خدمات سایت


متن کامل خبر

شناسايی عوامل دلالی سكه و ارز

آرشیو
رييس پليس آگاهی ناجا از شناسايی عوامل پشت پرده در دلالی سكه و ارز خبر داد و گفت: تعدادی از دلالان سكه و ارز كه پس از گرفتن تعهد نيز به كار خود ادامه داده‌اند جمع‌آوری و دستگير شده‌اند....
1390/11/19 01:39:16 ق.ظ

سردار سيد ابوالحسن بتولي در حاشيه دومين جشنواره ملي جوان سرباز از دستگير دلالان سكه و ارز خبر داد و همچنين درباره برخورد پليس با دلالان سكه و ارز خاطرنشان كرد: با توجه به تصميمات دولت و مقامات اقتصادي قرار شد پليس گوشه‌اي از كار را انجام دهد كه آن برخورد با دلارفروشان بود.

شناسايي عوامل پشت پرده در دلالي سكه و ارز

بتولي با بيان اينكه اكثر اين افراد شناسايي و توجيه شده‌اند، گفت: تعدادي از آنان كه پس از گرفتن تعهد نيز به كار خود ادامه داده‌اند جمع‌آوري و دستگير شده‌اند.

وي افزود: متاسفانه برخي از اين افراد همچنان به فعاليت خود ادامه مي‌دهند كه اين افراد نيز شناسايي شده‌اند.

به گفته بتولي پليس در صدد است عوامل پشت پرده اين جريانات كه با شيوه‌هاي مختلف اقدام به اين كار مي‌كنند را شناسايي و برخورد لازم را با آنان انجام دهد.

رييس پليس آگاهي ناجا در پاسخ به پرسش خبرنگاري مبني بر اقدام برخي صراف‌ها در تعطيل‌كردن واحد صنفي خود و فروختن سكه و ارز در بازار آزاد اظهار داشت: ما در حال بررسي هستيم كه پشت اين ماجرا چه چيزي بود و اينكه آيا خودشان آن را توزيع مي‌كنند يا از جاي ديگري مي‌آورند كه اگر از جايي ديگر مي‌آورند از كجا بوده است.

بتولي تاكيد كرد: سعي مي‌كنيم با كنترل اين بخش به كنترل بازار سكه و ارز و اقتصاد كشور كمك كنيم.

وي با اشاره به راه‌اندازي مراكز مشاوره‌اي از سوي پليس گفت: متاسفانه كلاهبرداران و شيادان با توجه به شناخت از مشكلات مردم به شكل‌هاي مختلفي از آنان كلاهبرداري مي‌كنند كه در بعضي از اين موارد از فردي كه قصد خريد زمين يا ملكي را داشته است كلاهبرداري مي‌كنند و با قرار دادن فرصت كاذب در اختيار آنان زميني كه در كار نبوده را به آنان مي‌فروشند.

وي هدف از راه‌اندازي مراكز مشاوره‌اي از سوي پليس را پيشگيري از اقدامات مجرمانه عنوان كرد و گفت: سعي مي‌كنيم در اين مراكز به افراد يا حتي سازمان‌هايي كه اطلاعات لازم در زمينه‌ها مرتبط را ندارند، آگاهي دهيم.

بتولي گفت: با توجه به اختيارات ناجا و اختياراتي كه به شكل قانوني به دنبال كسب آن هستيم سعي مي‌كنيم در گام‌هاي بعدي به عنوان كارگاه خصوصي از وقت اضافه نيروهاي زبده كه بعضي از آنها پيش‌تر در ناجا مشغول خدمت بوده‌اند، استفاده كنيم.

به گفته وي فعاليت كارآگاهان خصوصي در چارچوب قانون و كمك به پليس و جامعه خواهد بود.

رييس پليس آگاهي ناجا با بيان اينكه شرايط پذيرش و ويژگي‌هاي اين افراد به زودي اعلام خواهد شد، ابراز اميدواري كرد كه با كمك گرفتن از اين افراد بتوان به پليس در انجام ماموريت‌ها و رسيدگي به پرونده‌هايي كه تاكنون حل نشده است، كمك كرد.

به این خبر امتیاز بدهید :

نظرات ثبت شده برای این خبر

امیررضا
(1390/11/20)
حالا اونی که 10تا 15 تا سکه خرید و فروش میکنه پایه های بازارو سست میکنه اما اون صراف گردن کلفت که مغازشو بسته و ارز احتکار کرده مشکلی نداره

Captcha




آخرین وضعیت بازار رمزارزها / بیت‌کوین همچنان در مدار سقوط image آخرین وضعیت بازار رمزارزها / بیت‌کوین همچنان در مدار سقوط 1403/02/08

سودآوری استخراج بیت‌کوین پس از هاوینگ چهارم به پایین‌ترین میزان خود رسیده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 82

بیت کوین رکورد زد image بیت کوین رکورد زد 1403/02/04

صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین بلک راک در آستانه شکستن نقطه عطف بزرگ پس از جریان ورودی ۶۹ روزه قرار گرفته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

سقوط سنگین ارزش بیت کوین و اتریوم image سقوط سنگین ارزش بیت کوین و اتریوم 1403/01/25

ارزش اتریوم حدود ۱۰ درصد و بیت‌کوین تقریبا پنج درصد سقوط کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 60

خلافکاران عاشق این ارز دیجیتال هستند image خلافکاران عاشق این ارز دیجیتال هستند 1403/01/22

کارشناسان بازارهای مالی همیشه نسبت به احتمال سوءاستفاده خلافکاران از انواع ارز دیجیتال هشدار داده بودند و حالا به‌نظر می‌رسد این نگرانی به واقعیت بدل شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 67

زمان حذف دسته چک‌های کاغذی مشخص شد image زمان حذف دسته چک‌های کاغذی مشخص شد 1403/01/20

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی توسط مشتریان بانک‌ها خبر داد و گفت: برنامه بانک مرکزی تسهیل دسترسی آحاد جامعه به تسهیلات خرد است و این نیازمند نظام اعتبارسنجی است تا افراد بتوانند بدون نیاز به ضامن و... به تسهیلات خرد دسترسی داشته باشند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 67

قیمت ارز دیجیتال ۲۷ اسفند / بیت‌کوین سقوط کرد image قیمت ارز دیجیتال ۲۷ اسفند / بیت‌کوین سقوط کرد 1402/12/27

قیمت ارزهای دیجیتال یکی از موضوعات پرطرفدار و در حال تغییر است. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت ارز دیجیتال به سایت اقتصاد آنلاین مراجعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 317

ارزش بازار بیت کوین از نقره بیشتر شد image ارزش بازار بیت کوین از نقره بیشتر شد 1402/12/22

ارزش بازار بیت کوین با عبور از قیمت تاریخی 71 هزار دلار، حالا بیشتر از نقره شده و هشتمین دارایی باارزش جهان محسوب می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 89

بایننس دوباره به دردسر افتاد؛ متهم‌شدن بزرگترین صرافی رمزارز به نقض قوانین آمریکا image بایننس دوباره به دردسر افتاد؛ متهم‌شدن بزرگترین صرافی رمزارز به نقض قوانین آمریکا 1402/12/20

بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز دنیا باری دیگر به دردسر افتاده؛ اما Binance دقیقاً به چه جرمی متهم شده و چه پاسخی در دفاع از خود داده است؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 67

بیت کوین رکورد شکست قیمت شیبا دوبرابر شد! image بیت کوین رکورد شکست قیمت شیبا دوبرابر شد! 1402/12/15

بیت کوین به رقم شگفت انگیز ۶۸ هزار دلار رسید؛ بیت کوین در ۲۴ ساعت ۷.۵۲ درصد رشد داشته است همچنین قیمت این ارز محبوب در یک هفته نزدیک به ۲۷ درصد افزایش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 94

در آستانه هاوینگ بیت کوین، این ۱۰ رمزارز را زیر نظر بگیرید image در آستانه هاوینگ بیت کوین، این ۱۰ رمزارز را زیر نظر بگیرید 1402/12/13

بسیاری از کارشناسان شروع بول‌ران بیت کوین را اعلام کرده‌اند و باور دارند قبل‌ از رویداد هاوینگ می‌توان از برخی آلت‌کوین‌ها سود خوبی به‌دست ‌‌آورد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 101