خدمات سایت


متن کامل خبر

بررسي آماري گلزنان برتر ليگ برتر

آرشیو
رقابت در جدول گلزنان برتر ليگ دهم حرفه اي چند هفته اي است حسابي داغ شده و بازيکنان از همين الان براي رسيدن به مقام آقاي گلي دست به کار شده اند. نسبت به فصل هاي گذشته گلزنان برتر ليگ در گلزني موفق تر عمل کرده اند و اگر بخواهند اين روند را ادامه دهند، بدون شک در پايان فصل رکوردهاي جديدي در تاريخ ليگ برتر ثبت خواهد شد.
1389/08/13 02:19:08 ق.ظ

بر همين اساس آمار گل هاي 3 امتيازي و يک امتيازي گلزنان برتر را بررسي کرديم و در اين ميان به نکات بسيار جالبي رسيديم که مرور آنها خالي از لطف نيست.

11

لوسيانو ادينهو

استاد گل هاي 3 امتيازي

لوسيانو ادينهو، مهاجم برزيلي مس کرمان اين فصل با گل هاي باارزشي که براي مرفاوي به ثمر رسانده، در حال حاضر صدرنشين جدول گلزنان است و خيز بلندي براي آقاي گلي برداشته است. نخستين گل ادينهو در اين فصل هيچ تاثيري براي مس نداشت، چرا که اين تيم به ملوان انزلي باخت و با دست خالي به کرمان بازگشت. ادينهو در هفته چهارم يک تنه مس را از بحران خارج کرد و با به ثمر رساندن پنج گل سه امتياز باارزش را مقابل شهرداري به دست آورد و حکم ابقاي مرفاوي را امضا کرد. مهاجم برزيلي مس بعد از اين پنج گل، چند هفته اي در گلزني موفق نبود تا اين که در بازي هفته دهم در حالي که تيمش در قزوين با پيکان مساوي بود، گل دوم مس را به ثمر رساند و سه امتياز ديگر هم براي تيمش به دست آورد. لوسيانو در هفته يازدهم هم دو گل به صنعت نفت زد تا مس بازي را با اختلاف دو گل ببرد و سه امتياز ديگر را هم به اندوخته هاي تيمش اضافه کند. مس در هفته سيزدهم هم با دو گل ادينهو، صباي قم را شکست داد تا اين مهاجم برزيلي باز هم سه امتياز براي مرفاوي دشت کرده باشد. از 20 امتيازي که مس در اين فصل به دست آورده، سهم ادينهو برزيلي به تنهايي 12 امتياز بوده که يک آمار فوق العاده رويايي براي او است. شايد اگر ادينهو اين فصل بازيکن مس نبود تا الان مرفاوي از کرماني ها خداحافظي کرده بود.

10

رضا نوروزي

کم اثر!

گل هاي رضا نوروزي، دومين گلزن برتر فصل جاري به طور مستقيم تنها پنج امتياز براي فولاد به همراه آورده است. دو گل اول نوروزي در فصل جاري که باعث تنها شکست استقلال در ليگ دهم بوده، سه امتياز براي فولاد به دست آورده، اما گل هاي ديگر نوروزي هيچ کدام سه امتيازي نبوده است. نوروزي در هفته هاي هشتم و دوازدهم هم گل هاي يک امتيازي به ثمر رسانده و در مجموع پنج امتياز براي فولاد به دست آورده است. فولاد در اين فصل از 13 بازي 18 امتياز دشت کرده است.

9

کريم انصاري فرد

ملي پوش 5 امتيازي

کريم انصاري فرد اين فصل را خيلي خوب شروع نکرد و در شش هفته ابتدايي پايش به گلزني باز نشد. نخستين گل مهاجم ملي پوش سايپا در هفته هفتم يک امتياز براي نارنجي پوشان به دست آورد و در هفته هشتم هم با زدن دو گل ديگر سه امتياز باارزش به اندوخته هاي سايپا اضافه کرد. انصاري فرد در هفته دوازدهم هم با زدن دو گل، يک امتياز براي سايپا گرفت و نشان داد به روزهاي اوج بازگشته است. انصاري فرد جوان در اين فصل به تنهايي پنج امتياز براي مايلي کهن به دست آورده که با توجه به مدت زمان بازي اش آمار خوبي به حساب مي آيد.

8

ميلاد ميداوودي

شماره 10 متعادل

مهاجم شماره 10 اين فصل استقلال تا به حال دو گل سه امتيازي و يک گل يک امتيازي براي آبي پوشان به ثمر رسانده است. گل هاي سه امتيازي ميداوودي به بازي هاي شهرداري و راه آهن برمي گردد و گل يک امتيازي او مربوط به بازي تراکتورسازي در تبريز است. مهاجم خوزستاني استقلال تا به حال به تنهايي با هشت گل، هفت امتياز براي استقلال دشت کرده که آمار قابل قبولي به حساب مي آيد.

7

محسن بياتي نيا

مفيد و مختصر

پنجمين گلزن برتر ليگ دهم تنها در سه بازي موفق به گلزني شده، اما در همين سه بازي تاثير خود را حسابي نشان داده است. بياتي نيا در بازي با پرسپوليس نخستين گل سه امتيازي تيمش را به ثمر رساند و در هفته دوازدهم هم دو گل به پيکان زد تا صبا سه امتياز ديگر هم کسب کند. بياتي نيا که چند هفته اي هم مصدوم بوده تا به حال به تنهايي شش امتياز کسب کرده و يکي از موثرترين بازيکنان صبا بوده است.

7

مهرداد اولادي

ملوان 3 امتيازي

مهرداد اولادي، مهاجم ملوان که اين فصل دوباره احيا شده و با هفت گل جزو مدعيان آقاي گلي است، تنها سه امتياز به صورت مستقيم براي تيمش به دست آورده است. اولادي در بازي با شاهين با زدن سه گل، سه امتياز شيرين براي ملوان دشت کرد. ساير گل هاي اولادي در اين فصل نه سه امتيازي بوده و نه يک امتيازي، اما در سرنوشت ملوان تاثيرگذار بوده است.

6

سيدمحمد حسيني

مدافع گلزن

گلزن ترين مدافع فصل جاري که با زدن شش گل خودي نشان داده، به صورت مستقيم تنها چهار امتياز براي ذوب آهن به دست آورده است. سيدمحمد حسيني در اين فصل يک گل يک امتيازي به استقلال زده و يک گل سه امتيازي هم وارد دروازه صبا کرده است و با کسب چهار امتياز نقش موثري در روند موفقيت ذوب آهن داشته است.

6

فرهاد مجيدي

درخشش کاپيتان

نخستين گل فرهاد مجيدي در اين فصل يک امتياز براي استقلال به ثمر رساند و باعث شد آبي پوشان در بازي با ذوب آهن يک مساوي کسب کنند. ساير گل هاي مجيدي در اين فصل به صورت مستقيم امتيازآور نبود تا اينکه در داربي يک گل سه امتيازي باارزش به ثمر رساند و حسابي درخشيد. گل مجيدي در داربي براي استقلالي ها در اين فصل خيلي مهم بوده و مطمئنا آبي پوشان اين گل را به سادگي فراموش نخواهند کرد.

6

محمد نوري

هافبک موثر

هافبک کليدي پرسپوليس در فصل جاري تا به اين هفته يک گل سه امتيازي و دو گل يک امتيازي براي دايي به ثمر رسانده و به صورت مستقيم پنج امتياز براي سرخپوشان کسب کرده است. بدون شک اين آمار براي يک هافبک، آمار قابل قبولي به حساب مي آيد.

6

محمد غلامي

استاد گل هاي يک امتيازي

محمد غلامي، مهاجم ملي پوش استيل آذين در اين فصل استاد زدن گل هاي يک امتيازي بوده است. غلامي درمجموع در چهار بازي موفق به گلزني شده که در اين بين سه گل او يک امتيازي بوده است.

منبع : فوتبال3
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1192

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 797

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2567

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2918

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3019

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3183

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3052

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4081