خدمات سایت


متن کامل خبر

اشتباه بانکی؛ رویای ثروتمندشدن زن فقیر را محقق کرد

آرشیو
این فرد با پول‌های واریزی مراسم عروسی برای پسر خود ترتیب داده و به جز مبلغ اندکی از پول‌های واریزی، مابقی را مصرف کرده بود....
1391/07/15 06:03:47 ق.ظ

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات البرز از ماجرای ثروتمندشدن یک شبه‌ زنی پرده برداشت و گفت: اشتباه بانکی این پیرزن را برای مدتی ثروتمند کرد.

سرهنگ محمدمهدی کاکوان  در تشریح این خبر با بیان اینکه چندی پیش فردی با مراجعه به پلییس فضای تولید و تبادل اطلاعات البرز اعلام کرد که مبلغ 92 میلیون تومان از حساب بانکی وی به صورت غیرمجاز برداشت شده است، گفت: با توجه به حساسیت موضوع تحقیقات کارآگاهان پلیس فتا آغاز شد.

وی با بیان اینکه کارآگاهان در بررسی اولیه دریافتند که این فرد از حساب خود که این پول برداشت شده است استفاده نکرده است گفت: مالباخته در اظهارات خود عنوان کرد که پس از آن که کارت عابربانک خود را از بانک تحویل گرفته است در گاوصندوق نگهداری می‌کرده و هیچ فردی جز او به این گاوصندوق دسترسی نداشته است.

وی با بیان اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی فرضیه سرقت کارت عابربانک مالباخته را رد کردند، افزود: تحقیقات کارآگاهان ادامه داشت تا این که آنان متوجه شدند که تمامی مبلغ 92 میلیون تومان به حساب پیرزنی منتقل شده است.

رییس پلیس فتای البرز با بیان اینکه تحقیقات نشان داد که این زن 52 ساله متاهل و فاقد سابقه کیفری است گفت: با هماهنگی قضایی این فرد برای ارائه پاره‌ای توضیحات به دفتر پلیس فتا دعوت شد.

کاکوان با بیان اینکه این فرد که واریز مبلغ 92 میلیون تومان را هدیه‌ای از سوی خدا می‌دانست،‌ گفت: این فرد در تشریح چگونگی اطلاع از واریز این مبلغ عنوان کرد که در حساب عابربانک وی مبلغ 12 و 700 تومان وجود داشت که برای خرید دارو به داروخانه مراجعه می‌کند اما پس از آن که 10 هزار تومان دارو می‌خرد، متوجه می‌شود به جای آن که 2700 تومان باقی بماند 10 هزار و 700 تومان در کارت موجودی است.

وی با بیان اینکه این زن در ادامه اظهارات خود عنوان‌کرد: از آنجایی که می‌دانستم تنها مبلغ 2 هزار تومان باید در کارت وجود داشته باشد برای چک کردن مجدد به سوپرمارکت محل مراجعه کرده و در آنجا موجودی حساب گرفتم که صاحب مغازه عنوان کرد که یک میلیون و 700 هزار تومان در حساب بانکی این زن وجود دارد.

کاکوان با بیان اینکه این زن برای اطمینان بیشتر به همراه پسرش برای چک‌کردن آخرین موجودی به عابربانک مراجعه می‌کند، گفت: با مراجعه به عابربانک متوجه می‌شود که 107 میلیون تومان در حساب این زن قرار دارد.

وی با بیان اینکه این زن در ادامه اظهارات خود عنوان کرد که این اتفاق در حالی رخ داد که وی برای گرفتن یک میلیون تومان وام در مضیقه بود گفت: این فرد در اظهارات خود عنوان کرد که پس از آن که متوجه شده در حساب بانکی‌اش 107 میلیون تومان وجود دارد به علت ترس تا روزهای متمادی از خانه خارج نمی‌شد.

رییس پلیس فتای البرز با بیان اینکه پس از سه روز این زن با خروج از خانه و کنترل حساب بانکی‌اش متوجه می‌شود که مبلغ 92 میلیون تومان در حساب بانکی‌اش وجود دارد گفت:‌ این زن در اظهارات خود عنوان کرد که با کسر 15 میلیون تومان از حساب وی،‌ تصور می‌کرد که این اتفاق از سوی خداوند است گفت: پس از این اتفاق متهم شروع به مصرف پول‌های واریزی کرده به گونه‌ای که با پول‌های واریزی اقلامی همچون طلا و ... خریده است.

کاکوان با بیان اینکه این اتفاق در حالی رخ داد که بر اساس اظهارات این زن وی برای گرفتن مبلغ یک میلیون تومان وام به بیش از پنج بانک مراجعه کرده بود، گفت:‌ این فرد با پول‌های واریزی مراسم عروسی برای پسر خود ترتیب داده و به جز مبلغ اندکی از پول‌های واریزی، مابقی را مصرف کرده بود.

وی با بیان اینکه ماموران پس از شنیدن اظهارات این زن متوجه شدند که وی نقشی در واریزشدن این مبلغ نداشته است، گفت: در تحقیقات مشخص شد که بانک مربوطه که مالباخته در آن اقدام به گشودن حساب بانکی کرده بود، دچار اخلال شده و اشتباه بانکی موجب به وجود آمدن این مسئله شده بود.

کاکوان افزود: تحقیقات تکمیلی در مورد این پرونده ادامه دارد.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




آخرین وضعیت بازار رمزارزها / بیت‌کوین همچنان در مدار سقوط image آخرین وضعیت بازار رمزارزها / بیت‌کوین همچنان در مدار سقوط 1403/02/08

سودآوری استخراج بیت‌کوین پس از هاوینگ چهارم به پایین‌ترین میزان خود رسیده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 73

بیت کوین رکورد زد image بیت کوین رکورد زد 1403/02/04

صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین بلک راک در آستانه شکستن نقطه عطف بزرگ پس از جریان ورودی ۶۹ روزه قرار گرفته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 49

سقوط سنگین ارزش بیت کوین و اتریوم image سقوط سنگین ارزش بیت کوین و اتریوم 1403/01/25

ارزش اتریوم حدود ۱۰ درصد و بیت‌کوین تقریبا پنج درصد سقوط کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 59

خلافکاران عاشق این ارز دیجیتال هستند image خلافکاران عاشق این ارز دیجیتال هستند 1403/01/22

کارشناسان بازارهای مالی همیشه نسبت به احتمال سوءاستفاده خلافکاران از انواع ارز دیجیتال هشدار داده بودند و حالا به‌نظر می‌رسد این نگرانی به واقعیت بدل شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 65

زمان حذف دسته چک‌های کاغذی مشخص شد image زمان حذف دسته چک‌های کاغذی مشخص شد 1403/01/20

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی توسط مشتریان بانک‌ها خبر داد و گفت: برنامه بانک مرکزی تسهیل دسترسی آحاد جامعه به تسهیلات خرد است و این نیازمند نظام اعتبارسنجی است تا افراد بتوانند بدون نیاز به ضامن و... به تسهیلات خرد دسترسی داشته باشند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 63

قیمت ارز دیجیتال ۲۷ اسفند / بیت‌کوین سقوط کرد image قیمت ارز دیجیتال ۲۷ اسفند / بیت‌کوین سقوط کرد 1402/12/27

قیمت ارزهای دیجیتال یکی از موضوعات پرطرفدار و در حال تغییر است. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت ارز دیجیتال به سایت اقتصاد آنلاین مراجعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 308

ارزش بازار بیت کوین از نقره بیشتر شد image ارزش بازار بیت کوین از نقره بیشتر شد 1402/12/22

ارزش بازار بیت کوین با عبور از قیمت تاریخی 71 هزار دلار، حالا بیشتر از نقره شده و هشتمین دارایی باارزش جهان محسوب می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 86

بایننس دوباره به دردسر افتاد؛ متهم‌شدن بزرگترین صرافی رمزارز به نقض قوانین آمریکا image بایننس دوباره به دردسر افتاد؛ متهم‌شدن بزرگترین صرافی رمزارز به نقض قوانین آمریکا 1402/12/20

بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز دنیا باری دیگر به دردسر افتاده؛ اما Binance دقیقاً به چه جرمی متهم شده و چه پاسخی در دفاع از خود داده است؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 56

بیت کوین رکورد شکست قیمت شیبا دوبرابر شد! image بیت کوین رکورد شکست قیمت شیبا دوبرابر شد! 1402/12/15

بیت کوین به رقم شگفت انگیز ۶۸ هزار دلار رسید؛ بیت کوین در ۲۴ ساعت ۷.۵۲ درصد رشد داشته است همچنین قیمت این ارز محبوب در یک هفته نزدیک به ۲۷ درصد افزایش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 85

در آستانه هاوینگ بیت کوین، این ۱۰ رمزارز را زیر نظر بگیرید image در آستانه هاوینگ بیت کوین، این ۱۰ رمزارز را زیر نظر بگیرید 1402/12/13

بسیاری از کارشناسان شروع بول‌ران بیت کوین را اعلام کرده‌اند و باور دارند قبل‌ از رویداد هاوینگ می‌توان از برخی آلت‌کوین‌ها سود خوبی به‌دست ‌‌آورد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 99