خدمات سایت


متن کامل خبر

کنايه دوباره سرمربي استقلال به قلعه‌نويي

آرشیو
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: براي قهرماني توکلم به خداست و نيازي به پارچه و بنر ندارم.
1391/02/04 06:17:28 ق.ظ

پرويز مظلومي سرمربي استقلال در‌خصوص موارد مختلف به صحبت پرداخته که حرف‌هاي او در زير آمده است:

*استقلال مقابل شاهين به تساوي رسيد تا يک امتياز حاصل کار تيم شما در اين بازي باشد.

از بازيکنانم تشکر مي‌کنم که همه تلاش‌شان را به کار بستند و موقعيت‌هاي زيادي را در اين بازي خلق کردند، با اين حال يا خواست خدا نبود و يا اينکه جواني و شايد خستگي بچه‌ها باعث شد که نتوانيم به نتيجه دلخواه‌مان برسيم. با همه اين حرف‌ها اين را بايد اضافه کنم که از ابتداي کارم توکلم به خدا و بعد به هواداران واقعي استقلال است که معتقدم آنها مي‌توانند در بازي‌هاي آتي معادلات را بهم بزنند و نتايجي ديگر را حاصل شوند.

*با کسب اين تساوي، فاصله استقلال و سپاهان بيش از پيش شد، اين کار شما را براي قهرماني سخت نمي‌کند؟

اميد من و تيمم از اول به خدا بوده و هست و من معتقدم که موفقيت‌ها را خدا مشخص مي‌کند نه بندگان خدا. بايد اين را اضافه کنم که در اين مدت اتفاقات زيادي را به چشم ديدم و بعضا مواردي را مشاهده کردم که آقاي فتح‌الله‌زاده هم در صحبت‌هايش به آن اشاره کرده‌ بود. شرايط، شرايط مشکوکي است اما ما هميشه با سر پايين و البته تمام انرژي‌مان در کنار بچه‌هاي تيم براي موفقيت جنگيديم.

در مقطعي نسبت به زمان برگزاري مسابقات و برنامه‌ريزي ليگ اعتراض داشتيم اما همه مي‌گفتند که مظلومي بهانه مي‌آورد. حالا همه به چشم مي‌بينند که تيم‌هايي مثل پرسپوليس و سپاهان که درگير دو جام و نه مثل ما، درگير سه جام هستند، اما با مشکل مواجه شدند و تيم‌هايشان بهم ريخته است. من خدا را شکر مي‌کنم که از اين آزمون سخت سربلند بيرون آمديم و هنوز هم تيمم زنده است و به قهرماني اميد داريم، کما اينکه چند سال پيش و در فاصله سه بازي تا پايان ليگ، استقلال از صدر عقب بود اما در نهايت قهرمان هم شد.

*پس با وجود فاصله سه امتيازي، هنوز به قهرماني اميدوار هستيد؟

بله، همان‌طور که گفتم توکلم به خدا بوده و هست. من نه نيازي به بنر دارم و نه پارچه، بلکه اميدم بعد از خدا به هواداران واقعي استقلال است که کاري به اين ندارند که سرمربي تيم چه کسي است يا چه بازيکني در تيم بازي مي‌کند بلکه فقط استقلال را دوست دارند و موفقيت تيم براي‌شان مهم است. ما تا الان مرد و مردانه مبارزه کرده‌ايم و باز هم اين مبارزه را ادامه مي‌دهيم. بزرگي مي‌گويد مهم اين است که تو مبارزه کني تا وجداني راحت داشته باشي و من خوشحالم که اين اصل در تيم من وجود دارد و به هيچ عنوان پا پس نمي‌کشيم چرا که هم به صعود از گروه‌مان در آسيا اميد داريم و هم تا آخرين لحظه براي قهرماني مي‌جنگيم.

*بحث جدايي فتح‌الله‌زاده از استقلال هم اين روزها شنيده‌ مي‌شود، نظر شما در اين خصوص چيست؟

از فتح‌الله‌زاده تشکر ويژه‌اي دارم و اصلا دوست ندارم که حرف از رفتن بزند. او همه تلاشش را انجام داده و انصافا براي استقلال کم نگذاشته. من و او در کنار هم روزهاي سختي را تجربه کرديم اما هنوز هم به آينده اميد داريم و با تمام قدرت براي قهرماني مي‌جنگيم. اين وسط هوادار واقعي و منصف و کارشناسان فوتبال مي‌توانند عملکرد استقلال را بسنجند که در طي اين دو سال چطور بوده، يک جام کسب کرده‌ايم و جام ديگري را هم مي‌خواهيم و براي صعود از گروه‌مان در آسيا هم عزم‌مان را جزم کرده‌ايم. مهم خدمت به استقلال است و بايد نسبت به هوادار اداي دين کرد که معتقدم اين مهم را فتح‌الله‌زاده به نحو والايي انجام داده است.

*صحبت‌ پاياني؟

دوست دارم در بازي‌هاي باقي‌مانده از اعضاي هيئت‌مديره گرفته تا کوچک‌ترين عضو مجموعه استقلال همه با هم اتحاد داشته باشند تا ان‌شاء‌ا... بتوانيم افتخار ديگري را به مجموعه افتخارات استقلال اضافه کنيم. يک نائب قهرماني، يک قهرماني جام‌حذفي و برد در چهار دربي را از سال قبل تا الان به دست آورده‌ايم و فکر مي‌کنم جاي موفقيت در آسيا هنوز خالي باشد که به اميد خدا آن را امسال عملي خواهيم کرد. از فدراسيون فوتبال هم درخواست دارم تا نظارت بيشتري براي بازي‌ها داشته باشند، خصوصا در هفته‌هاي پاياني.

منبع : ورزش 3
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1186

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 787

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2560

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2913

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3012

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3170

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3045

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4073