خدمات سایت


متن کامل خبر

پرسپوليس همچنان در حسرت برد ماند

آرشیو
تيم فوتبال پرسپوليس در هفته چهارم ليگ برتر مقابل مس سرچشمه به تساوي رسيد.
1390/05/25 09:21:02 ب.ظ

تيم‌هاي فوتبال مس سرچشمه و پرسپوليس از ساعت 22:30 سه‌شنبه شب در ورزشگاه شهيد باهنر کرمان و در حضور حدود 6 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که اين ديدار با نتيجه تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد.

نناد برنوويچ در ثانيه‌هاي ابتدايي بازي و قبل از اينکه اين ديدار به دقيقه يک برسد روي اشتباه عليرضا حقيقي، توپ را از روي سر اين دروازه‌بان به گل اول مس سرچشمه تبديل کرد.

در ادامه پرسپوليس که براي رسيدن به گل تساوي حمله مي‌کرد در دقيقه 22 اين بار توسط علي سامره و روي اشتباه ممدوتال و حقيقي دوباره دروازه‌اش باز شد تا نتيجه‌اي تا اين دقيقه به ثبت برسد که خوشبين‌ترين هوادار پرسپوليس نيز انتظار آن را نداشته باشند.

در اين لحظات که شعارها عليه کادرفني و سرپرست پرسپوليس به اوج خود رسيده بود، استيلي دست به دو تعويض زد تا جلوي اشتباهات فاحش تيمش را بگيرد. او محمد نوري و عليرضا نورمحمدي را به جاي عليرضا محمد و ممدوتال وارد زمين کرد.

در ادامه علي کريمي روي يک ضربه ايستگاهي در دقيقه 37 پرسپوليس را به بازي برگرداند تا اختلاف به حداقل برسد و سرخپوشان اميدوار شوند. جواد کاظميان نيز در ثانيه‌هاي پاياني اين نيمه و در دقيقه 2+45 کار را براي پرسپوليس به تساوي کشاند.

در نيمه دوم بازي نسبت به نيمه اول کسل کننده و بي روح تر دنبال شد هرچند که پرسپوليس براي کسب اولين 3 امتياز فصلش حملاتي را روي دروازه حريف انجام داد.

احمد صالحي داور اين ديدار به رضا نورالهي، نادر فتح الهی، علي سامره و علي مولايي از مس سرچشمه و جواد کاظميان از پرسپوليس کارت زرد نشان داد. وي در دقيقه 78 به علي کريمي به خاطر تکل از پشت روي آنته زوارک، بازيکن مس کارت قرمز نشان داد.

با اين نتيجه پرسپوليس با کسب دومين امتيازش به لطف گل زده بهتر نسبت به راه‌آهن با يک بازي کمتر و البته سومين شکست مس کرمان تا رده پانزدهم صعود کرد در آن سو نيز مس سرچشمه که تا پيش از اين نتوانسته بود در ليگ برتر امتيازي را کسب کند با متوقف کردن حريف نامدارش اولين امتياز تاريخ ليگ برتر خود را کسب کرد و همراه با ديگر تيم مس استان کرمان همچنان در قعر جدول باقي ماند.

ترکيب مس سرچشمه:

اصغر کرم‌الهي - نادر فتح‌الهي- رضا نورالهي- مجتبي ترشيز (70 - آنته زوراک) - اويس کردجهان - وحيد علي‌آبادي - نناد برنوويچ - علي مولايي (90 - امير محمدي) - محسن مظفري - علي سامره (73 - حامد شيرخانلو) - مسلم فيروزآبادي

سرمربي: احمد سنجري

ترکيب پرسپوليس:

عليرضا حقيقي - ابراهيم شکوري - محمد نصرتي - ممدوتال (31 - عليرضا نورمحمدي) - عليرضا محمد (31- محمد نوري) - سامان آقازماني (67 - حميد علي‌عسگري) - علي کريمي - حسين بادامکي - محمد منصوري - غلامرضا رضايي - جواد کاظميان

سرمربي: حميد استيلي

منبع : ورزش 3
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1183

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 783

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2557

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2908

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3009

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3166

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3041

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4070