خدمات سایت


متن کامل خبر

دايي:ميدانستم چه اتفاقي درپرسپوليس ميفتد

آرشیو
سرمربي راه‌آهن گفت: نمي‌توانم نام عضو هيئت مديره پرسپوليس که با من براي بازگشت به اين تيم صحبت کرده بود را بگويم.
1390/07/28 01:01:30 ب.ظ

علی دایی پس از تساوی یک بر یک خانگی راه‌‌آهن مقابل سپاهان گفت: نیمه اول بازی متعادلی بود، سپاهان از تک فرصتش استفاده کرد و به گل رسید اما ما هم سریع جبران کردیم.

وی ادامه داد: نیمه دوم شرایط متفاوت شد و هر چه به پایان بازی نزدیک‌تر شدیم راه‌آهن بهتر شد. ما چند موقعیت عالی را دست دادیم که این موضوع نشان می‌دهد به خودباوری لازم رسیده و شکل تیمی‌مان را پیدا کرده‌ایم.

دایی تاکید کرد:‌ دست بازیکنانم درد نکند، آنها من را به آینده امیدوار کردند. خوب بازی می‌کنیم و به نتیجه‌گیری در مسابقات آینده با شرایطی که پیش آمده امیدوار شدیم. امروز شانس با ما یار نبود، می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم اما توپ‌هایمان گل نشد. بازیکنانم خوب بودند و این به خاطر تمریناتی است که انجام می‌دهیم و دیدید که مقابل یکی از تیم‌های خوب لیگ به مساوی رسیدیم. به غیر از بازی استقلال که حق‌مان مساوی بود در سایر بازی‌ها بهتر بودیم و باید امتیازات کامل را می‌گرفتیم.

وی در مورد داوری این دیدار گفت:‌ در این مورد نمی‌خواستم صحبت کنم اما بنگر باید با گرفتن کارت زرد دوم اخراج می‌شد و این موضوع مقداری از تلاش‌های داور را زیر سؤال برد.

سرمربی راه‌آهن در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چه زمان مشکل گلزنی این تیم حل می‌شود،‌ گفت: مقابل تیمی موقعیت‌ را به دست آوردیم که تقریبا مدافعان تیم ملی را دارد. حسینی، بنگر و بیک‌زاده در تیم ملی بوده و هستند. با این حال خیلی تیم‌ها از ما کمتر گل زدند اما قبول دارم می‌توانستیم بهتر کار کنیم. رزاقی راد روز به روز بهتر می شود و می‌تواند در آینده به ما کمک کند.

دایی اضافه کرد: تیم جوان و کم تجربه‌ای هستیم و در برخی مواقع بازیکنان‌مان برای بازی جوانمردانه در حالی که می‌توانستند به گل برسند توپ را به بیرون زدند. به نظرم آنها یاد فیلم‌های قدیمی می‌افتند و به آنها توصیه می‌کنم این گونه فیلم‌ها را کمتر ببینند.

وی در پاسخ به این سؤال که قبل از این دیدار از سوی مدیریت تحت فشار نبوده گفت: ‌به هیچ وجه اینگونه نبود. خوشبختانه مدیرعامل فوتبالی است و شرایط را می‌فهمد. ما 10 روز فرصت داشتیم که خود را آماده کنیم و این شرایط مقابل استقلال مساوی کردیم و امروز در کمال بدشانسی به پیروزی نرسیدیم. کسانی که فوتبالی باشند این چیزها را می‌فهمند.

دایی در پاسخ به این سؤال که چرا نفت تهران با شرایطی شبیه راه‌آهن قبل از فصل، در حال حاضر صدرنشین است، گفت: آنها اسکلت اصلی تیم ‌را حفظ کردند اما در مجموع شرایط فرق می‌کند. ما نتوانستیم بازیکن خارجی بگیریم و در یک مورد هم اشتباها یک بازیکن برزیلی را از روی سی دی جذب کردیم که باعث شد قراردادش را فسخ کنیم. شما چرا نفت را مثال می‌زنید. تیم‌های دیگری بودند که از 40 روز قبل کارشان را شروع کردند و می‌دانستند قرار است چه اتفاقی بیفتد و همه چیزشان مشخص بود اما شما فقط نفت را می‌بینید.

وی ادامه داد: تیم‌هایی که خود را تقویت کردند الان کجای جدول هستند؟ ما روز به روز بهتر می‌شویم و بهتر است فوتبالمان را نگاه و با گذشته مقایسه کنید.

دایی در ادامه این نشست در مورد اینکه تیمش تنها یک پیروزی کسب کرده گفت: از جایگاه‌مان راضی نیستم. بازیکنان ما استحقاق زیادی دارند اگر فوتبال منصف بود، امروز 18 امتیاز داشتیم. زیبایی فوتبال به همین است.

وی در مورد پیشنهاد یکی از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس گفت: دو ساعت قبل از برنامه 90 با من صحبت کردند که من گفتم نمی‌توانم به پرسپولیس بیایم. نمی‌توانم نام عضو هیئت مدیره پرسپولیس که با من تماس گرفت را بگویم. با اینکه عاشق پرسپولیس و طرفدارانش هستم و خاطرات خوبی دارم اما با توجه به شرایطی که هست و قول و قرار من با راه‌آهنی‌ها نمی‌توانم به این تیم بیایم. باید ببینیم خواست خدا برای سال‌های آینده چه می‌شود.

دایی پس از اینکه با سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه اعضای هیئت مدیره پرسپولیس چنین مطلبی را تکذیب کرده‌اند، مواجه شد؛ برآشفت و پاسخ داد: اگر سوال می‌پرسید سوالی بپرسید که حقیقت داشته باشد. چه کسی چنین حرفی زده است. منبع شما از کجاست؟ چرا صحبت‌هایی نمی کنید که حقیقت دارد و به دنبال چیزهایی هستید که وجود ندارد.

وی گفت: عضو هیئت مدیره پرسپولیس که با من تماس گرفت می‌خواست در صورت قبول کردن پیشنهادش آن را در هیئت مدیره مطرح کند. در غیر این صورت او از سوی هیئت مدیره پرسپولیس حرفی به من نزده و شخصا با من صحبت می‌کرد.

دایی تصریح کرد: من از سه ماه قبل می‌دانستم قرار است چه اتفاقی در پرسپولیس بیفتد و دنبال چه نفراتی هستند. خدا را شکر که با سرشکستگی از پرسپولیس نرفتم.

وی تاکید کرد: شما بروید دنبال آدم‌هایی که پرسپولیس را به اینجا رساندند و در اول فصل کمیته فنی صوری درست کردند. ای کاش از همان ابتدا یک تصمیم درست درباره پرسپولیس گرفته می‌شد.

منبع : ورزش 3
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1192

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 797

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2567

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2918

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3019

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3184

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3052

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4081