خدمات سایت


متن کامل خبر

پیروزی یک بر صفر پرسپولیسی ها مقابل فجر سپاسی/طلسم شاگردان دایی شکسته نشد

آرشیو
دیدار تیم های پرسپولیس و فجر سپاسی با یک گل به نفع سرخپوشان به پایان رسید.
1392/07/04 07:26:28 ب.ظ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛پس از آن همه حاشیه ای که در بازی پرسپولیس و سپاهان به وجود آمد پرسپولیسی ها در هفته یازدهم مقابل فجرسپاسی قرار گرفتند.تیمی که سرمربی خودش را به تازگی عوض کرده و محمود یاوری را روی نیمکت خودش می بیند.

در حالی که پیمان یوسفی در حال معرفی بازیکنان دو تیم بود جابر انصاری بازیکن فجر سپاسی پشت محوطه 18 قدمی سرخپوشان سرنگون شد تا داور یک ضربه آزاد را به نفع زرد پوشان شیرازی اعلام کند.ضربه ای که مهرزاد معدنچی پشت آن ایستاد و نتوانست از این ضربه نهایت استفاده را ببرد.

فجری ها که تیم جوان تری دارند بازی قابل قبولی را از همان دقایق ابتدایی انجام دادند.آنها بازی را از نیمه زمین پرسپولیسی ها بسته بودند و ضعف کم تجربگی شان را با دوندگی جبران می کردند.با این حا بیشتر توپ در میانه های میدان جریان داشت و هافبک های دو تیم درگیر بودند.

در دقیقه 23 روی یک ضربه ایستگاهی(توپ پس از ارسال روی دروازه با ضربه سر سید صالحی به کاپیتان آنها رسید) پرسپولیسی ها توسط محمد نوری به گل رسیدند اما تشخیص داور و کمکش این بود که توپ در منطقه آفساید به این بازیکن رسیده است.

از این دقیقه به بعد پرسپولیسی ها تلاش زیادی کردند تا با رساندن توپ به دروازه فجری ها به گل برسند اما حملات آنها بی برنامه بود و بعضا با بی دقتی مهاجمان این تیم بی بیرون می رفت.دقایق به تندی برای آنها که دوست نداشتند در خانه بازنده باشند می گذشت.40،41 و دقیقه 42.داور مدام به ساعتش نگاه می کرد تا با دقت زمان بازی را در نظر بگیرد.45 دقیقه نخست تمام شد و دو تیم در یک بازی نه چندان دلچسب به رختکن رفتند تا شاید نتیجه دیگری در نیمه دوم رقم بخورد.

با شروع نیممه دوم روند باز هم همان روند نیمه نخست بود با این تفاوت که به نظر می رسید انگیزه پرسپولیسی ها برای رسیدن به گل کمی بیشتر است.شاگردان دایی هر چه از دقایق بازی می گذشت سعی می کردند تا حلقه محاصره خودشان را تنگ تر کنند اما نبود یک هافبک بازیساز که بتواند توپ را پخش کند و کنترل خط میانی را در اختیار بگیرد در این تیم کاملا احساس می شود.این همان مشکلی است که پس از رفتن جباری از استقلال به نوعی در این تیم پرطرفدار هم احساس می شود.

تشویق هواداران،پرسپولیسی ها را وادار به حمله می کردند اما مدافعان فجر هوشیار بودند و بدون هیچ ریسکی توپ را از زمین خود دور می کردند.

در دقیقه 65 دایی غلامرضا رضایی را وارد زمین کرد تا شاید او بتواند مشکل گلزنی سرخپوشان را حل کند؛بازیکنی که رکورددار سریع ترین گل پرسپولیسی ها در لیگ برتر به همین تیم فجر شهید سپاسی است.

او چند دقیقه پی از ورود به بازی جدی ترین حرکت پرسپولیسی ها در نیمه دوم را انجام داد که با واکنش خوب خلیل آزاد تبدیل به گل نشد.فجری ها از دقیقه 65 به بعد در لاک دفاعی فرو رفته بودند.به نظر آنها از گرفتن یک امتیاز در تهران راضی بودند.

بازی در جریان بود و پرسپولیسی ها هرچه تلاش می کردند بی فایده بود.تا اینکه در دقیقه 82 پیام صادقیان روی حرکتی زیبا پاسی طلایی را به سید صالحی داد تا سید یک بار دیگر در نقش منجی ظاهر شود و مثل هفته نخست(در بازی با تراکتور) گل سرنوشت سازی را برای تیمش بزند.از این دقیقه به بعد تازه موتور پرسپولیسی ها روشن شده بود.ضمن اینکه فجری ها هم دیگر به فکر دفاع نبودند.آنها دوست داشتند به گل برسند تا بازنده این دیدار لقب نگیرند.

دقایق پایانی بازی و در نهایت کشیدن سوت آقای اکبریان به نشانه پیروزی سرخپوشان.تیم دایی سه امتیاز این بازی خانگی را هم گرفت تا رکورد آنها در این فصل شکسته نشود.سرخپوشان در این فصل تمام دیدارهای خانگی شان را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و این بار هم این اتفاق افتاد و آنها سه امتیاز از این دیدار گرفتند.با این پیروزی پرسپولیسی ها 20 امتیازی شدند و به رده دوم جدول رده بندی رسیدند.البته آنها یک بازی بیشتر از سایر رقبای خود دارند و باید منتظر بمانند تا ببینند با انجام بازی های فردا چه اتفاقاتی در جدول رده بندی خواهد افتاد.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1186

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 788

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2560

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2913

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3012

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3171

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3045