خدمات سایت


متن کامل خبر

رئيس هيئت موسسين شاهين بوشهر: شرط استقلال درباره کرار باطل است

آرشیو
رئيس هيئت مؤسسين باشگاه شاهين بوشهر گفت: از نظر من شرط باشگاه استقلال براي بازي ندادن جاسم کرار در فينال جام حذفي باطل است.
1390/10/17 08:27:18 ق.ظ

احمد گزی رئیس هیئت مؤسسین باشگاه شاهین بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره باخت روز گذشته مقابل فولاد و شرط باشگاه استقلال برای دادن رضایتنامه جاسم کرار صحبت‌های زیر را مطرح کرد.

* نظرتان در مورد شکست 2 بر یک روز گذشته مقابل فولاد چیست؟

فوتبال ظالم است و حتما تیمی که پیروز شده، خوب کار کرده است. ما از این بابت که بازی را واگذار کردیم، ناراحتیم.

* با این روحیه می‌خواهید مقابل استقلال در جام حذفی بازی کنید؟

قطعا این طور نیست. ما برای فینال جام حذفی حساب دیگری باز کرده‌ایم.

* یعنی همه تمرکزتان روی جام حذفی است؟

خیر. من به کادر فنی توصیه کرده بودم چندان غرق فینال جام حذفی نشویم چون کار اصلی ما در لیگ است.

* قضیه این شرط که باشگاه استقلال که جاسم کرار نباید در فینال جام حذفی مقابل استقلال بازی کند، چیست؟

در جریان این شرط نبودم و نیستم و نمی‌دانم بر اساس چه مسئله‌ای این شرط گذاشته شده است اما به نظرم می‌آید اگر هم چنین شرطی باشد، شرط باطلی است و قابل بحث است. این زیبنده استقلال نیست که چنین شرطی بگذارد آن هم تیمی که 7-8 ملی‌پوش دارد و در فوتبال ایران می‌گویند کهکشانی هستند. آن وقت این تیم را با یک نفری که خودشان گفتند او را نمی‌خواهند یکی می‌کنند. برای من عجیب است که چه طور فتح‌الله که مدیر فهیمی است چنین شرطی گذاشته است. ما باید در جلسه هیئت مدیره این قضیه را بررسی کنیم و به طور حتم با فتح‌الله زاده در این رابطه صحبت می‌کنیم.

* اما گفته می‌شود افراشته رئیس هیئت مدیره شاهین برای تضمین اینکه از جاسم کرار در فینال استفاده نشود، چک 100 میلیون تومانی به استقلال داده است.

نباید این مسئله را بزرگ و هر چه گفته می‌شود را باور کرد. آقای افراشته تا زمانی که تیم مدیرعامل ندارد، کارهای اجرایی را انجام می‌دهد و من بر این کارها نظارت دارم. با توجه به اینکه روز گذشته پس از شکست‌مان شرایط خوبی نداشتیم فرصت نشد با او صحبت کنم اما آنچه مسلم است جاسم کرار بازیکن شاهین است و تا 9 بهمن فرصت داریم در این خصوص تصمیمات لازم را بگیریم.

* مظلومی عنوان کرده که باشگاه شاهین تا 4 صبح برای رضایتنامه جاسم کرار از استقلال التماس می‌کرده است؟

ایشان در این اندازه نیست که در این رابطه صحبت کند. وقتی ما قرار است بابت خرید یک بازیکن پول بدهیم چه نیازی به التماس است؟ باشگاه می‌تواند بگوید بازیکنانمان را می‌دهیم یا نمی‌دهیم.

* سرمربی استقلال حتی تاکید کرده اگر شاهین کرار را بازی دهد مسلمانی زیر سؤال می‌رود.

آیا گذاشتن چنین شرطی مسلمانی است؟ کجای دنیا چنین شرطی می‌گذارند؟ به نظر من باشگاه استقلال در حال حاشیه درست کردن است. این قضیه اصلا به مربی تیم ربط پیدا نمی‌کند. مربی حریف حق دارد بگوید این بازیکن را می‌خواهد یا نمی‌خواهد. او حق ندارد در رابطه با صحبت‌های دو مدیر عامل اظهار نظر کند.

من کاری به مظلومی ندارم. ما با فتح‌الله زاده طرف هستیم. او آدم متعهد و اهل فنی است و ما با او صحبت می‌کنیم. ما بابت رضایتنامه جاسم کرار پول داده‌ایم و می‌خواهیم از او استفاده کنیم.

منبع : ورزش 3
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1188

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 790

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2562

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2914

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3014

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3174

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3046

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4077