خدمات سایت


متن کامل خبر

حکم اعدام ۳ ابلیس شکست

آرشیو
افسر کشیک پس از شنیدن اظهارات مرد جوان به خاطر حساسیت موضوع، مسئولان ستاد فرماندهی را در جریان ماجرا قرار داد و دقایقی بعد نیروهای گشت مسیر حرکت خودروی آدم‌ربایان را تحت کنترل ویژه قرار دادند.
1390/08/19 11:01:08 ب.ظ

ظهر 16 اسفند 87 مرد جوانی هراسان و مضطرب به کلانتری کمالشهر رفت و با گریه و فریاد از مأموران برای نجات همسرش از چنگال 2 شرور کمک خواست. وی گفت: در محله پیشاهنگی با همسرم «مریم» پیاده در حرکت بودیم که ناگهان یک دستگاه خودروی پراید سفید مقابل‌مان توقف کرد و یکی از سرنشینان به محض پیاده شدن از ما مدارک هویت و شناسایی خواست. از آنجا که شرارت در چهره‌اش موج می‌زد فهمیدم یک مأمورنماست بنابراین به شدت اعتراض کردم اما چند لحظه بعد، راننده هم پیاده شد و با چاقو به طرفم حمله کرد.

همان موقع از همسرم خواستم برای گرفتن کمک فرار کند و خودم هم سعی کردم با آنها مقابله کنم. در این میان چند تن از اهالی محل نیز با شنیدن سر و صدا دورمان حلقه زدند اما 2 پسر شرور به همسرم حمله کرده و او را وحشیانه به طرف ماشین کشاندند. همسرم گریه‌کنان کمک می‌خواست اما مردم به خاطر ترس از 2 شرور خشمگین، هیچ کمکی نکردند. با این وجود سعی کردم با سنگ‌پرانی از همسر جوانم دفاع کنم و او را نجات دهم اما آدم‌رباهای شرور او را به زور بردند البته مردم شماره پلاک ماشین آنها را یادداشت کردند و با پلیس 110 هم تماس گرفتند اما افسوس که آنها گریخته بودند.

افسر کشیک پس از شنیدن اظهارات مرد جوان به خاطر حساسیت موضوع، مسئولان ستاد فرماندهی را در جریان ماجرا قرار داد و دقایقی بعد نیروهای گشت مسیر حرکت خودروی آدم‌ربایان را تحت کنترل ویژه قرار دادند. سرانجام چند ساعت بعد مأموران در بیابان‌های اطراف کمالشهر متوجه خودروی پراید شدند که یک موتوسیکلت‌سوار نقابدار آن را اسکورت کرده بود. تبهکاران وقتی خود را در محاصره پلیس دیدند با سرعت متواری شدند اما پس از تعقیب و گریز طولانی، زن جوان را از خودرو بیرون انداخته و متواری شدند.

«مریم» پس از نجات از چنگال 3 شرور و انتقال به کلانتری در تحقیقات مقدماتی گفت: «آدم‌ربایان در بین راه با پسر موتورسوار تماس گرفتند و او را نیز به خلوتگاه شیطانی دعوت کردند. آنها بی‌توجه به التماس‌هایم مرا مورد آزار و اذیت قرار داده و از صحنه جنایت سیاه نیز فیلم و عکس گرفتند. سپس یکی از آنها پیشنهاد قتل مرا مطرح کرد اما وقتی 2 مرد چوپان را در آن حوالی دیدند فرار کردند. آنها سعی داشتند مرا در محل دیگری سر به نیست کنند اما در طول مسیر متوجه خودروی مأموران شده و سرانجام مرا از خودرو بیرون انداختند.

به دنبال اظهارات تکان‌دهنده زن جوان و اعلام شکایت، مأموران پلیس به بررسی شماره پلاک خودروی متهمان فراری پرداخته و دریافتند خودروی مورد نظر 45 روز قبل از جنایت سیاه توسط دزدان سریالی به سرقت رفته است.

پس از ترسیم چهره متهمان فراری، کارآگاهان دایره جنایی با تحقیقات تخصصی و بررسی آلبوم مجرمین حرفه‌ای دریافتند «حمید» معروف به «ابلیس» سردسته اراذل و اوباش محله کمالشهر است که به تازگی از زندان آزاد شده و دو همدستش «حبیب» و «ارسلان» نیز سابقه کیفری دارند.

بازذاشت 3 فراری

تلاش مأموران برای دستگیری 3 شرور فراری در حالی ادامه داشت که جست‌وجوی خانه به خانه برای یافتن آنها در دستور کار قرار گرفته بود. سرانجام اول اردیبهشت 88 و با گذشت 45 روز از جنایت سیاه، سردسته شبکه و دو همدستش به دام افتاده و برای بازجویی به اداره جنایی پلیس آگاهی کرج انتقال یافتند. آنها با اعتراف به سرقت‌های سریالی در کرج، به ربودن زن جوان در برابر چشمان مردم و آزار و اذیت وی نیز اعتراف کردند.

«حمید» - سردسته شبکه - گفت: اواخر اسفند سوار بر آخرین خودروی سرقتی کنار درختی نشسته بودیم که زن و مرد جوانی را دیدیم که سر و وضع نامرتب و فقیرانه‌ای داشتند. بنابراین به دوستم پیشنهاد خفت‌گیری دادم. به تصور اینکه افغانی هستند، از آنها کارت اقامت خواستم اما مرد جوان که ترسیده بود با ما درگیر شد. وقتی با مقاومت او و همسرش روبه‌رو شدیم، وسوسه شیطانی به جانم افتاد.

با اعتراف 3 عضو شبکه «ابلیس»، بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب کرج خواستار چاپ عکس بدون پوشش متهمان در روزنامه‌ها شد. بدین ترتیب پس از انتشار خبر و عکس متهمان، 80 زن و مرد مالباخته از آنها شکایت کردند.

محاکمه عاملان جنایت سیاه پشت درهای بسته

خرداد امسال جلسه محاکمه اعضای شبکه «ابلیس» در شعبه اول دادگاه کیفری استان البرز با حضور 4 قاضی مستشار برگزار شد. پس از اعتراف‌های هولناک «حمید» و دو شرور دیگر، قاضی «هدایت رنجبر» و 5 قاضی مستشار شعبه اول دادگاه کیفری استان البرز به اتفاق آرا و با استناد به بند «د» مواد 82 و 105 قانون مجازات اسلامی هر یک از متهمین را به اعدام در ملأ عام محکوم کردند. درخصوص سایر اتهامات آدم‌ربایی، سرقت خودرو و کیف قاپی نیز دستور تعیین وقت دادرسی صادر شد.

پس از ابلاغ حکم اعدام اعضای شبکه «ابلیس» وکلای آنها به حکم اعتراض کرده و پرونده برای رسیدگی نهایی به شعبه 32 دیوانعالی کشور ارسال شد. اما قضات دیوانعالی با طرح چند ایراد قضایی حکم اعدام 3 متهم را نقض و دستور رسیدگی به پرونده در شعبه هم عرض را صادر کردند. قرار است به زودی اعضای شبکه «ابلیس» در دادگاه کیفری استان البرز پای میز محاکمه بایستند.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :

نظرات ثبت شده برای این خبر

ایمان
(1390/08/20)
چقدر کش می دن ، باید همون اول اعدامشون می کردن این ...هارو

اختر
(1390/08/21)
مگه مجازات زنا سنگسار نیست چرا سنگسارشون نمیکنند

Captcha




test sdf sd fsdf  image test sdf sd fsdf 1401/05/29

tsdf sdf sdf sdf

امتیاز:
تعداد بازدید: 0

فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! image فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! 1399/04/26

دقایقی پیش به شکل مرموزی حساب‌های کاربری توییتر اپل، ایلان ماسک، بیل گیتس، بایننس و... هک شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7571

حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر image حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر 1399/04/11

مرکز پزشکی سینا واقع در خیابان شریعتی تهران، شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ دچار آتش سوزی و انفجار شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6510

تهران بار دیگر لرزید image تهران بار دیگر لرزید 1399/03/07

لحظاتی قبل زلزله تهران را لرزاند و در نقاطی از شهر این زلزله حس شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7304

۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز  image ۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز 1397/06/31

معاون سیاسی استانداری خوزستان درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: تروریست ها 4 نفر بودند که در پی این حادثه 10 نفر شهید شدند و 21 نفر هم مجروح شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8347

 طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت image طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت 1397/06/28

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از فوت دو نفر بر اثر طوفان شب سه‌شنبه 27 شهریور در البرز خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8213

وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران image وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران 1397/06/24

مردی که برای فروش ارز مجازی (بیت کوین) به شکنجه گاهی در مشهد کشانده شده بود، برای فرار از چنگ افراد مسلح، دست به جنایت زد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8869

تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج  image تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج 1397/04/20

تصادف مرگبار تانکر حامل سوخت با یک اتوبوس در سنندج موجب کشته شدن ۱۳تن و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8723

راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت image راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت 1397/03/12

طی گزارش های اخیر یک راننده‌ اوبر به مسافرش شلیک کرده و او را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8880

تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم image تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم 1397/03/08

مسئولان آموزش و پرورش منطقه دو شهر تهران ضمن تایید تجاوز گروهی به دانش آموزان یک مدرسه در غرب تهران از مراجع قضایی خواستند نسبت به این پرونده ورود کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 9236