيد كه به هواداران قول قهرماني نمي‌دهد اما پرويز مظلومي امروز اعلام كرده استقلال حتما يك جام را مي‌گيرد.

گفته بودم انتظار كسب جام را ندارم. انتظار ما از مظلومي اين است كه سهميه آسيايي را بگيرد اما اين بدين معنا نيست كه ما از كسب قهرماني خوشحال نشويم. انتظارمان كسب سهميه آسيايي است اما اگر مظلومي بتواند تيم را به قهرماني در يك جام برساند چه بهتر.

• گفته مي‌شود كه شما قصد داريد به خاطر نحوه گزارش بازي استقلال و راه آهن با نوشتن نامه‌اي به مدير شبكه سوم از عادل فردوسي‌پور انتقاد كنيد؟

ما بحث‌مان يك نفر نيست اما متاسفانه برخي گزارشگران بحث‌هايي را در جريان گزارش مطرح مي‌كنند كه اصلا به آنها مربوط نيست. ما هم مي‌توانيم در سايت باشگاه‌مان كه بيست ميليون نفر مخاطب دارد(!!) درباره صدا و سيما شبهه افكني كنيم!! بنابراين قصد داريم نامه‌اي را به صدا و سيما بنويسيم و به اين نحوه كار اعتراض كنيم. مي‌خواهيم اين سوال را مطرح كنيم كه آيا يك گزارشگر صلاحيت دارد درباره يك مساله شبهه افكني كند و مسائلي را به دروغ مطرح كرده و در ذهن بيننده جا بيندازد. البته مصداق‌هايي را هم ذكر خواهيم كرد.

• يعني بحث شما كلي است؟

قطعا اين طور است. در بازي با مس هم همين مشكل را داشتيم اما متاسفانه توجهي نشد. اين‌ هجمه‌اي كه برخي به وجود آورده‌اند چيز جديدي نيست و براي ما تازگي ندارد. عده‌اي مي‌خواهند جو مملكت را به هم بريزند.

• بحث ديگري كه اين روزها مطرح است اينكه مي‌گويند كار شما براي رسانه‌اي كردن دستور سعيدلو براي تشكيل كميته ويژه انتخاب سرمربي تيم ملي كار درستي نبوده است.

تشخيص من به عنوان كسي كه مسووليتي دارد و فكر مي‌كنم كارشناس هستم اين است كه كار من درست بوده و الان هم بر روي آن پافشاري مي‌كنم. حاضرم مورد تمسخر شما و ديگر رسانه‌ها قرار بگيرم اما بر روي اين كار اصرار كنم. اين اعتقاد من است و دارم هزينه‌اش را هم مي‌دهم. ناراحتي هم ندارم از اين كه دارم اين هزينه را مي‌دهم. سرمربي تيم ملي، مدير، مربي باشگاهي و بقيه هم بايد حرفه‌اي فكر كنند. ما بايد براي آينده برنامه‌ريزي كنيم. اگر قطبي تيم را قهرمان مي‌كرد و آن موقع مي‌گفت نمي‌ماند،‌ خوب بود؟

• به نفس تشكيل اين كميته ايرادي نمي‌بينیم اما مي‌شد اين را رسانه‌اي نمي‌كرديد؟

من با شما هم عقيده نيستم. بايد خبر تشكيل اين كميته را رسانه‌اي مي‌كرديم، چون داريم با مردم زندگي مي‌كنيم. در ضمن اگر شخص ديگري به جاي قطبي سرمربي تيم ملي بود شايد من اين كار را نمي‌كردم اما چون مي‌دانستم قطبي حرفه‌اي است اين حرف را زدم.

• اما به هر حال قطبي ناراحت است.

نه او ناراحت نيست!!

• خودش اين را عنوان كرده. مدير برنامه‌هاي قطبي و مدير رسانه‌اي تيم ملي هم مي‌گويند كه قطبي از اعلام خبر تشكيل اين كميته ناراحت است.

مطمئن باشيد اگر قطبي ناراحت بود شروع مي‌كرد به پرخاشگري!!! او خيلي مودبانه نامه‌اي نوشته و اعلام كرده كه بعد از جام ملت‌ها در تيم ملي نخواهد ماند. البته من خودم حامي اصلي قطبي هستم اما بايد به مربي بعد از قطبي، حتي به مربي بعدي بعد از قطبي هم فكر كنيم. نبايد از اين دورانديشي ناراحت باشيد.

• ناراحت نيستيم. اتفاقا خيلي هم خوشحاليم كه فدراسيون نمي‌خواهد ماجراي چون داستان حضور كلمنته تكرار شود اما مي‌گوييم...(فتح‌الله‌زاده سوال را قطع مي‌كند)

من در جريان كلمنته هيچ مسووليتي نداشتم اما همين افراد كه الان به دنبال منافع شخصي خودشان هستند نگذاشتند تا كلمنته سرمربي تيم ملي شود. من مي‌گويم كه ما بايد حرفه‌اي فكر كنيم.

• حرفه‌اي بودن سر جاي خود اما آيا شما حاضريد از حالا اعلام كنيد كه براي فصل بعد استقلال دنبال سرمربي ديگري هستيد و اگر استقلال قهرمان شد، مظلومي خودش گزينه اول است.

بله،‌ مشكلي ندارم و اين را مي‌گويم.

• حرف شما درباره تيم استقلال شايد مخاطبي بيست ميليوني داشته باشد و تبعاتش هم كمتر باشد اما اظهارنظر شما درباره تيم ملي در فاصله دو ماه مانده تا شروع جام ملت‌هاي آسيا مخاطبي 75 ميليوني را درگير مي‌كند.

من باز هم ايرادي نمي‌بينم. مگر وقتي مسوولان باشگاه اينترميلان اعلام كردند كه مورينيو مي‌رود مخاطب سي ميليوني درگير شد؟

• شما شرايط فوتبال آنجا را با ايران مقايسه مي‌كنيد؟

بايد حرفه‌اي فكر كنيم. چطور وقتي ما مي‌خواهيم كاري را انجام دهيم رسانه‌ها مي‌گويند كجاي دنيا اين اتفاق مي‌افتد اما حالا كار متداولي را انجام مي‌دهيم شما مي‌گوييد فوتبال ما كجا و فوتبال آنها كجا!

• اما در همان ايتاليا كه شما مي‌گوييد، تيم اينترميلان در كل يك فصل از يك پيراهن استفاده مي‌كند و مثل اينجا نيست كه استقلال و پرسپوليس تمام فصل يك پيراهن را بپوشند و براي داربي لباس ديگري را طراحي كنند.

من مي‌گويم نبايد نيمه خالي ليوان را ببينيم. ما بايد ياد بگيريم كه تيم ملي ارزشمند است و بايد براي آن دور انديشي كنيم. از كجا معلوم كه اين حرف ما قطبي را تهييج نكرده باشد. شايد او الان بيشتر احساس مسووليت كند. ما خيلي شفاف گفتيم كه اگر قطبي تيم ملي را قهرمان آسيا كند، خودش گزينه اصلي سرمربيگري تيم ملي است. ضمن اين كه مي‌بينم برخي‌ها مي‌گويند در اين شرايط بازيكنان حرف شنوي ندارند. اين چه حرفي است كه زده مي‌شود. اگر واقعا اين اتفاق بيفتد بايد با بازيكن خاطي برخورد كرد كه قطعا ما هم اين كار را مي‌كنيم و آن بازيكن محروم مي‌شود.

• اگر عصباني نيستيد مي‌خواهم سوالم را تكرار ‌كنم. آيا شما از الان حاضريد بگوييد كه براي فصل بعد استقلال دنبال يك سرمربي ديگري هستيد و اگر مظلومي استقلال را قهرمان كرد خودش گزينه اصلي است.

واقعا من مشكلي نمي‌بينم. اولا من در ابتداي فصل با مظلومي قرارداد دو ساله بستم اما سال بعد به مظلومي مي‌گويم كه اگر استقلال قهرمان شد گزينه اصلي براي ادامه كار خودت هستي.

• اين كه شما به مظلومي اين شرايط را بگوييد تا اين كه در جريان بازي‌ها اين خبر را رسانه‌اي كنيد، فرق دارد.

مطمئن باشيد اين تصميم را رسانه‌اي مي‌كنم. معتقدم سازمان تربيت بدني هم اگر چنين شرايطي را براي خود من اعلام كند، ايرادي ندارد. مي‌دانيد الان چرا وقتي يك بازيكن تعويض مي‌شود، دليل غرولندش چيست؟ دليلش اين است كه ما تعويض را در فوتبال ايران بد جا انداخته‌ايم و تنها فكر مي‌كنيم بازيكني كه ضعيف است تعويض مي‌شود، در حالي كه شايد يك مربي با تغيير سيستم نياز به اين داشته باشد مهره ديگري را جايگزين كند. اگر مي‌خواهيم فوتبال‌مان پيشرفت كند بايد اين تعارفات را كنار بگذاريم. من اگر قدرتي داشته باشم، خودم بيشتر از همه از قطبي حمايت مي‌كنم. ما بايد همه دست به دست هم بدهيم تا تيم ملي بتواند در جام ملت‌هاي آسيا قهرمان شود.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1186

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 787

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2560

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2913

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3012

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3170

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3045