خدمات سایت


متن کامل خبر

پیام تبریک مجید مجیدی و کمال تبریزی به اصغر فرهادی

آرشیو
کارگردانان سرشناس،‌ بازیگر برجسته سینما و جمعی از اهالی صنوف سینمایی و یک صنف تئاتری در پیام‌هایی جداگانه اختصاص جایزه گلدن گلوب را به اصغر فرهادی تبریک گفتند.
1390/11/01 02:54:45 ب.ظ

مجید مجیدی، کمال تبریزی، پرویز پرستویی، 27 صنف سینمایی و انجمن منتقدان و نویسندگان تئاتر با گذشت سه روز از اعطای جایزه گلدن گلوب به «جدایی نادر از سیمین» ساخته اصغر فرهادی پیام تبریک خود را به این سینماگر مطرح کردند.

پیام مجید مجیدی

مجید مجیدی در پی اعطاء جایزه گلدن گلوب به فیلم «جدایی نادر از سیمین» به کارگردانی اصغر فرهادی با انتشار نامه‌ای این موفقیت را به فرهادی تبریک گفت.

«هنرمند گرامی جناب آقای اصغر فرهادی

با سلام

خبر مسرت‌بخش دریافت جایزه گلدن گلوب را به جنابعالی و هنرمندان فیلم «جدایی نادر از سیمین» و جامعه محترم سینمای ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

سینمای نوین و بالنده ایران که برخاسته از انقلاب شکوه‌مند اسلامی است در طول 30 سال گذشته همواره توانسته پرچم کشورمان را در رفیع‌ترین قله‌های عرصه فرهنگ و هنر دنیا به اهتزاز درآورد و دل‌های دوست‌داران ایران عزیز را شاد کند.

امیدوارم دریافت این جایزه پیش‌درآمدی باشد برای کسب جایزه اسکار تا آن جایزه نیز به جمع جوایز بزرگ سینمای ایران افزوده شود.

فرصت پیش آمده را عزیز بداریم و تلاش کنیم تا بدور از شائبه‌ها و مسائل حاشیه‌ای برای اعتلای سینمای نجیب ایران بیش از پیش بکوشیم.»

پیام کمال تبریزی

کمال تبریزی کارگردان سرشناس سینمای ایران با ادبیات خاص خود یادداشتی برای تبریک به اصغر فرهادی نوشت. متن پیام به این شرح است:

«نامه محرمانه کمال تبریزی به اصغر فرهادی!

سلام بر تو ای اصغر فرهادی سینمای ایران! نمیدونی چقدر بابت این جایزه‌‌ای که گرفتی خوشحالم! ولی افسوس که در این شرایط ایده‌آل! نمی‌تونم احساسم رو به کسی ابراز کنم... شهر شلوغه و همه به هم، گیر دادن! می‌ترسم بهت تبریک بگم و بابت همین تبریک خشک و خالی، بشم عامل بیگانه و صهیونیزم جهانی و طرفدار مراسم فواحش هالیوود! اونوقت خر بیار باقالی بارکن! ولی خوب که فکر می کنم همش تقصیر توئه!

آخه عزیز دل برادر! الان هم وقت جایزه گرفتن بود؟! اونم از گلدن گلوب ؟! آدمه دیگه! فکر نکردی تو این شیر توشیری بزن وببند خانه سینما، حسادت بعضی ها گل کنه؟؛ کلا در خانه سینما رو گل بگیرن؟!.. این همه متلک بارمون کنن!؟ آخه به فکر ما نیستی، به فکر سینما باش با این جایزه گرفتنت! رفتی اون جایزه گنده گنده رو گرفتی! حالا ما چه خاکی به سرمون کنیم؟!

خیلی نامردی! بی معرفت! اقلا میگفتی جایزه مارو اعلام نمی‌کردن! همون پشت صحنه یه جوری زیر میزی می گرفتی می رفت پی کارش دیگه! بالاغیرتا، حالا که دیگه خراب کردی و همه عالم و آدم فهمیدن سینمای ایران جایزه مهم جهانی گرفته، عیب نداره؛ بیا و ازاین به بعد دیگه صداشو درنیار!.. مثل تلویزیون خودمون، شتر دیدی ندیدی!.. جایزه های احتمالی بعدی هم، علی الخصوص اسکارو که دیگه نگو!.. اگه دادن، پیشنهاد می کنم اصلا نگیری! یا اگرهم مجبور شدی بگیری، لااقل تقدیمش کن به اینایی که سریال ها و فیلم های جهانی ظرف 33 روز می سازن؛... بلکه سینما یه کم از دست و زبان اشون در امان باشه!..

یه حسن دیگه هم داره، اگه این جایزه هایی رو که تو گرفتی، اینا بگیرن، دیگه میشه جزو افتخارات ما و به احتمال زیاد، از تلویزیون خودمون هم نشونش میدن! اصغر جون، من و بقیه خونواده سینما، واقعا بابت این لطفی که در حق ما میکنی، ازت ممنونیم؛ جایزه هاتو تو بوق نکن!..بخصوص گنده هاشو!.. حرف آخرمون هم یادت نره؛...دیگه نشنویم جایزه اسکار و این حرفا ها... ! خدا خیرت بده!.. موفق باشی!»

پیام 27 صنف سینمایی

27 صنف سینمای ایران شامل شورای عالی تهیه‌کنندگان، انجمن‌های فیلمبرداران، بازیگران، منشیان صحنه، بازیگران و بدلکاران، منتقدان و نویسندگان سینمایی، جلوه‌های ویژه، سینمائی، فیلم انیمیشن، صدای سینمای ایران، طراحان فیلم، طراحان فنی و مجریان صحنه، عکاسان، گویندگان، مدیران تدارکات، مدیران تولید، مدیران سالن‌های سینما، چهر‌ه‌پردازان، فیلم کوتاه، مستندسازان، تهیه‌کنندگان مستند و کانون‌های کارگردانان، مدرسان ایرانی سینما، آهنگسازان، دستیاران فیلمبردار، برنامه ریزان و دستیاران کارگردان، تدوین کنندگان فیلم و کانون فیلمنامه‌نویسان پیام تبریکی برای موفقیت فیلم «جدایی نادر از سیمین» ساخته اصغر فرهادی منتشر کردند.

متن پیام به این شرح است:

«سینمای ایران، بالندگی، اصالت و نجابت خود را در عرصه‌های جهانی بارها ثابت کرده است. در آخرین مرحله غرورآفرین این مسیر پویا، اصغر فرهادی و گروه هنرمندش توانستند به شایستگی جایزه بهترین فیلم خارجی مراسم معتبر گلدن گلاب را برای اثر ماندگار «جدایی نادر از سیمین» کسب و به افتخارات سینما و سینماگران ایران بیفزایند.

ما جامعه اصناف سینمای ایران در شرایط ویژه‌ای که منجر به توقف فعالیت‌های خانه سینما شده است همدلانه این موفقیت بین‌المللی را که عوامل پدیدآورنده آن آحاد همین صنوف‌اند به اصغر فرهادی، همکاران هنرمند او، جامعه سینماگران و بخصوص مردم ایران تبریک می گوییم.

خورشید فرهنگ، هنر و سینمای ایران پیوسته فروزان باد.»

پیام پرویز پرستویی

پرویز پرستویی بازیگر مطرح سینمای ایران پیام تبریک موفقیت فیلم «جدایی نادر از سیمین» را در گلدن گلوب در اختیار خبرگزاری ایسنا قرار داد.

در متن پیام پرستویی به این شرح است:

«هنرمند ارزشمند سینمای ایران آقای اصغر فرهادی عزیز یک سال است که شاهد موفقیت‌های پی در پی فیلم «جدایی نادر از سیمین» چه در داخل و چه در عرصه‌های بین‌المللی هستم، تا اینکه با گرفتن جایزه گلدن گلوب اشک شوق و غرور در چشمانم جاری شد و به عنوان یک ایرانی به خود بالیدم.

درود بر شما و یارانتان که افتخارآفرین بودید و پرچم فرهنگی ایران را به اهتزاز درآوردید. آرزو می‌کنم در مراسم اسکار نیز بر روی صحنه خوش بدرخشید و باز هم پیام صلح‌طلبی ایران و ایرانی را به تمام جهان برسانید.»

پیام انجمن منتقدان تئاتر

انجمن منتقدان خانه تئاتر نیز با انتشار پیامی موفقیت اصغر فرهادی را به او تبریک گفتند.

متن پیام انجمن که فرهادی را فرزند خلف تئاتر نامیده‌اند به این شرح است:

«جناب آقای اصغر فرهادی؛ در روزهایی که همکاران‌ات بی‌خانه شده‌اند، موفقیت‌های پی در پی و به ویژه توفیق اخیر جنابعالی در کسب جایزه گوی طلایی، خانه دل همه عاشقان وطن را گرم کرد. بر خود واجب می‌دانیم به تو که فرزند خلف تئاتر ایران هستی، از صمیم قلب تبریک گفته و از درگاه یزدان بخشاینده به واسطه شادی بزرگی که برای هموطنان و همکاران خود ارمغان آورده‌ای، طلب بهترین‌ها را داریم.»

پیام تبریک بهرام رادان به پیمان معادی

بهرام رادان بازیگر سینما در پیامی موفقیت فیلم «جدایی نادر از سیمین» در جوایز گلدن گلوب را به پیمان معادی بازیگر این فیلم تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«پیمان عزیز

از زمانی که با هم آشنا شدیم و بارها و بارها رویاهامون رو مرور کردیم، بیشتر از یازده سال می‌گذره و بالاخره تو بهش رسیدی. در لحظه‌ای که ثبت شـد در تاریخ این مرز و بوم و من بغض کـردم از خوشحالی.

ایمان دارم که شایستگی‌ات خیلی بیشتر از این است و یقین دارم از این بالاتر خواهی رفت. از فرهادی عزیز تشکر کن، به خاطر این‌که دل این همه آدم را شاد کرد و چه قدر سخته شاد کردن دل این جماعت در این روزگار.

شاد باشید و موفق ، تا همیشه... تا ابد ...

آمین»

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد image ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد 1403/01/20

در حالی که چند روز تا ایجاد محدودیت‌های جدید برای سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها زمان داریم، ثبت درخواست کارت سوخت با اختلال مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 52

شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد image شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد 1402/12/21

اپل و نتفلیکس بودجه‌ی سنگینی به فیلم‌های جدیدشان اختصاص دادند اما در مراسم اسکار ۲۰۲۴ عملکرد ناامید‌کننده‌ای داشتند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 79

پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند image پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند 1402/12/19

رییس پلیس فتا تهران: بر اساس قانون خرید، فروش و آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی ممنوع است و پلیس با افراد متخلف قاطعانه برخورد می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 56

رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند image رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند 1402/08/28

طبق مصوبه مجلس، ارائه‌دهندگان خدمات حمل و نقل بار و مسافر که از طریق سکوهای مجازی به فعالیت مشغول بوده و بیمه بازنشستگی ندارند، مجاز به بیمه کردن خود نزد سازمان تأمین اجتماعی هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 177

امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد image امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد 1402/08/16

با تصویب مجلس، احراز هویت اشخاصی که امضای آن‌ها برای دریافت تمامی خدمات ثبتی لازم است، منوط به اخذ گواهی امضای الکترونیکی می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 149

حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی image حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی 1402/01/20

معاون مرکز ملی فضای مجازی می‌گوید این مرکز طرحی برای ضابطه‌مند کردن حضور و فعالیت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در رسانه‌های اجتماعی تدوین کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 346

امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند image امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند 1401/10/21

امارات از سال آینده قانونی را اجرا می‌کند که خود مقدمه‌ساز قانون بزرگ‌تری برای مقابله با تولید زباله‌های پلاستیکی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 336

غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل image غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل 1401/09/23

«شاد» کند است، پلتفرم‌های بین‌المللی اختلال دارند، سرعت اینترنت کم شده و دانلود و آپلود کردن زمان‌بر؛ در این شرایط چطور می‌شود کلاس آنلاین برگزار کرد؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 382

فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه image فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه 1401/09/07

توییتر تلگرام شیوه‌نامه‌ی انضباطی جدید دانشجویان با تبصره‌هایی که فعالیت‌های آن‌ها را به‌ویژه در فضای مجازی محدودتر و جرم‌انگاری کرده ابلاغ شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 349

سوال مهم قبل از پرواز خارجی/ چگونه متوجه شویم که ممنوع‌الخروج هستیم؟ image سوال مهم قبل از پرواز خارجی/ چگونه متوجه شویم که ممنوع‌الخروج هستیم؟ 1401/08/02

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا توضیحاتی درباره نحوه اطلاع از ممنوع‌الخروج بودن از کشور ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 215