خدمات سایت


متن کامل خبر

حکم اعدام برای راننده متجاوز

آرشیو
«من متاهل هستم و سه فرزند دارم. قبول دارم با شاکی رابطه داشتم اما این رابطه با میل خودش بود و من از زور استفاده نکردم.»
1391/06/25 06:11:44 ق.ظ

مردی که بعد از بیهوش‌کردن دختری نوجوان او را مورد تعرض قرار داده بود با حکم قضات دادگاه کیفری استان البرز به مرگ محکوم شد. دو پسر جوان روز 14 آذر سال گذشته دختری را که به شدت بدحال بود به درمانگاه مهرگان واقع در منطقه کیانمهر کرج بردند و پزشکان اقدامات اولیه درمانی را آغاز کردند. پس از آن دختر نوجوان خودش را شیوا معرفی کرد و به کادر درمانی گفت توسط مردی مورد تجاوز قرار گرفته و دو پسری که او را به بیمارستان رسانده‌اند ناجیان وی هستند.

    ساعتی بعد تیمی از ماموران پلیس که از طریق مسوولان درمانگاه از واقعه مطلع شده بودند خود را به آنجا رساندند و در بدو امر به بازجویی از شیوا پرداختند. او گفت: «در شهرک نور به قصد رفتن به خانه‌مان سوار خودرو پژویی شدم که مسافربر به نظر می‌رسید. چون دو پسر در صندلی عقب نشسته بودند من روی صندلی جلو نشستم. دو مسافر دیگر در حال خوردن نذری بودند و به من تعارف کردند اما قبول نکردم آن دو مسافر چند دقیقه بعد پیاده و من و راننده تنها شدیم.»

    دختر نوجوان ادامه داد: «راننده ناگهان چیزی را جلوی بینی‌ام گرفت و من از هوش رفتم. وقتی به خودم آمدم که در منطقه‌ای خلوت بودیم. مرد راننده قصد داشت به من تجاوز کند سعی کردم مقاومت کنم و با داد و فریاد او را فراری بدهم اما آن مرد چاقویی درآورد و آن را زیر گلویم گذاشت و گفت اگر تسلیم نشوم مرا می‌کشد.

بعد از تعرض این مرد به من ناگهان دو جوان موتورسوار را دیدم و با داد و فریاد توجه آنها را جلب کردم. وقتی آن دو به پژو نزدیک شدند مرد راننده مرا از ماشین بیرون انداخت، خودش پشت فرمان نشست و فرار کرد البته من در لحظه آخر توانستم گوشی موبایل او را بردارم.» ماموران در ادامه به تحقیق از دو ناجی دختر نوجوان پرداختند. آنها توضیح دادند به طور اتفاقی از آن محدوده عبور می‌کردند که با شنیدن صدای جیغ‌های شیوا به کمک او رفتند اما نتوانستند مرد راننده را دستگیر یا مشخصات خودرو او را یادداشت کنند. کارآگاهان پلیس آگاهی کرج بعد از اطلاع از جزییات این واقعه از طریق شماره تلفن همراه متهم او را ردیابی و خانه‌اش را پیدا کردند اما وقتی به آنجا رفتند متوجه شدند متهم 51 ساله که جواد نام دارد فراری شده است. پلیس سه روز بعد از تشکیل این پرونده توانست رد متهم را بیابد و او را در بزرگراه کرج-قزوین بازداشت کند.

این مرد در بازجویی‌ها به جرمش اقرار کرد و گفت: «بعد از پیاده شدن دو مسافر و تنها شدن با شیوا وسوسه شدم و او را بیهوش کردم و به منطقه‌ای خلوت بردم.»پرونده بعد از اتمام تحقیقات مقدماتی در اختیار شعبه اول دادگاه کیفری استان البرز قرار گرفت. در این جلسه دختر نوجوان بار دیگر اظهارات اولیه‌اش را تکرار کرد و گفت اگر دو موتورسوار به کمکش نرفته بودند متهم او را به قتل رسانده بود. جواد در دفاع از خود اتهام تجاوز به عنف را رد کرد و گفت: «من متاهل هستم و سه فرزند دارم. قبول دارم با شاکی رابطه داشتم اما این رابطه با میل خودش بود و من از زور استفاده نکردم.»

    بنا بر این گزارش هیات قضات بعد از شور با توجه به مدارک موجود جواد را گناهکار شناختند و او را به مرگ محکوم کردند.

به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




test sdf sd fsdf  image test sdf sd fsdf 1401/05/29

tsdf sdf sdf sdf

امتیاز:
تعداد بازدید: 0

فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! image فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! 1399/04/26

دقایقی پیش به شکل مرموزی حساب‌های کاربری توییتر اپل، ایلان ماسک، بیل گیتس، بایننس و... هک شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7564

حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر image حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر 1399/04/11

مرکز پزشکی سینا واقع در خیابان شریعتی تهران، شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ دچار آتش سوزی و انفجار شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6507

تهران بار دیگر لرزید image تهران بار دیگر لرزید 1399/03/07

لحظاتی قبل زلزله تهران را لرزاند و در نقاطی از شهر این زلزله حس شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7296

۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز  image ۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز 1397/06/31

معاون سیاسی استانداری خوزستان درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: تروریست ها 4 نفر بودند که در پی این حادثه 10 نفر شهید شدند و 21 نفر هم مجروح شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8346

 طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت image طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت 1397/06/28

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از فوت دو نفر بر اثر طوفان شب سه‌شنبه 27 شهریور در البرز خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8211

وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران image وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران 1397/06/24

مردی که برای فروش ارز مجازی (بیت کوین) به شکنجه گاهی در مشهد کشانده شده بود، برای فرار از چنگ افراد مسلح، دست به جنایت زد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8866

تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج  image تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج 1397/04/20

تصادف مرگبار تانکر حامل سوخت با یک اتوبوس در سنندج موجب کشته شدن ۱۳تن و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8719

راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت image راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت 1397/03/12

طی گزارش های اخیر یک راننده‌ اوبر به مسافرش شلیک کرده و او را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8876

تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم image تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم 1397/03/08

مسئولان آموزش و پرورش منطقه دو شهر تهران ضمن تایید تجاوز گروهی به دانش آموزان یک مدرسه در غرب تهران از مراجع قضایی خواستند نسبت به این پرونده ورود کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 9235