خدمات سایت


متن کامل خبر

پيروانی: يادمان رفت كه فوتبال بيش از 90 دقيقه است

آرشیو
سرمربی تيم فوتبال اميد گفت: بچه‌ها يادشان نبود فوتبال 90 دقيقه و بيشتر از 90 دقيقه است.
1389/09/04 07:45:21 ق.ظ

به گزارش خبرنگار اعزامي فارس از گوانجو، غلامحسين پيرواني پس از ناكامي ايران در بازي‌هاي آسيايي اظهار داشت: امروز مقابل كره جنوبي خوب كار كرديم؛ اما بچه‌ها يادشان نبود فوتبال 90 دقيقه و بيشتر از 90 دقيقه است. از همه بازيكنان راضي هستم. اگر دو باخت آورده‌ايم، مقابل تيم‌هاي ژاپن و كره جنوبي بود كه از بهترين‌هاي آسيا هستند.

وي افزود:‌ فوتبال آنها بهتر از ماست. اين واقعيت را بايد قبول كنيم. اگر مي‌خواهيم پيشرفت كنيم، بايد برنامه‌ريزي داشته باشيم. بهانه‌اي براي اين باخت نمي‌آورم. اين شكست را به گردن مي‌گيرم.

سرمربي تيم اميد با بيان اينكه تداركات لازم براي حضور در اين مسابقات نداشتند، گفت: تا اينجا هم كه رسيده‌ايم، با تكيه بر بازيكنان بوده است. اگر حضور در المپيك را مي‌خواهيم، باشگاه‌ها بايد تعامل بهتري داشته باشند. فوتبال ما چندين سال است نتيجه نگرفته است. با اين حال، باخت تلخ است. آيا نرفتن ما به جام جهاني، بدتر از نتايج كسب شده توسط تيم اميد نبود؟

پيرواني ادامه داد: فوتبال ما در 4 سال پيش، در بازي‌هاي آسيايي دوحه به كره و ژاپن برنخورد. 8 سال پيش كه با تيم برانكو قهرمان شديم، تمام مهره‌هاي خوب را در اختيار داشت. وي علي دايي را كه براي خود يك تيم است، دعوت كرده بود. يحيي گل‌محمدي در اين تيم حضور داشت. نفرات كساني بودند كه در مقدماتي جام جهاني براي تيم ملي در حال بازي بودند. سالي هم كه با منصور پورحيدري قهرمان شديم، تيم بزرگسالان را اعزام كرده بوديم.

پيرواني خاطر نشان ساخت: باخت را به گردن مي‌گيريم و بهانه نمي‌آورم. خودم را مقصر مي‌دانم؛ اما شماها كه فوتبالي هستيد، اين سؤال را از من نمي‌پرسيد كه آيا در همه اردوها همه بازيكنان را در اختيار داشتي يا مشكلات خروجي بازيكنان را داشتي. اگر موفقيت مي‌خواهيم، بايد برنامه‌ريزي كنيم. تيم كره جنوبي براي اين دوره 40 بازي تداركاتي داشته است. مزد آن گرفت كه جان برادر كار كرد. تا اينجا هم ممنون بچه‌ها هستم.

سرمربي تيم اميد ايران تصريح كرد: باز هم تأكيد مي‌كنم كه تا اينجاي مسابقات خوب كار كرديم. در رده جوانان هم به استراليا باختيم. بايد واقيعت‌ها را قبول كرد. فردين معصومي از افتخارات كشتي ايران است؛ اما به تايمازوف مي‌بازد چون حريفش از او قوي‌تر است. اگر هندبال مي‌تواند ژاپن را شكست بدهد چون پيشرفت كرده است؛ اما ما پيشرفتي نداريم. آنها تيم بزرگسالان هستند؛ اما ما زير 21 سال هستيم با سه بازيكن بزرگسال. مي‌توانيد شناسنامه بازيكنان را ببينيد. همه متولد 68 و 69 هستند. ما هم اگر با تيم بزرگسالان وارد اين مسابقات مي‌شديم، در رتبه اول قرار داشتيم.

وي اظهار داشت: فوتبال ما از كره جنوبي پايين‌تر است. نمي‌توانم بلوف بزنم و حرف ديگري بگويم. آنها هر ساله در جام جهاني هستند. قضاوت بايد به حق باشد. برنامه‌ريزي آنها بهتر از ماست. بذر خوبي مي‌كارند و خوب هم آبياري مي‌كنند. اين واقعيت‌هاست.

غلامحسين پيرواني در پاسخ به اينكه اگر سيدجلال حسيني و مهدي رحمتي نبودند تيم او نمي‌توانست نتيجه بگيرد، گفت: از آنها هم تشكر كردم. فوتبال همين است. چرا به اين فكر نمي‌كنيم بايرمونيخ با آن همه مشاورهاي خوب كه ما مقابل آنها عددي نيستيم، در فينال ليگ قهرمانان اروپا در 7 ثانيه قهرماني را از دست داد. البته كه همچنان دلم به خاطر از دست دادن برنز مي‌سوزد.

سرمربي تيم اميد درباره اينكه چرا تعويض‌هاي او در اين مسابقه جواب نداد، عنوان كرد: وقتي كريم انصاري‌فرد و آرش افشين دستان خود را بالا مي‌برند و مي‌گويند حذفشان كنم، چه كاري از دست من مي‌آيد؟ دو تعويض اجباري انجام دادم. اگر آنها در زمين مي‌مانند، گل مي‌زديم.

وي درباره اينكه علي كفاشيان اعلام كرده پيرواني تا المپيك در تيم اميد مي‌ماند، گفت: باز هم مي‌گويم احتمال دارد بمانم و احتمال دارد نمانم. اين را گفتم تا دست فدراسيون را باز بگذارم تا معذب نباشند. اگر بگويند برو، مي‌روم و مشكلي نيست. اگر بگويند نرو، نمي‌روم.

پيرواني در پايان در خصوص اينكه براي جامعه فوتبالي رسيدن به المپيك مهم است، گفت: به صعود به المپيك اميدوارم؛ به شرط اينكه تعامل باشد و باشگاه‌ها بازيكن بدهند و برنامه‌ريزي بهتري داشته باشيم.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1186

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 788

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2560

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2913

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3012

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3171

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3045

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4073