خدمات سایت


متن کامل خبر

صلاحی قائم مقام اقتصادی استقلال شد/ اسپانسر ۹ میلیاردی می‌آورم

آرشیو
علی صلاحی كه امروز به عنوان قائم مقام اقتصادی باشگاه استقلال انتخاب شد گفت: با رویانیان که از همکاران سابقم است طرح‌های اقتصادی مشترک اجرا می‌کنیم.
1391/04/05 10:45:36 ق.ظ

صلاحی در مورد برنامه‌های اقتصادی‌اش برای باشگاه استقلال عنوان کرد: همان زمانی که به عنوان یکی از گزینه‌های مدیر عاملی باشگاه انتخاب شدم برنامه‌ای را به هیئت مدیره دادم تا استقلال دغدغه مالی نداشته باشد و اکنون که به عنوان قائم مقام اقتصادی باشگاه قرار است فعالیت کنم همین برنامه را اجرایی خواهم کرد.
وی ادامه داد: به عشق هواداران استقلال آمدم و به همین دلیل در اولین گام یک اسپانسر 9 میلیارد تومانی برای لیگ دوازدهم آورده‌ام تا بازیکنان دغدغه مالی نداشته باشند. این یکی از برنامه‌های کوتاه مدت من است. 
صلاحی تصریح کرد: برنامه‌های میان مدت من شامل اهدای کارت هوشمند هواداری به تمام طرفداران استقلال است و برای اهدای این کارت هیچ پولی از طرفداران استقلال دریافت نمی‌کنیم. ضمن اینکه با موسسه مالی طرف قرارداد هر کارت هواداری را 10 هزار تومان شارژ می‌کنیم و آن را به عنوان هدیه به هواداران استقلال می‌دهیم. هواداران استقلال از این کارت می‌توانند بهره‌‌های مختلف مانند خرید، بیمه و ... ببرند.
قائم مقام اقتصادی باشگاه استقلال با اشاره به طرح‌‌های رویانیان مدیرعامل پرسپولیس اظهار داشت: سردار رویانیان از همکاران سابق من است و با ایشان طرح‌های مشترک اقتصادی اجرا می‌کنم. ایده‌های رویانیان ایده‌های خوبی است و می‌توانیم طرح‌های خوب مشترکی به اجرا درآوریم. یکی از این طرح‌ها ساخت یک جایگاه ویژه برای پیشکسوتان در ورزشگاه آزادی است. قصد داریم جایگاهی در شأن و شخصیت پیشکسوتان فوتبال بسازیم که مبله و در آن وسائل پذیرایی و همچنین کافی شاپ و ... فراهم باشد. قطعا رویانیان با این طرح من موافقت می‌کند و در اولین جلسه‌ با او این طرح را در میان می‌گذارم.
صلاحی افزود: قبل از هر مسابقه نیز طرح‌هایی مانند برگزاری مسابقات پیامکی بین هواداران استقلال برای انتخاب بازیکن برتر فنی و اخلاقی آن مسابقه برگزار می‌کنیم.
قائم مقام اقتصادی باشگاه استقلال با اشاره به برنامه بلند مدتش گفت: در برنامه بلند مدت قصد دارم برند معتبر استقلال را با شرکت‌های درجه یک ساختمانی و راه سازی شریک کنم. در آینده نزدیک در نشستی خبری برنامه‌های خود را به طور مفصل تشریح می‌کنم.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1187

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 790

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2562

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2914

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3014

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3174

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3046

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4075