خدمات سایت


متن کامل خبر

رویانیان:آقای فردوسی پور من را مقابل هواداران پرسپولیس قرار ندهید!

آرشیو
مدیرعامل پرسپولیس مذاکره با 4 مربی را تایید کرد.آیا تغییراتی در راه است؟
1390/08/03 05:33:49 ق.ظ

محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس دیشب مهمان تلفنی برنامه نود بود.او حرف هایش را با تاکید بر اینکه قبول دارد پرسپولیس شرایط سختی را تجربه می کند شروع کرد و گفت:«اینکه روزهای سختی است را تائید می کنم. عقل حکم می کند که واقعیت را قبول کرد و تلاش کرد برای حل مشکل. ولی ما به بن بست نرسیده ایم. ما خودمان را باز خواهیم یافت و با برنامه هایی که در دست اجرا داریم ، مشکلات را حل می کنیم.»

رویانیان ضمن یادآوردی دوباره که فقط یک ماه است به پرسپولیس آمده ادامه داد:«من فقط یک ماه است که به پرسپولیس آمده ام. تیمی را هم تحویل گرفتم که اساس و زیربنایش به صورت ساختاری آسیب دیده بود و هنوز هم مشکل دارد. ما 4 دسته چالش داشتیم که اول چالش مالی بود. بعد از بازی اول ، برای بازی دوم چون پولی در باشگاه نبود ، باید فکری می کردیم. بحث دوم چالش ساختار مدیریت باشگاه بود. با رسیدن من ، 9 مدیر تیم کنار رفته بودند.مشکل سوم بحث فرهنگی و اجتماعی بود. من می گویم یکسری اتفاقاتی افتاد که باعث شد یک فضای متفاوتی ایجاد شود. به نظرم نقص فرهنگ هواداری در پرسپولیس ایجاد شده است. به هر حال تمام مشکلات حل می شود من این قول را به هواداران می دهم که به زودی تمام دغدغه های آنها برطرف می شود.»

در این لحظه فردوسی پور با بیان اینکه هواداران جواب می خواهند و باید بدانند که چرا مشکلات حل نمی شود می خواست سوال بعدی را از رویانیان بپرسد که او گفت:«خیلی ممنونم که به من یاد می دهید. من منظورم این نبود و هرگز مقابل طرفداران نیستم.من هواداران را دوست دارم.باید بگویم که ما دیگر مشکل مالی نداریم؛مشکل در چینش کادر مدیریتی داشتیم که دیگر آن هم وجود ندارد.بحث اصلی ما در شرایط کنونی چالش فنی تیم است که باید حل شود.آنچه که مسلم است من با استیلی ارتباط مستمر دارم.او روحیه اش خیلی بهتر از گذشته است. ما امشب (دیشب)هم با هم بودیم. استیلی تا موقعی که سکاندار تیم هست باید از او حمایت شود.»

وقتی فردوسی پور از رویانیان پرسید که آیا از استیلی حمایت کامل می کنید؛که اگر این طور است چرا مذاکره با چند مربی را آعاز کرده اید مدیر عامل پرسپولیس گفت:«این ها اسرار باشگاه است. اینکه الان مثلا بگویم کامل حمایت می کنیم و باید بماند یک پاسخ است و دیگری اینکه دنبال گزینه دیگری هستیم.من با استیلی خیلی راحت هستم و ایشان می دانند که قرار است چه کارهایی در آینده انجام بدهیم.»

وقتی عادل روی سوال خودش پافشاری کرد و گفت که اما مردم باید بدانند که چه اتفاقی قرار است بیفتد و آیا تغییر در کادر فنی تیم ایجاد می شود یا نه رویانیان جواب او را اینطور داد:«آقای فردوسی پور؛سعی نکن من را مقابل تماشاگران قرار بدهی!من مسئول احساسات طرفداران میلیونی پرسپولیس هستم.من مخلص آنها هستم و حتما خوشحال شان می کنم.استیلی با تیم قرارداد بسته و توسط کمیته فنی انتخاب شده. این کمیته فنی است که با او قرارداد امضا کرده است. من زمانی آمدم که تیم،مربی و کادرش به قول معروف بسته شده بود. اینکه این مسائل به مدیریت جدید برگردد، منصفانه نیست.ما یک برنامه هایی داریم که سر فرصت آنها را اعلام می کنم. یادمان باشد پرسپولیس مشکلات متعددی داشت و دارد. اگر یک شخص بیمار شود ارزشش کم نمی شود. این بیماری نیاز به زمان دارد.آرامش تیم ما را به هم نزنید. یک خلبان وقتی دارد پرواز می کند کسی نمی تواند به او بگوید برو کنار.ما نباید زنده زنده پوست آدم را بکنیم. استیلی در میدان دارد مربی گری می کند. فرض کنید او تا آخر لیگ موفق نشود اما به هر حال مربی تیم است.ما باید تکلیف را روشن کنیم. بنده خودم در هفته های گذشته پشت سر هم با برخی از پرپسولیسی های بیرون باشگاه جلسه داشتم.آن چیزی که من به عنوان مدیر عامل باید به آن برسم اگر مربوط به رفتن استیلی باشد بدون تعارف به او می گویم.ما سه شنبه در جام حذفی بازی داریم و اگر من در برنامه شما بگویم او رفتنی است دیگر با چه روحیه ای باید ترکیب را ارنج کند؟»

در این حین فردوسی پور از حاج رضایی خواست تا سوالی از رویانیان بپرسد که حاج رضایی خطاب به مدیر عامل پرسپولیس گفت که شما تصور می کنید وضعیت تیم اورژانسی هست یا نه که رویانیان گفت:«مریض ما اورژانسی نیست.»

در ادامه این گفت و گوی تلفنی فردوسی پور بحث آمدن مصطفی دنیزلی را مطرح کرد.او چند بار از رویانیان این سوال را پرسید و در آخر مدیرعامل سرخ ها این جواب را تحویل داد:«با 4 مربی ظرف بیست روز گذشته مذاکره کرده ایم.»

این حرف رویانیان کافی بود تا فردوسی پور بگوید:«حالا اگر استیلی بازی با مس،نفت و .. را نمی باخت؟آن وقت شما مذاکرات تان را کرده بودید و مربی یک تیم موفق را برکنار می کردید»که رویانیان گفت:«هدف من برای فصل آینده است.این حق را دارم که برای فصل آینده مربی جدید تیم را انتخاب کنم.»

اما از آنجا که مشخص بود فردوسی پور قانع نشده است سوال بعدی اش را اینگونه مطرح کرد:«یعنی مربیان باید شش ماه بیکار بنشینند تا منتظر جواب شما و نتیجه گیری پرسپولیس باشند؟»رویانیان این سوال مجری برنامه نود را هم این طور جواب داد:«این را دیگر آن مربی باید جواب بدهد نه شما.»

فردوسی پور که باید تایید مذاکره با دنیزلی را می گرفت تا قانع شود یک بار دیگر پرسید یعنی با هیچ مربی برای این فصل،چند هفته دیگر ،ماه آینده یا همین حوالی! صحبت نکرده اید و آیا تغییر در کادر فنی ایجاد نمی شود؛که رویانیان گفت:«بله با دنیزلی مذاکره کرده ایم»که فردوسی پور بلافاصله پرسید:«پس تغییر کادر فنی برای این فصل است و مذاکرات حقیقت داشته»که رویانیان هم گفت:«ممنون که من را ساده لوح گیر آوردید.»

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




کشف یک تمدن عظیم ۷ هزار ساله در صربستان image کشف یک تمدن عظیم ۷ هزار ساله در صربستان 1403/02/21

باستان‌شناسان با گزارش یک مرد محلی و خیلی اتفاقی، یک تمدن ٧ هزار ساله را در نقاط دور افتاده صربستان متعلق به عصر نوسنگی کشف کردند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3

ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد image ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد 1403/01/20

در حالی که چند روز تا ایجاد محدودیت‌های جدید برای سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها زمان داریم، ثبت درخواست کارت سوخت با اختلال مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 63

شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد image شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد 1402/12/21

اپل و نتفلیکس بودجه‌ی سنگینی به فیلم‌های جدیدشان اختصاص دادند اما در مراسم اسکار ۲۰۲۴ عملکرد ناامید‌کننده‌ای داشتند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 102

پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند image پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند 1402/12/19

رییس پلیس فتا تهران: بر اساس قانون خرید، فروش و آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی ممنوع است و پلیس با افراد متخلف قاطعانه برخورد می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 78

رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند image رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند 1402/08/28

طبق مصوبه مجلس، ارائه‌دهندگان خدمات حمل و نقل بار و مسافر که از طریق سکوهای مجازی به فعالیت مشغول بوده و بیمه بازنشستگی ندارند، مجاز به بیمه کردن خود نزد سازمان تأمین اجتماعی هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 180

امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد image امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد 1402/08/16

با تصویب مجلس، احراز هویت اشخاصی که امضای آن‌ها برای دریافت تمامی خدمات ثبتی لازم است، منوط به اخذ گواهی امضای الکترونیکی می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 153

حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی image حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی 1402/01/20

معاون مرکز ملی فضای مجازی می‌گوید این مرکز طرحی برای ضابطه‌مند کردن حضور و فعالیت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در رسانه‌های اجتماعی تدوین کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 347

امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند image امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند 1401/10/21

امارات از سال آینده قانونی را اجرا می‌کند که خود مقدمه‌ساز قانون بزرگ‌تری برای مقابله با تولید زباله‌های پلاستیکی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 341

غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل image غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل 1401/09/23

«شاد» کند است، پلتفرم‌های بین‌المللی اختلال دارند، سرعت اینترنت کم شده و دانلود و آپلود کردن زمان‌بر؛ در این شرایط چطور می‌شود کلاس آنلاین برگزار کرد؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 396

فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه image فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه 1401/09/07

توییتر تلگرام شیوه‌نامه‌ی انضباطی جدید دانشجویان با تبصره‌هایی که فعالیت‌های آن‌ها را به‌ویژه در فضای مجازی محدودتر و جرم‌انگاری کرده ابلاغ شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 354