خدمات سایت


متن کامل خبر

دايي:تصميم بامن باشد،با استقلال بازي نمي‌کنم

آرشیو
سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن با اشاره به اينکه مگر فدراسيون خرج ما را مي‌دهند که برايمان تصميم هم مي‌گيرند؟، گفت: اگر من جاي باشگاه باشم، با چنين شرايطي بازي نمي‌کنم زيرا هيچوقت زير بار حرف زور نمي‌روم.
1391/06/20 04:53:41 ق.ظ

تيم فوتبال راه‌آهن اردوي يک هفته‌اي خود در ترکيه را با برگزاري تمرينات فشرده و انجام دو بازي تدارکاتي پشت سر گذاشت و يکشنبه صبح به ايران برگشت. علي دايي سرمربي تيم راه‌آهن درباره اين اردو، بازي هفته آينده با استقلال و اتفاقات اخير مربوط به راه‌آهن با سايت باشگاه گفتگويي انجام داده که در زير مي‌خوانيد.
* اردوي ترکيه هم به پايان رسيد. در اين اردو به اهداف مورد نظرتان رسيديد؟
- اردوي خوبي داشتيم و تمرينات‌مان را خيلي جدي دنبال کرديم. دو بازي خوب هم داشتيم و توانستيم در اين مدت از لحاظ بدني و تاکتيکي روي تيم‌مان کار کنيم. از نحوه بازي کردن تيم هم راضي هستم. در مجموع از همه لحاظ، شرايط خوب بود و به اهداف‌مان رسيديم.
* دو بازي با تيم‌هاي "ب " گالاتاسراي و شهرداري استانبول داشتيد که ظاهرا بازي دوم خيلي سخت بود. همين‌طور است؟
- بله، شهرداري استانبول چند سالي است در سوپرليگ ترکيه بازي مي‌کند و بازيکنان خوبي هم دارد که چندتاي‌شان در تيم ملي ساير کشورها از جمله کلمبيا بازي مي‌کنند. آنها فصل قبل تيم ششم جدول شدند و محک خيلي خوبي براي بازيکنان ما بودند. چند اشتباه در اين بازي داشتيم و گل خورديم اما اميدوارم در بازيهاي رسمي اين اشتباهات را تکرار نکنيم.
* پس براي بازي با استقلال کاملا آماده‌ايد؟ شمارش معکوس براي اين بازي آغاز شده است.
- خوشبختانه تيم آماده است و با تمريناتي که در تهران انجام مي‌دهيم به آمادگي کامل مي‌رسيم. ما مثل همه بازيها در اين بازي هم دنبال سه امتياز هستيم و به چيزي جز برد فکر نمي‌کنيم.
* از شرايط بازيکنان به ويژه آنهايي که مدتي از ترکيب دور بوده‌اند، راضي هستيد؟
- خدا را شکر اکثر بازيکنان به آمادگي کامل رسيده‌اند و خوب کار مي‌کنند. البته چند نفر هنوز به آمادگي کامل نرسيده‌اند که آنها هم به زودي آماده مي‌شوند.
* به نظر مي‌رسد حسين کعبي هم شرايط مسابقه را پيدا کرده است.
- من از وضعيت اکثر بازيکنان راضي هستم و کعبي هم جزو آنهاست. حسين جلوي تراکتور مصدوم شد اما با تمريناتي که داشت خودش را به تيم رسانده و ما روي او حساب مي‌کنيم.
* حتما شنيده‌ايد که فدراسيون اعلام کرده بازي با استقلال در ورزشگاه تختي برگزار مي‌شود. نظرتان در اين مورد چيست؟
- فدراسيون نبايد ميزبان بازي را اعلام کند بلکه اين باشگاهها هستند که ميزباني‌شان را مشخص مي‌کنند. مگر آنها خرج ما را مي‌دهند که برايمان تصميم هم مي‌گيرند؟ ما هرجا که خودمان دوست داشته باشيم بازي مي‌کنيم. هميشه بازي با استقلال و پرسپوليس در آزادي بوده و اگر قرار باشد ما در ورزشگاه خودمان بازي نکنيم بايد اين بار هم در ورزشگاه آزادي بازي کنيم. ما با آنها قرارداد هم بسته‌ايم.
* اما ظاهرا مديريت ورزشگاه آزادي گفته که نمي‌تواند در فاصله 24 ساعت، دو بازي در ورزشگاه آزادي برگزار کند.
- ما آخر سر نفهميديم که چه کسي براي فوتبال ما تصميم مي‌گيرد. اگر قرار باشد بازي در ورزشگاه آزادي برگزار نشود ما پيشنهاد مي‌دهيم در زمين خودمان و بدون تماشاگر بازي کنيم. اگر هم قبول نکردند بايد بازي در کيش برگزار شود. ما خودمان زمين داريم و کيش را هم به فدراسيون معرفي کرده‌ايم پس بايد با درخواست‌مان موافقت کنند چون راه‌آهن ميزبان است.
* اگر سازمان ليگ پافشاري کرد چطور؟
- در نهايت باشگاه تصميم‌گيرنده است و ما هم طبق سياست‌هاي باشگاه عمل مي‌کنيم اما اگر من جاي باشگاه باشم، با چنين شرايطي بازي نمي‌کنم. من هيچ وقت زير بار حرف زور نمي‌روم و اگر نظر من باشد نبايد اين شرايط را بپذيريم. مگر ما چند بازي خانگي داريم که آنها را اين طور از دست بدهيم؟ آن از بازي با تراکتور و اين هم استقلال.
همه تيم‌ها از امتياز ميزباني‌شان استفاده مي‌کنند و ما هم بايد مثل بقيه باشيم. تيم‌هايي مثل راه‌آهن که تماشاگر زيادي ندارند بايد در زمين خودشان که به آن عادت دارند بازي کنند. فدراسيون و سازمان ليگ هم بايد عدالت را رعايت کنند و برخوردشان با همه باشگاهها يکسان باشد. البته با اين اتفاقاتي که مي‌افتد معلوم مي‌شود که شرايط براي همه تيم‌ها برابر نيست.
* اين را هم مي‌دانيد کميته انضباطي، قصد داشته آرش برهاني را يک جلسه محروم کند اما با اين توجيه که او اظهار ندامت کرده، فقط به جريمه نقدي بسنده کرده‌اند؟ جدا از اينکه عمل برهاني مي‌توانست جريمه بيشتري داشته باشد، اينکه کميته انضباطي چنين تصميمي مي‌گيرد شائبه‌برانگيز نيست؟
- من کاري به اين کارها ندارم ولي معتقدم اگر قانوني وجود دارد بايد براي همه يکسان باشد و مساوات برقرار شود. اگر قرار است براي اقدامي، جريمه نقدي در نظر بگيرند بايد براي همه باشد و اگر محروميت است بايد براي همه باشد نه اينکه تفاوتي قائل شوند. با اين حال براي ما فرقي نمي‌کند و خودمان را آماده کرده‌ايم. استقلال با آرش يا بدون آرش باشد، ما بايد کار خودمان را بکنيم و تمرکزمان را از دست ندهيم.
بعد از اينکه باشگاه پرسپوليس اعلام کرد چند باشگاه با حميد علي‌عسگر وارد مذاکره شده‌اند و او را وسوسه کرده‌اند برخي رسانه‌ها در گمانه‌زني‌هاي خود از باشگاه راه‌آهن هم اسم بردند. با توجه به حضور را‌ه‌آهن در ترکيه اين گمانه‌زني‌ها غيرمنطقي است، نظر شما چيست؟
- علي‌عسگر جزو بااخلاق‌ترين بازيکنان فوتبال ماست و از نظر فني هم کيفيت بالايي دارد. خيلي از تيم‌ها خواهانش هستند اما باشگاه راه‌آهن اصلا نمي‌تواند بازيکني را جذب کند چون ليست ما پر است. هم فهرست بزرگسالان و هم زير 23 سال‌مان.
وقتي تيم من جا ندارد چطور اين حرفها مطرح مي‌شود؟ ما با هيچ کس کاري نداريم و فقط روي تيم خودمان تمرکز کرده‌ايم اما متاسفانه هر اتفاقي که مي‌افتد به ما نسبت مي‌دهند. به نظر من بهتر است مسئولان پرسپوليس هم در اينگونه مواقع شفاف صحبت کنند تا چنين شايعاتي به وجود نيايد.

منبع : ورزش 3
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1189

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 790

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2563

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2914

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3014

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3175

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3046

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4078