خدمات سایت


متن کامل خبر

كفاشيان: چهار سهميه ايران در ليگ قهرمانان آسيا قطعي شد

آرشیو
رييس فدراسيون فوتبال از قطعي شدن چهار سهميه ايران براي حضور در فصل آتي ليگ قهرمانان باشگاه هاي آسيا خبر داد.
1389/08/29 07:55:37 ق.ظ

'علي كفاشيان' عصر شنبه در گفت وگو با پايگاه اينترنتي فدراسيون فوتبال با بيان مطلب فوق افزود : جلسه امتياز بندي كشورها براي حضور در فصل آينده ليگ قهرمانان باشگاه هاي آسيا امروز برگزار شد كه خوشبختانه چهار سهميه ايران قطعي شد.

وي اظهار داشت : سهميه كشورهاي آسيا از سال آينده بر اساس سيستم جديد و 11 گزينه مصوب كنفدراسيون فوتبال آسيا، مشخص مي شود.

كفاشيان درباره مراسم انتخاب بهترين هاي كنفدراسيون فوتبال آسيا گفت: اين مراسم روز سوم آذرماه امسال برگزار مي شود و هنوز نام هيچ شخص يا فدراسيوني از سوي اين كنفدراسيون اعلام نشده است.

وي ادامه داد : البته اميدوارم محمد طاهري ملي پوش فوتسال ايران به عنوان بهترين بازيكن آسيا معرفي شود اما معمولا در چنين مراسمي براي حفظ هيجان و زيبايي انتخاب ها ، نام كسي زودتر اعلام نمي شود.

رييس فدراسيون فوتبال با ابراز خرسندي از حضور فدراسيون فوتبال ايران براي سومين بار در فهرست بهترين فدراسيون هاي قاره كهن گفت: بر اساس معيارهاي كنفدراسيون فوتبال آسيا سه سال است كه فدراسيون ايران نامزد بهترين فدراسيون مي‌شود و يك سال هم به عنوان بهترين فدراسيون انتخاب شده است .

وي اجراي برنامه هاي كنفدراسيون فوتبال آسيا ، تدوين برنامه هاي مدون براي تيم هاي ملي، شركت فعالانه درجلسات مختلف، برگزاري سمينارهاي آموزشي و عملي، شركت در رقابت هاي رده‌هاي سني مختلف و توسعه فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلي بانوان را از مهم ترين عوامل كسب نامزدي بهترين فدراسيون اين قاره اعلام كرد.

كفاشيان در خصوص ديدارهاي تيم فوتبال اميد ايران در بازيهاي آسيايي گوانگجو چين گفت :‌ اين تيم بازيهاي خوبي را به نمايش گذاشته است به طوريكه اميدوار به كسب مدال طلاي اين بازيهاي هستيم.

گفتني است؛ رييس فدراسيون فوتبال پس از پايان جلسات و مراسم انتخاب بهترين هاي كنفدراسيون فوتبال آسيا دركوالالامپور به گوانگجو بازخواهد گشت تا در كنار تيم اميد ايران باشد.

منبع : ایرنا
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1195

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 806

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2574

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2922

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3025

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3195

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3058

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4088