خدمات سایت


متن کامل خبر

پرسپوليس با 30 ميليارد بسته شده است ما با 3.5 ميليارد! ؛ کرانچار مواظب اطرافیانش باشد

آرشیو
سرمربي تيم فوتبال فجر سپاسي گفت: «كرانچار تاكنون اثبات كرده است كه مربي خوبي است، اما بايد كمي مراقب اطرافيانش باشد.» ...
1391/06/08 04:03:06 ق.ظ

محمود یاوری در كنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل تیم سپاهان گفت:‌ «ما فردا مقابل تیمی بازی داریم كه از یك مدیریت با ثبات،‌ كاردان و كاربلد برخوردار است. خوشحالم كه 53 سال گذشته بازی خود را در تیمی از مكتب شاهین شروع كرده‌ام كه بعدها به تیم سپاهان تغییر نام یافت. سوای بازی فردا همیشه آرزوی موفقیت سپاهان را داشته ام ولی به سبب تعهد حرفه‌ای و اخلاقی به تیم فجرسپاسی تمام تلاش خود را برای پیروزی مقابل سپاهان به كار خواهم گرفت. قطعا 90 دقیقه با تیم سپاهان خواهیم جنگید و سعی خواهیم كرد كه سپاهان را شكست دهیم. شاید در بازی فردا تفكرات كرانچار را با نیروی جوانی و دوندگی بازیكنان‌مان بتوانیم متوقف كنیم.»

وی در ادامه افزود: «سپاهان از لحاظ مدیریتی بسیار خوب است و دیگر باشگاه‌ها و نهادهای دولتی می‌بایست به سبب موفقیت این باشگاه مردمی از مدیریت خوب سپاهان الگو برداری كنند.»

سرمربی فجر در پاسخ به سوال یكی از خبرنگاران كه آیا به همان راحتی كه تیم ذوب آهن اصفهان را در اولین بازی خود شكست دادید سپاهان را نیز شكست خواهید داد گفت: «دلیل نمی‌شود كه چون ذوب آهن را برده‌ایم،‌ در مقابل سپاهان نیز پیروز میدان باشیم،‌ هر تیم جایگاه خود را دارد، اگر می بینید كه ذوب آهن را شكست دادیم به خاطر بازی خوب بازیكنان، مبارزه طلبی آنها و صرف كردن فعل خواستن بود. اگرچه در دو بازی اخیر شاید بازیكنان انتظارات ما را برآورده نكرده باشند،‌ اما اینها بخشی از واقعیت فوتبال است.»

یاوری افزود: «مربیگری نبوغ نیست اما یك خاصیت است كه در وجود و ذات هركسی نمی تواند متبلور باشد. شما خبرنگاران به سن من نگاه نكنید، من در هر تیم و هر بازی سعی كرده‌ام تا نوع بازی خود را متفاوت كنم. اگر شما سری به اتاق كار من بزنید،‌ شاهد خواهید بود كه انواع و اقسام فیلم ها و كتاب ها بر روی میز كار من است و این نشان دهنده این است كه من در این سن جز به پویایی و تغییر و تحول به چیزی فكر نمی كنم. من هر روز سعی می‌كنم كه در كارم تغییرات جدیدی ایجاد كنم و اعتقاد دارم ایستادن در یك جا به هیچ عنوان صحیح نمی باشد،‌ در كنار اینها اعتقادات ویژه من به خصوص به ائمه اطهار كمك های زیادی در كسب موفقیت های من دارد.»

سرمربی فجرسپاسی درباره وضعیت بازیكنان مصدوم و محروم تیمش گفت: «من از لفظ محروم خوشم نمی‌آید. ما در بازی فردا خوشبختانه بازیكن مصدوم نداریم. شاید از وجود دو بازیكن خود به لحاظ مسائل انضباطی در بازی فردا محروم باشیم.»

وی در ادامه با اصرار خبرنگاران در جهت افشای نام این بازیكن مواجه و در پاسخ به خبرنگاران گفت:‌ «ما 29 بازیكن داریم كه قطعا 8 نفر از این بازیكن‌ها با تیم ما همراه نخواهند بود‌ و این دو بازیكن نیز در میان همان 8 بازیكن هستند. از لحاظ اخلاقی درست نیست كه اسامی آنها را در اینجا بیان كنم.»

یاوری درباره هدف‌گذاری خود و تیمش در پایان فصل و جایگاهی كه برای تیم خود متصور است گفت: «تیم ما با 3.5 میلیارد تومان بسته شده و این در حالی است كه تیم پرسپولیس 30 میلیارد تومان هزینه كرده است،‌ حالا سوال من از شما خبرنگاران این است ما باید در كجای جدول قرار بگیریم؟ ما سعی می كنیم كه با تلاش و كوشش بچه ها بهترین رتبه ممكن را بدست آوریم.»

سرمربی فجرسپاسی در پاسخ به این سوال كه آیا شما كه خود را یك پیشكسوت قدیمی در سپاهان می دانید، در فصل های آتی قصد بازگشت به این تیم را ندارید گفت: «زمانی كه آقای رحیمی قصد داشت در فصل گذشته سرمربی سپاهان را انتخاب كند،‌ یكی از كسانی كه به وی مشورت داد من بودم. در آن زمان سه گزینه مطرح بودند،‌ یك مربی برزیلی كه من او را نمی‌شناسم و دو گزینه دیگر یعنی دنیزلی و كرانچار كه من به آقای رحیمی كرانچار را پیشنهاد كردم، چون می دانستم او در پرسپولیس به سبب انتظارات بیش از حد سپاهان و عدم همراهی های مناسب به حق خود نرسیده است و قطعا در فوتبال ایران برای اثبات شایستگی‌هایش به دنبال فرصت مناسب است، مثل خودم كه در استیل آذین موفق نبودم و برای اثبات توانایی هایم تیم رده هفدهمی فجرسپاسی را تحویل گرفتم تا خود را اثبات كنم. كرانچار تاكنون اثبات كرده است كه مربی خوبی است، اما باید كمی مراقب اطرافیانش باشد.»

سرمربی فجر سپاسی در پایان افزود: «سپاهان امسال متاسفانه آن شخصیت و وقار سال گذشته را ندارد و البته این به خاطر خروج چند بازیكن و مهره اصلی از این تیم است. سپاهان كمی به لحاظ ارزش فنی در درون زمین دستخورده است. شما باید بسنجید و ببینید كه چه بازیكنانی رفته‌اند و چه كسانی جایگزین آنها شده‌اند. البته مطمئن باشید به مرور زمان بازیكنان جدید به كیفیت مطلوب و ایده‌آل نزدیك خواهند شد.»
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




وقتی ورزش می‌کنیم، زمان کندتر از واقعیت می‌گذرد image وقتی ورزش می‌کنیم، زمان کندتر از واقعیت می‌گذرد 1403/02/29

ساعت‌ها به روال همیشگی، مشغول انجام وظیفه‌ی خودشان هستند. اما مطالعه‌ی جدیدی می‌گوید وقتی ورزش می‌کنیم، زمان در تصورات ما کمی از ساعت واقعی جلوتر است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3

واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1199

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 812

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2580

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2925

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3030

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3205

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3065