خدمات سایت


متن کامل خبر

ناکامی های والیبال تکمیل شد

آرشیو
در روز پایانی از دوازدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی نوجوانان جهان، تیم نوجوانان ایران در شهر «المیرانته براون» آرژانتین برای کسب عنوان دهم این رقابت ها به مصاف برزیل رفت. در پایان این دیدار که بامداد امروز دوشنبه برگزار شد شاگردان بهروز عطایی با نتیجه 3 بر 2 متحمل شکست شدند.
1390/06/10 12:58:29 ق.ظ

پس از ناکامی تیم ملی والیبال بزرگسال در راهیابی به لیگ جهانی و تیم والیبال جوانان از کسب مقام در جهان، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با متحمل شدن شکست برابر برزیل به عنوان دهمی دوازدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی نوجوانان جهان بسنده کرد البته نتایج ضعیف تیم‌های والیبال نیروهای مسلح در المپیک ارتش‌های جهان و دانشجویان در بازی‌های جهانی را نیز باید به این کارنامه اضافه کرد.

والیبالیست های نوجوان ایران گیم های اول، سوم و پنجم این دیدار را به ترتیب با نتایج (93 بر73)، (62 بر 42) و (51 بر 11) واگذار کردند و فقط در دو گیم دوم و چهارم با نتایج (62 بر82) و (81 بر 52) به پیروزی دست یافتند.

تیم والیبال نوجوانان ایران با شکست برابر برزیل در رده دهم دوازدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی جهان قرار گرفت، این در حالی است که تیم اعزامی ایران در دوره پیشین این رقابت ها با یک پله سقوط نایب قهرمان جهان شده بود.

تیم والیبال نوجوانان ایران در جریان رقابت های قهرمانی جهان مقابل اسپانیا و برزیل شکست خورد و نتیجه 6 دیدار متوالی برابر تیم های صربستان، پورتوریکو، آمریکا، کره جنوبی، روسیه و مصر را به سود خود تمام کرد.

رده بندی 61 تیم شرکت کننده به این شرح است:

1- صربستان 2- اسپانیا 3- کوبا

4- فرانسه 5- آرژانتین 6- بلغارستان

7- یونان 8- چین 9- برزیل

01- ایران 11- آمریکا 21- مصر

31- روسیه 41- کره جنوبی 51- پورتوریکو

61- تونس

در تیم‌های پایه کارشناسان والیبال باور داشتند که ایران بهترین تیم تاریخ خود را راهی رقابت‌های نوجوانان خواهد کرد. مسئولان فدراسیون از یک سال قبل تصمیم داشتند تا تیم‌های جوانان و نوجوانان را با هدایت ست کوویچ راهی مسابقات جهانی کنند، داورزنی در این باره گفته بود: «باید توجه داشته باشیم که فاصله بین رقابت‌های نوجوانان و جوانان جهان حدود 10 روز است. از سوی دیگر چند بازیکن در هر دو تیم مشترک هستند. با این شرایط چطور می‌توانیم با دو سرمربی کار کنیم؟ منطق به ما می‌گوید که تیم‌های جوانان و نوجوانان زیر نظر تفکرات یک سرمربی بازی کنند. ست کوویچ مربی بزرگ و خوبی است و فکر می‌کنم هر دو تیم جوانان و نوجوانان با او نتیجه‌ بگیرند.»

منبع : 24آنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1186

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 786

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2560

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2913

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3012

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3170

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3045

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4073