خدمات سایت


متن کامل خبر

آیا کاشانی صندلی ریاست پرسپولیس را ترک می کند؟

آرشیو
پرسپولیس چهارمین بازی خود در لیگ برتر را پشت سر گذاشت اما باز هم خبری از پیروزی نبود.
1390/05/27 11:11:49 ق.ظ

ماجرا وقتی برای هواداران این تیم تلخ‌تر می شود که سرخ‌ها در هفته چهارم حتی موفق به شکست تیم قعر جدولی مس سرچشمه کرمان هم نشدند و حتی نزدیک بود باز هم شکست را تجربه کنند. با این همه اما حمید استیلی می‌گوید که تیمش بهتر از هفته‌های قبل ظاهر شده و هواداران نباید علیه او و دوست صمیمی‌اش شعار بدهند.

سرمربی پرسپولیس و البته حبیب کاشانی هنوز به عمق اعتراض هواداران پرسپولیس پی نبرده‌اند. اما گویا این نارضایتی به گوش وزیر ورزش رسیده است و به زودی در این باشگاه اتفاقات و جابجایی‌هایی صورت خواهد گرفت.

شاید روزی که حبیب کاشانی توانست علی دایی را از پرسپولیس بیرون کند، فکرش را هم نمی کرد رابطه اش با هواداران پرسپولیس تا این حد رو به تیرگی برود. اما افشاگری‌های دایی و برخی دیگر افراد از جمله مجتبی شریفی کار را به حبیب کاشانی سخت‌تر ‌کرد. پرسپولیسهای قدیمی و محبوب از جمله مهدی مهدوی کیا و احمد رضا‌عابدزاده و مدیران با‌سابقه‌ای همچون امیرعابدینی را نیز به جمع مخالفان اضافه کنید. حالا بعد از هر اتفاقی در پرسپولیس شعار " کاشانی حیا کن..." از سوی هواداران داده می شود.

در این میان کنترل جو ورزشگاه‌ها از سوی لیدرهای حامی کاشانی نیز خارج شده است. هوادارن پرسپولیس به هیچ‌وجه حاضر نیستند حبیب کاشانی ‌باز هم در این باشگاه بماند. حرمت‌ها نیز در این بین شکسته شده است.

حالا بیش از هر زمان دیگر شایعه تغییر و تحولات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد. از مجید فرخزادی به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی کاشانی نام برده می‌شود.

مدیرعاملی مجید فرخزادی در پرسپولیس شایعه‌ای نیست که در یکی دو روز اخیر در فوتبال ایران مطرح شده ‌باشد. مدت‌ها است از این فرد به عنوان مدیر عامل بعدی باشگاه پرسپولیس نام برده می‌شود. اما این اتفاق هنوز عملی نشده است. در آخرین دوره‌ای که پرسپولیس صاحب هیات مدیره بود، مجید‌فرخزادی عضو این مجموعه بود. اما بعد از ناکامی‌های تیم و تغییر و تحولات مدیریتی او هم از باشگاه جدا شد و در زمان ریاست علی‌سعیدلو در سازمان تربیت‌بدنی، مشاور معاون رئیس جمهور بود و شاید اگر سعید‌لو بر مسند ورزش باقی مانده بود تا کنون این جابجایی قطعی شده بود.

مجید فرخزادی که از چهره‌های سیاسی پرنفوذ به حساب می‌آید این روزها چراغ خاموش حرکت می‌کند. او تلاش‌های زیادی برای تشکیل هیئت مدیره پرسپولیس انجام داده است و حتی ارتباط بسیار خوبی با حسین‌هدایتی و علی‌پروین دارد.

با توجه به اینکه نفوذ سیاسی فرخزادی کمتر از کاشانی نیست، گفته می‌شود وزیر ورزش روی مدیرعاملی او در پرسپولیس نظر مثبتی دارد. در این‌باره مثل اینکه واسطه‌هایی میان او و محمد عباسی وجود دارند که درباره توانایی مدیریتی فرخزادی نزد دکتر عباسی مانور تبلیغاتی داده‌اند تا از این طریق شرایط را برای مدیریتش در پرسپولیس مهیا کنند.

فرخزادی که خودش تمایل ندارد بر سر راهش حاشیه درست شود، ترجیح می‌دهد سکوت کند و حرفی از برنامه‌هایش نزند.

مجیدفرخزادی درباره این که گفته می‌شود وزارت ورزش به او پیشنهاد مدیر عاملی پرسپولیس را داده است به قانون می‌گوید:«من پرسپولیس را دوست دارم. اما هیچ‌چیزی معلوم نیست. واقعیت این‌جا است که بر اساس فشار afc باید ساختار مدیریتی باشگاه درست شود. اما من ترجیح می‌دهم فعلا حرف نزنم. چون هنوز چیزی معلوم نیست. اجازه بدهید ببینیم چه پیش می آید.»

با معرفی اعضای هیات مدیره باشگاه موضوع تغییر و تحولات مدیریتی نیز امری دور از ذهن نیست. تغییر و تحولاتی که به عصر کاشانی در پرسپولیس پایان می‌دهد. در حال حاضر هواداران پرسپولیس نشان داده‌اند به هیچ‌وجه نمی‌خواهند کاشانی دراین باشگاه بماند. خیلی‌ها معتقدند کاشانی پایان فصل امسال را با پرسپولیس نمی‌بیند و دیر یا زود باید از این باشگاه خداحافظی کند.

در چنین شرایط بحرانی انتشار شایعات مختلف هم قابل پیش بینی است؛ اینکه وزارت ورزش به مدیرعاملی محمد‌رضا‌ساکت در پرسپولیس هم نیم نگاهی دارد. ساکت در سپاهان مدیرموفقی بود و کارنامه فوق العاده‌ای از خود به جای گذاشت. به همین دلیل از او به عنوان یکی از گزینه‌های مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس نام برده می شود.

محمد عباسی که به تازگی وزیر ورزش شده است نیز قصد دارد در نخستین تصمیم‌های ویژه خود برای فوتبال همسو با افکار عمومی گام بردارد. چه سابقه نشان داده هر بار در ورزشگاهی شعار " حیا کن رهاکن" برای یک مدیر باشگاهی پیش آمده است بعد از مدتی مدیر موردنظر از کار برکنار شده است.

به همین دلیل خیلی‌ها برکناری کاشانی را دور از انتظار نمی‌دانند.

اما حالت دیگری هم وجود دارد؛ پرسپولیس نفت‌آبادان و استقلال را شسکت بدهد. آن‌وقت دیگر کمتر کسی درباره برکناری مدیر یا سرمربی برنده سخن می‌گوید.

منبع : 24آنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1187

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 790

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2562

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2914

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3014

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3174

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3046

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4075