خدمات سایت


متن کامل خبر

فتح‌الله‌زاده:مظلومي به ما جام بدهکار است جام بدهد و برود.

آرشیو
فتح‌الله‌زاده:خودشان را هم بکشندبه صدرنمي‌رسند
1390/10/30 02:00:07 ق.ظ

علی فتح‌الله‌زاده گفت: وقتی دارایی زیاد داریم باید انفاق هم کنیم! با اینکه خمس و زکات را داده‌ایم ولی هنوز صدرنشین هستیم و حتی اگر امروز همه تیم‌ها خودشان را بکشند به ما نمی‌رسند.

وی افزود: زمانی که تراکتورسازی با قلعه نویی هشتم بود آنها ناامید نشدند و همه به یکدیگر اعتماد کردند و حالا این تیم در جدول همسایه استقلال شده است بنابراین نباید یک مربی را تحت فشار قرارد اد.

مدیرعامل باشگاه استقلال با انتقاد از زمین ورزشگاه حافظیه گفت: بازیکنان ما که اغلب تکنیکی هستند نتوانستند خوب ظاهر شوند و حتی ساموئل که یک بازیکن سطح بالاست نمی‌توانست روی زمین کار کند. من نمی‌خواهم بهانه بیاورم و چیزی از توانایی‌های فجرسپاسی کم ‌کنم و این برد را به آنها تبریک می‌گویم.

فتح‌الله‌زاده عنوان کرد:‌ متأسفانه یک عده مدام دوست دارند لقب کهکشانی به تیم ما بدهند. ما یک تیم حرفه‌ای هستیم و ممکن است طبق پیش بینی‌هایمان در برنامه حتی تا رده سوم جدول پایین بیاییم اما باید آخر فصل همه چیز را نظاره کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال آیا این دو باخت اتفاقی بود گفت: اتفاقی نبود اما تیم ما به لحاظ بازی‌های سنگینی که انجام داد از لحاظ بدنی خالی کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا رفتن مجیدی تأثیری در عملکرد این تیم داشته یا خیر گفت: مجیدی به هیچ عنوان نمی‌خواست در استقلال بماند و ما مجبور شدیم او را آزاد کنیم برود. دو روز پیش مصاحبه‌ای انجام دادم و گفتم مجیدی بازیکن بزرگی است اما آیا اگر این بازیکن در سه بازی که در قطر انجام داده گلی به ثمر نرسانده ما باید او را بازیکن ضعیفی خطاب کنیم؟

فتح‌الله‌زاده تاکید کرد: مجیدی بازیکن بزرگی است ولی پر کردن جای او نیازمند زمان است ضمن آنکه حیدری، تیموریان و میداودی در چند بازی گذشته نبودند و در مواقعی ممکن است چند بازیکن یک تیم آسیب ببیند. همانطور که گفتم شاید حتی تا رده سوم هم پایین بیاییم ولی هدفمان قهرمانی لیگ برتر است و آخر لیگ متوجه می‌شویم که قهرمانی از آن استقلال است.

فتح الله زاده در خصوص نظر مظلومی در مورد دو شکست پیاپی گفت: ایشان خیلی ناراحت است و از زمین بازی دیروز رضایت نداشت اما من از کادر فنی استقلال حمایت می‌کنم.

وی در خصوص حضور زرینچه به عنوان مشاورش در باشگاه گفت: او مشاور فنی من است. من هیچ وقت در کارهای فنی دخالت نمی‌کنم ولی مشاوران من صحبت‌های سرمربی را گوش می‌دهند و تحلیل‌های خود را به من انتقال می‌دهند که شرایط کادر فنی را بررسی کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اظهارنظر مظلومی مبنی بر اینکه یک جام می‌آورم و از استقلال می‌روم گفت: مظلومی به ما جام بدهکار است و باید آن جام بدهد و برود.

منبع : ورزش 3
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1196

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 806

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2575

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2922

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3026

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3196

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3058

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4088