خدمات سایت


متن کامل خبر

کروش: احساسات فوتبال ایرانی را کنار بگذاریم بحرین را می بریم

آرشیو
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران امروز رو در روی خبرنگاران نشست تا در مورد بازی فردا با تیم ملی بحرین حرف بزند.
1390/07/18 05:00:02 ق.ظ

کروش خیلی خوش بین است و می گوید اگر ایرانی ها آن احساسات معروفشان را کنار بگذارند می توانند بحرین را شکست دهند.کروش می گوید:« اگر با ذهنیت فوتبالی و به دور از احساسات فوتبال ایرانی ارائه دهیم، برابر بحرین پیروز خواهیم شد.»

کروش پیاین را گفت و ادامه داد:« مهم‌ترین نکته ای که باید برای این بازی در نظر بگیریم این است که ما قدرت کافی برای پیروزی در این دیدار را خواهیم داشت، خیلی خوب کار کرده‌ایم و آماده این دیدار هستیم. می دانیم که کلید موفقیت هر تیم خوب تمرین کردن است. بازیکنان من در طول اردو تعهد بالا و انگیزه فراوانشان را برای این بازی نشان دادند. چیزی که باید در بازی فردا انجام دهیم این است که بدون تفکر احساساتی به مصاف حریف برویم و با ذهنیت فوتبالی و به دور از احساسات فوتبال ایرانی ارائه دهیم و آن وقت ایمان دارم که پیروز شویم.اگر بتوانیم از نقطه نظر دفاعی و تهاجمی توپ و میدان در اختیار بگیریم، موفقیت از آن ما خواهد بود. من بازیکنان خوبی در اختیار دارم و از همه آن‌ها مطمئن هستم. اگر ما فوتبال مان را به آن‌ها تحمیل کنیم، پیروزی از آن ما خواهد بود.»

در این حین خبرنگاری بحرینی به زبان فارسی و با آگاهی از یکی از مصاحبه‌های انتقادهای کروش، گفت:« فوتبال بحرین امکانات بسیار خوبی دارد. آیا شما از امکانات فوتبال ایران راضی هستید؟ که کروش سیاستمدارانه به این سوال پاسخ داد و گفت: الان فقط باید درباره بازی فردا صحبت کنیم. ما در اردوی مان خیلی مسایل را در نظر گرفته ایم و بهتر است سوال‌ها معطوف به مسایل فنی باشد. زیرا می‌توانم بگویم که ما کاملا آماده دیدار برابر بحرین هستیم.»

کروش در پاسخ به این سوال که آیا شناخت‌تان از بحرین کامل شده است؟ گفت:« ما همه مسایل را بررسی کردیم و شناخت خوبی از این تیم داریم. تمام اطلاعات لازم را از این تیم کسب کرده‌ایم و من خیلی خوب نسبت به ذهنیت انگلیسی حاکم بر این تیم آگاهی دارم و با توجه به سابقه حضورم در فوتبال انگلیس این فضا را می‌شناسم. من نگرانی نسبت به آنچه که بحرین می‌خواهد انجام دهد، ندارم. بلکه نکته مهم این است که ما چگونه برنامه‌مان را در زمین ارائه دهیم.»

او به شوخی گفت:« اگر می‌شد در جلسه فنی فردای این تیم شرکت کنم، خیلی خوب بود. اما متاسفانه این امکان پذیر نیست.»

وی درباره اظهارنظر سرمربی بحرین که گفته بود من تاتنهامی هستم و کروش منچستری، گفت:« تنها چیزی که می‌توانم در این رابطه بگویم این که است بعد از 6 سال حضور در انگلیس نسبت به تفکر مربیان انگلیسی اشراف دارم. مهم نیست که در بازی فردا کدام مربی تاتنهامی است و کدام مربی منچستری. مربیان انگلیسی ایده جنگجویانشان را به بازیکنان منتقل می‌کنند و ما هم این کار را انجام می دهیم، ‌تنها چیزی مهم است این که مردم به ورزشگاه بیایند و رکورد 76 هزار تماشاگر در بازی با اندونزی را بشکنند. مطمئن هستم دیدار فردا بازی خیلی خوبی خواهد شد. ما با ذهنیت فوتبالی‌مان می‌توانیم نتیجه‌ دلخواه را کسب کنیم.»

کروش درباره حساسیت این بازی در تداوم صدرنشینی ایران گفت:« همه چیز بازی فردا سه امتیاز است. همه فکر و ذکرمان معطوف سه امتیاز بازی است. ما در خانه بازی داریم و این یک برتری است. ما می‌خواهیم تا پایان مسابقات صدرنشینی‌مان را حفظ کنیم. اگر هوشمندانه بازی کنیم، سه امتیاز این بازی را هم می‌گیریم. فکر می‌کنم می‌شود اسم این بازی را دیدار سه امتیازی گذاشت.»

خبرنگاری از کروش پرسید، با توجه به سابقه بحرین این تیم در خط حمله تهاجمی است و در خط دفاع بازی کندی را ارائه می‌دهد، شما برای این مساله چه برنامه‌ای دارید که کروش گفت:« درست است که بحرین تیم قدرتمندی است و در حمله سریع و در دفاع فشرده بازی می کند، اما من نمی توانم استراتژی تیمم را بگویم. چون مربی حریف آگا ه می شود، پس بهتر است بازی فردا را ببینید و آن وقت متوجه استراتژی ما خواهید شد.»

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1186

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 788

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2560

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2913

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3012

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3171

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3045

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4073