خدمات سایت


متن کامل خبر

رویانیان:از شرایط پرسپولیس راضی نیستم/با هیچ مربی مذاکره نکردیم

آرشیو
تساوی شب گذشته (جمعه) تیم فوتبال پرسپولیس برابر نفت تهران که باعث شد این تیم پس از گذشت یازده هفته از مسابقات لیگ با 13 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار بگیرد،‌
1390/07/30 12:05:31 ب.ظ

تساوی شب گذشته (جمعه) تیم فوتبال پرسپولیس برابر نفت تهران که باعث شد این تیم پس از گذشت یازده هفته از مسابقات لیگ با 13 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار بگیرد،‌ بر التهاب اوضاع این تیم در نزد هوادارانش افزوده است. التهابی که شاید تنها تصمیم به تعویض حمید استیلی سرمربی این تیم، بتواند آن را از بین ببرد. تصمیمی که همواره اولین و راحت‌ترین تصمیم مدیران باشگاه‌های ما بوده است.

محمد رویانیان با بیان اینکه تمام تصمیم‌هایش در راس باشگاه پرسپولیس حساب‌ شده، منطقی و به دور از احساسات خواهد بود از احضار حمید استیلی، علی پروین مدیر راهبری فوتبال پرسپولیس و سایر اعضای کمیته فنی خبر داد و گفت:«مطمئنا در مواجهه با این مساله واکنش‌های ما احساساتی نخواهد بود. من امروز سرمربی تیم، مدیر فوتبال باشگاه و اعضای کمیته فنی را خواسته‌ام تا در جلسه‌ای درباره مشکلات و ایرادات فنی تیم صحبت داشته باشیم و قطعا خیلی از مسایل روشن خواهد شد. آنچه مسلم است بنده از وضعیت فعلی راضی نیستم و برای اعمال تغییرات احتمالی که در راستای منافع و موفقیت پرسپولیس باشد، با هیچ کسی تعارف نخواهم داشت.»

او با اشاره به اینکه جانشینی برای استیلی انتخاب نکرده اند ادامه می دهد:«تاکید می‌کنم که نه بنده و نه هیات مدیره باشگاه در جایگاهی که دارد با هیچ مربی مذاکره نکردیم. گفته بودم که وقتی به پرسپولیس آمدم با مربیانی صحبت کردم اما آن موضوع با مساله مذاکره جدی با یک مربی برای جانشینی استیلی متفاوت است. قبلا اشاره کردم که یکی از اعضای هیات مدیره(پنجعلی) تنها براساس نظر شخصی‌اش اسم دایی را به میان آورد و در این‌باره صحبت کرد. پیشنهاد شخصی یکی از اعضا ارتباطی به نظر رسمی جمع هیات مدیره ندارد. از جایگاه رسمی مدیریت باشگاه و هیات مدیره تاکنون مذاکره‌ای با کسی نشده است.»

وقتی از رویانیان می پرسیم که مشکل کجاست؟و چرا پرسپولیس نتیجه نمی گیرد او می گوید:« به هر حال اعضای کمیته فنی، مدیر فوتبال باشگاه و سرمربی را امروز خواستم تا ببینم به نظر آنها ایراد کار کجاست. حرف‌های آنها را امروز می‌شنوم تا همه چیز معلوم شود و بتوانیم هرچه سریعتر اشکال‌ها را برطرف کنیم.

آنچه مسلم است رویانیان، پروین، استیلی و هر شخص دیگری در باشگاه پرسپولیس در مقابل خیل عظیم طرفداران ما هیچ هستند. نظر شخصی و سلیقه‌ای ما ملاک نیست بلکه خواست هواداران واقعی تیم ما مهم است. مطمئن باشید من براساس احساسات فردی تصمیم‌گیری نمی‌کنم.»

امروز (شنبه) سابقه حضور رویانیان در پرسپولیس یک‌ماهه شد،او در پاسخ به این سوال که تاکنون چه تاثیری بر شرایط این تیم گذاشته اید می گوید:« از زمانی که آمدم پیوسته و به صورت شبانه‌روزی درباره احیای وضعیت پرسپولیس مطالعه کرده و بعضا جلساتی داشتم. در مصاحبه قبلی توضیحی درباره برنامه‌ها، نوع نگرش‌ها و آینده‌ای که برای پرسپولیس ترسیم می‌کنم، ارایه کرده‌ام. بالاخره پرسپولیس حدود پنجاه سال عمر دارد و حتما در پنجاه سال آینده هم خواهد بود که قطعا در آن زمان ما در این باشگاه نخواهیم بود. همه تلاش ما برای سربلندی این تیم بزرگ است. ممکن است در طی مسیر با افت‌ و خیزهایی مواجه شویم که همواره سعی می‌کنیم اوضاع متعادل شود.»

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1183

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 783

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2557

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2908

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3009

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3165

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3041

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4069