خدمات سایت


متن کامل خبر

سه بازیکن پرسپولیس باید کنار گذاشته شوند

آرشیو
مهاجم پیشین تیم پرسپولیس گفت: حمید استیلی اگر نمی‌خواهد حجب و حیا را کنار بگذارد از فوتبال برود.
1390/05/27 09:27:13 ق.ظ

فرشاد پیوس در مورد تساوی 2 بر 2 پرسپولیس مقابل مس سرچشمه عنوان کرد: به نظر من باشگاه باید از حمید استیلی بخواهد تا سه بازیکن بی انگیزه و بی کیفیت این تیم را کنار بگذارد. این سه نفر در خط دفاع، هافبک و حمله بازی می کنند و کاملا مشخص است چه افرادی هستند. فعلا نمی خواهم اسمی از آنها ببرم. حقیقی هم در این شکست 60 درصد مقصر بود و گل های بدی خورد.

وی افزود: بازیکنان مقصران اصلی هستند. البته عوامل حاشیه ای هم دخیل است. یکسری دوست ندارند پرسپولیس با حمید استیلی نتیجه بگیرد و به تیم فشار روانی وارد می کنند.

مهاجم پیشین سرخپوشان ادامه داد: توقع از پرسپولیس بالاست و به همین دلیل بچه های تیم خیلی باید با شور و حال تر از این به میدان بروند تا تیم به جایگاه اصلی خود بازگردد. مربی نهایت 30 تا 40 درصد می تواند در عدم نتیجه گیری تاثیر داشته باشد. برخی از بازیکنان تیم اصلا تعصبی ندارند و ارزش پیراهنی که بر تن کرده اند را نمی دانند و دنبال گرفتن حق و حقوق خود هستند. حمید استیلی نباید از اسم بترسد و با دل و جرات باید این نفرات را کنار بگذارد.

پیوس با بیان اینکه به نظر می رسد در پرسپولیس دو دستگی بین بازیکنان پیش آمده اظهار داشت: برخی از بازیکنان به حرف حمید گوش نمی دهند و شرایط را برای او سخت می کنند.

وی در خصوص اینکه گفته می شود حضور محمد مایلی کهن در پرسپولیس به عنوان مدیر فنی دلیلی بر ایجاد حاشیه در تیم شده است، گفت: مایلی کهن از پیشکسوتان پرسپولیس است و مدیریت او می تواند به تیم کمک کند. البته نباید این مدیریت منجر به عدم هماهنگی با استیلی شود. بین این دو باید تعامل وجود داشته باشد وگرنه اگر قرار باشد استیلی، مایلی کهن و باشگاه هر یک کار خود را انجام دهند کاری از پیش نمی رود و تیم بیشتر به حاشیه می رود. کمک های مایلی کهن باید در جهت پیشرفت تیم باشد نه تضعیف تیم.

پیوس با اشاره به سرمربی پرسپولیس گفت: حمید استیلی باید حجب و حیای خود را کنار بگذارد تا پرسپولیس جان تازه ای بگیرد. اگر او این کار را نکند شرایط بدتر می شود. از طرف من بنویسید حمید اگر نمی خواهد حجب و حیا را کنار بگذارد بهتر است از فوتبال برود.

وی در مورد هواداران تیم به فارس گفت: هواداران پرسپولیس همیشه از بهترین ها بوده اند اما آنها باید صبور باشند و حوصله به خرج دهند و تا دقیقه 90 تحمل کنند. اگر آنها پشتیبان تیم نباشند موفقیتی حاصل نمی‌شود.

منبع : 24آنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1197

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 807

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2575

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2923

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3027

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3197

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3059

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4088