خدمات سایت


متن کامل خبر

عذرخواهی تهیه‌كننده «قلب یخی» از مخاطبان

آرشیو
بخش خصوصی سریال‌سازی در ایران شكننده است. كمپانی‌های بزرگ مسؤول این كار نیستند و ما به بازگشت سرمایه....
1390/10/28 06:30:30 ق.ظ

تهیه‌كننده‌ی مجموعه «قلب یخی» از پخش قسمت‌های آخر فصل دوم این مجموعه طی هفته‌های آینده خبر داد و گفت: برای شروع فصل سوم نیز در حال انجام مراحل آماده‌سازی هستیم تا كار را سریع‌تر آغاز كنیم.

سید كمال طباطبایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره‌ی وقفه‌های ایجاد شده در توزیع «قلب یخی» توضیح داد: در فصل سوم سعی می‌كنیم با یك برنامه‌ی زمان‌بندی مشخص، توزیع را شروع كنیم تا مخاطب بداند هر بخش از سریال در چه تاریخی توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: ما در بخش خصوصی ساخت سریال و توزیع آن در شبكه‌ی نمایش خانگی جدید و نو بودیم. به همین دلیل معایب و مسایلی در كار ما وجود داشت كه پنهان بود و به مرور زمان مشخص می‌شد. كم و كاستی‌هایی مثل قاچاق و كپی غیرمجاز و از همه مهمتر پخش توسط پخش خصوصی از مسایلی بودند كه در «قلب یخی» آسیب‌شناسی شده و سعی می‌كنیم با توجه به همه این مسایل، فصل سوم را ارائه دهیم.

*** توزیع فصل دوم از چند روز آینده

طباطبایی اعلام كرد: توزیع فصل دوم «قلب یخی» نیز در مراحل پایانی به سر می‌برد و طی چند روز آینده انجام می‌شود. طبق برنامه‌ریزی‌ای كه انجام داده‌ایم قرار است زمان پخش فصل جدید «قلب یخی» مشخص و تاریخ‌های پخش، پیش از شروع پخش اعلام شود تا مخاطبان بدانند چه زمانی می‌توانند هر نسخه از «قلب یخی» را خریداری كنند.

تهیه‌كننده «قلب یخی» با بیان اینكه تاریخ دقیقی از توزیع بخش‌های باقیمانده سری دوم این سریال هنوز مشخص نشده است، گفت: ظرف یك تا یك و نیم ماه آینده قسمت‌های باقی‌مانده را توزیع می‌كنیم و فصل دوم «قلب یخی» را به پایان می‌رسانیم.

وی بار دیگر تاكید كرد:‌ برای فصل سوم این مجموعه قصد داریم برنامه‌ریزی مشخص و مدونی انجام دهیم تا تاخیر در توزیع به وجود نیاید.

وی همچنین توضیح داد: در فصل دوم، به دلیل حجم و سنگینی كار تصویربرداری كمی طولانی شد و با مقارن شدن با زمان‌هایی مثل ماه رمضان، شروع مدارس و محرم نتوانستیم توزیع مناسبی داشته باشیم.

سید كمال طباطبایی خاطرنشان كرد: بخش خصوصی سریال‌سازی در ایران شكننده است. كمپانی‌های بزرگ مسؤول این كار نیستند و ما به بازگشت سرمایه وابسته هستیم. با این وجود سعی كردیم چیزی در «قلب یخی» كم نگذاریم. این بار نیز قصد داریم در ابتدا قسمت‌های زیادی را تولید كنیم سپس با در دست داشتن این قسمت‌ها به توزیع مرتب آنها اقدام كنیم.

*** عذرخواهی از مخاطبان

سید كمال طباطبایی در ادامه گفتگویش با ایسنا از بینندگان «قلب یخی» به دلیل توزیع نامناسب این مجموعه عذرخواهی كرد و افزود: از تمام بینندگان «قلب یخی» كه علیرغم خلف وعده‌های ما، ما را تنها نگذاشتند تشكر می‌كنم و قول می‌دهم كه در فصل سوم جبران كنیم.

وی همچنین از شیوه‌ی جدید در توزیع «قلب یخی» كه شرایط توزیع این مجموعه را آسان‌تر و سهل‌تر می‌كند، خبر داد.

*** اظهار نظر درباره «قهوه تلخ»

وی با اشاره به سریال «قهوه تلخ» كه در حال حاضر با مشكل پخش مواجه شده، گفت: «قهوه تلخ» از یك پروسه شروع كرد و تا قسمت‌های 25 به طور مرتب توزیع شد. آنها می‌خواستند سری جدید تولید كنند كه این سری جدید هنوز بیرون نیامده است. این سریال نیز با مسایلی چون قاچاق مواجه شد و من بسیار برای این اتفاق كه كار و سرمایه‌گذرای مان هیچ امنیتی ندارد متاسفم. امیدوارم این مساله یك بار برای همیشه حل شود.

*** ادامه همكاری با امین حیایی

تهیه‌كننده مجموعه «قلب یخی» در بخش دیگری از این گفت‌و‌گو در پاسخ به پرسشی درباره‌ی مسایل اخیر این سریال و جدا شدن امین حیایی و محمدحسین لطیفی از آن اعلام كرد: هیچ بازیگری از «قلب یخی» جدا نشده است و امین حیایی همچنان با پروژه ما قرارداد دارد. بازیگرانی كه در «قلب یخی» هستند ممكن است در فاصله شروع بخش جدید به كارهای دیگر بروند اما مهم این است كه در زمانی كه ما می‌خواهیم، در كارمان باشند. امین حیایی با ما كاملا هماهنگ است.

وی شایعات مربوط به شكایت از امین حیایی و جدا شدن او از پروژه را رد كرد و افزود: نه تنها هیچ بازیگری از پروژه جدا نشده، بلكه قرار است چند بازیگر جدید به «قلب یخی» اضافه شود.

*** كارگردانی سامان مقدم

طباطبایی همچنین درباره كارگردانی فصل سوم «قلب یخی» توسط سامان مقدم گفت: در همه دنیا معمول است كه سریال‌های چند فصلی را چند كارگردان می‌سازند و سامان مقدم هم كه در كارهایش موفق بوده از این گزینه مستثنی نیست. «قلب یخی» مسیر خود را طی می‌كند و فصل سوم این سریال نیز در ادامه همین مسیر است.

تهیه‌كننده «قلب یخی» در پایان تاكید كرد: در فصل سوم جذابیت بیشتری به «قلب یخی» می‌دهیم تا به نیاز مخاطب و درخواست او نیز توجه كرده باشیم. من نیز شرایط را مطلوب می‌دانم و امیدوارم بتوانیم در بخش سوم مخاطبان را بیشتر كنیم.

به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد image ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد 1403/01/20

در حالی که چند روز تا ایجاد محدودیت‌های جدید برای سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها زمان داریم، ثبت درخواست کارت سوخت با اختلال مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 47

شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد image شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد 1402/12/21

اپل و نتفلیکس بودجه‌ی سنگینی به فیلم‌های جدیدشان اختصاص دادند اما در مراسم اسکار ۲۰۲۴ عملکرد ناامید‌کننده‌ای داشتند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 75

پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند image پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند 1402/12/19

رییس پلیس فتا تهران: بر اساس قانون خرید، فروش و آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی ممنوع است و پلیس با افراد متخلف قاطعانه برخورد می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 53

رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند image رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند 1402/08/28

طبق مصوبه مجلس، ارائه‌دهندگان خدمات حمل و نقل بار و مسافر که از طریق سکوهای مجازی به فعالیت مشغول بوده و بیمه بازنشستگی ندارند، مجاز به بیمه کردن خود نزد سازمان تأمین اجتماعی هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 174

امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد image امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد 1402/08/16

با تصویب مجلس، احراز هویت اشخاصی که امضای آن‌ها برای دریافت تمامی خدمات ثبتی لازم است، منوط به اخذ گواهی امضای الکترونیکی می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 146

حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی image حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی 1402/01/20

معاون مرکز ملی فضای مجازی می‌گوید این مرکز طرحی برای ضابطه‌مند کردن حضور و فعالیت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در رسانه‌های اجتماعی تدوین کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 341

امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند image امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند 1401/10/21

امارات از سال آینده قانونی را اجرا می‌کند که خود مقدمه‌ساز قانون بزرگ‌تری برای مقابله با تولید زباله‌های پلاستیکی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 332

غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل image غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل 1401/09/23

«شاد» کند است، پلتفرم‌های بین‌المللی اختلال دارند، سرعت اینترنت کم شده و دانلود و آپلود کردن زمان‌بر؛ در این شرایط چطور می‌شود کلاس آنلاین برگزار کرد؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 376

فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه image فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه 1401/09/07

توییتر تلگرام شیوه‌نامه‌ی انضباطی جدید دانشجویان با تبصره‌هایی که فعالیت‌های آن‌ها را به‌ویژه در فضای مجازی محدودتر و جرم‌انگاری کرده ابلاغ شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 345

سوال مهم قبل از پرواز خارجی/ چگونه متوجه شویم که ممنوع‌الخروج هستیم؟ image سوال مهم قبل از پرواز خارجی/ چگونه متوجه شویم که ممنوع‌الخروج هستیم؟ 1401/08/02

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا توضیحاتی درباره نحوه اطلاع از ممنوع‌الخروج بودن از کشور ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 210