خدمات سایت


متن کامل خبر

رونق بازار گوشی‌های لوکس

آرشیو
بازار تلفن همراه این روزها آنقدر پیشرفت کرده‌است که در این بازار برای هر قشری می‌توان گوشی مناسبی را یافت.
1390/05/30 03:46:45 ق.ظ

از گوشی‌های 20 تا 30 هزار تومانی گرفته تا گوشی‌های لوکس و گرانی که گاه قیمت‌شان تا 2 میلیون تومان هم پیش می‌رود. از همین‌رو با توجه به نیاز و همچنین امکانات مورد استفاده، می‌توان گوشی مناسبی را از مغازه‌های مختلف خریداری کرد.

آنطور که مشاهدات نشان می‌دهد گوشی‌های همراه گرانقیمت هم این روزها در بازار با استقبال خوبی مواجه شده‌است و بیشتر شرکت‌های بزرگ تلفن همراه به تولید گوشی‌هایی با امکانات بسیار زیاد و با قیمت‌های نجومی روی آورده‌اند.

شرکت نوکیا یکی از این‌شرکت‌هاست که چندی پیش با رونمایی از 2 تلفن همراه گرانقیمت خود توجه بسیاری از افراد به اصطلاح گوشی باز را به سوی خود جلب کرد.

گوشی همراه نوکیا Oro از این دست گوشی‌های گران قیمت است که اکنون با قیمت یک میلیون و 450 هزار تومان در بازار تهران به خرید و فروش می‌رسد.

این تلفن همراه در دو رنگ مشکی و سفید عرضه شده‌است که قابی طلایی رنگ صفحه این گوشی را احاطه کرده و به آن حالتی لوکس و تجملی بخشیده‌است. دوربین این تلفن همراه 8 مگاپیکسل بوده و کیفیت تصویربرداری آن بسیاری از افراد را راضی نگه داشته‌است.

سیستم عامل این تلفن همراه آخرین نسخه از سیستم‌عامل سیمبین است. بلوتوث، جی.پی.آر.اس و بهره‌گیری از شبکه بی‌سیم Wifi از دیگر امکانات این گوشی گرانقیمت است.

نوکیا E7 هم از گوشی‌های سری E نوکیا‌ست که اکنون در بازار به قیمت 650 هزار تومان به فروش می‌رسد. این گوشی 176 گرمی هم لمسی‌است و هم‌کشویی. دکمه‌های مورد نیاز برای کاربر در زیر صفحه نمایش این گوشی مخفی شده‌اند.

دوربین 8 مگاپیکسلی و اتوفوکوس کیفیت عکسبرداری مناسبی را به کاربر ارائه داده. فروشنده‌های تلفن همراه تاکید می‌کنند که این تلفن همراه در مقایسه با دیگر گوشی‌های همراه لوکس میزان فروش بالاتری را به خود اختصاص داده‌است. همچنین سیستم‌عامل این گوشی همراه سیمبین 3OS می‌باشد.

شرکت موتورولا هم از تولید گوشی‌های گرانقیمت عقب نمانده و دست به تولید تلفن همراه به نام موتورولا آتریکس زده‌است که اکنون در بازار موبایل تهران به قیمت 800 هزار تومان به فروش می‌رسد.

|دوربین این تلفن همراه 5 مگاپیکسل است و از سیستم عامل انروید بهره می‌گیرد. با این تلفن همراه شما می‌توانید فایل‌های وورد خود را به راحتی باز کرده و به ادیت کردن آن بپردازید.

سامسونگ هم این روزها گوشی‌های گرانقیمتی از سری گالکسی به بازار ارائه کرده‌است.

Samsung I9100 Galaxy S II اکنون در بازار موبایل به قیمت 775 هزار تومان به فروش می‌رسد. بلوتوث، Wifi، جی.پی.اس از امکانات این تلفن همراه است. دوربین آن 8 مگاپیکسل و سیستم عامل آن انروید است.

در زمینه گوشی‌های گرانقیمت نباید از تلفن همراه سونی‌اریکسون آرک که به گفته فروشندگان با استقبال بسیار خوبی مواجه شده‌است قافل ماند. ظرافت و باریکی این تلفن همراه و صفحه نمایش بسیار بزرگ آن می‌تواند دلیلی برای فروش بالای این تلفن همراه باشد.این گوشی همراه اکنون در بازار به قیمت 665 هزار تومان خرید و فروش می‌شود. دوربین این تلفن همراه 8 مگاپیکسل است و روی این گوشی سیستم‌عامل انروید نصب شده‌است. تمام امکانات بی‌سیم و مسیریابی را ارائه می‌دهد صفحه نمایش آن هم LED است. این مدل از تلفن همراه را در بازار به نام سونی‌اریکسون آنزو هم می‌شناسند.

به گفته فروشندگان سونی‌اریکسون آرک به دلیل شباهت‌های ظاهری به اپل فروش خوبی داشته است.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




باگ عجیب یوتیوب موزیک صدای کاربران آیفون را درآورد image باگ عجیب یوتیوب موزیک صدای کاربران آیفون را درآورد 1403/02/05

برخی کاربران نسخه‌ی iOS یوتیوب موزیک با باگ آزاردهنده‌ای در این برنامه مواجه شده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 16

مجلس سنای آمریکا سرانجام لایحه «ممنوعیت یا فروش تیک تاک» را تصویب کرد image مجلس سنای آمریکا سرانجام لایحه «ممنوعیت یا فروش تیک تاک» را تصویب کرد 1403/02/05

اکنون «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا برای قانونی‌شدن لایحه، باید آن را امضا کند و ByteDance یک سال فرصت دارد تا تیک‌تاک را بفروشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 20

در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت image در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت 1403/02/04

موجودی مدل‌های فعلی آیپد در فروشگاه‌های اپل کاهش یافته است تا جای خود را به مدل‌های جدید بدهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 24

هشدار وزارت راه به پلتفرم‌‌ها: بخش املاک دیوار و شیپور مسدود می‌شود image هشدار وزارت راه به پلتفرم‌‌ها: بخش املاک دیوار و شیپور مسدود می‌شود 1403/02/04

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از انسداد پلتفرم‌های دیوار و شیپور در صورت عدم افزودن وب‌سرویس احراز هویت خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 27

مدل آزمایشی بسیار کمیاب GTX 2070 به تصویر کشیده شد image مدل آزمایشی بسیار کمیاب GTX 2070 به تصویر کشیده شد 1403/02/03

یکی از نمونه‌های آزمایشی کارت گرافیک GTX 2070 پس از ۶ سال به نمایش درآمد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 41

اسپیکر عرضه‌نشده اپل در دست بسکتبالیست معروف‌ دیده شد image اسپیکر عرضه‌نشده اپل در دست بسکتبالیست معروف‌ دیده شد 1403/02/02

ظاهراً اپل در حال احیای یکی از اسپیکرهای نمادین و معروف برند بیتس است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 32

نرم‌افزار گوگل چت احتمالاً به اسلک و مایکروسافت تیمز متصل می‌شود image نرم‌افزار گوگل چت احتمالاً به اسلک و مایکروسافت تیمز متصل می‌شود 1403/02/02

گوگل چت قرار است با نرم‌افزارهای مایکروسافت تیمز و اسلک ارتباط برقرار کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 27

کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی image کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی 1403/02/01

شرکت تپسی در اولین اقدام خود در سال ۱۴۰۳ از قابلیت جدیدی در مرحله‌ی درخواست خودرو رونمایی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 31

پلتفرم جایگزین توییتر، Post News برای همیشه تعطیل خواهد شد image پلتفرم جایگزین توییتر، Post News برای همیشه تعطیل خواهد شد 1403/02/01

«پست‎ نیوز» شبکه‌ای اجتماعی است که بدون نمایش هیچ تبلیغاتی، محتوای پولی نشریه‌هایی ازجمله Business Insider و Wired را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 25

پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد image پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد 1403/01/29

مدیرعامل تلگرام در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تعداد کاربران فعال ماهانه این پیام‌رسان احتمالاً تا یک سال دیگر از مرز 1 میلیارد می‌گذرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 44