خدمات سایت


متن کامل خبر

علي دايي بخشيده شد / صالحي: تخلف دايي محرز نشد

آرشیو
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس بخشيده شد و مي‌تواند در بازي فردا مقابل سايپا تيمش را هدايت کند.
1392/09/28 10:02:27 ق.ظ

پس از اعاده دادرسي باشگاه پرسپوليس و توضيحات علي دايي، کميته استيناف امروز رأي بر برائت علي دايي داد و او مي‌تواند فردا در ديدار با سايپا تيمش را هدايت کند.

صالحي: تخلف دايي محرز نشد

عليرضا صالحي در مورد صدور رأي کميته استيناف در مورد اعاده دادرسي باشگاه پرسپوليس گفت: روز گذشته جلسه‌اي را با رويانيان داشتيم که وکيل دايي هم حضور داشت ايشان معتقد بودند دايي هيچ توهيني به باشگاه سپاهان که شاکي اين پرونده بود نکرده است. امروز هم علي دايي آمد و توضيحات تکميلي را ارائه کرد. اينکه برخي از جملاتي که از ايشان نقد شده بود کامل نبود و ابتدا و انتهاي جملات در برخي از رسانه‌ها به طور کامل منتشر نشده بود. به همين دليل دايي امروز به کميته استيناف آمد و توضيحات را از زبان خودش شنيديم.


به نقل از فارس، وي ادامه داد: پس از بررسي تمام زواياي پرونده و شنيدن صحبت‌هاي علي دايي مشخص شد که خطاب علي دايي باشگاه سپاهان نبوده و منظور او از غش کردن داور اين نبوده که باشگاه سپاهان داور را تطميع کرده باشد يا اينکه امتيازي به داور داده باشد تا بازي را به سود اين تيم تمام کند بلکه دايي معتقد بوده که داور به نفع تيم حريف قضاوت کرده و اين به نفع گرفتن در بين اهالي فوتبال يک جمله مصطلح است و توهيني تلقي نمي‌شود.


رئيس کميته استيناف در ادامه گفت‌وگو با فارس، تصريح کرد: استنباط ما از جملاتي مانند شماره‌حساب داور و دوستانش که علي دايي پيش از اين در نشست خبري بيان کرده بود اين بود که سرمربي پرسپوليس به باشگاه سپاهان توهين کرده و منظورش اين بوده که باشگاه سپاهان امتيازي به داور داده است اما بررسي‌هايي که انجام داديم و وقتي جملات را کامل شنيديم و علي دايي هم خودش توضيحات را ارائه کرد متوجه شديم منظور او به محسن قهرماني بوده و اينکه داور مسابقه به خاطر لج و لجبازي از او انتقام گرفته است.


صالحي افزود: به همين دليل تخلف علي دايي براي ما احراز نشد و حکم او در مورد محروميت دو جلسه‌اي و جريمه 7ميليون توماني نقض شد و علي دايي از اين اتهام تبرئه شد و مي‌تواند فردا در ديدار با سايپا تيمش را هدايت کند.

منبع : ورزش 3
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1190

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 796

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2566

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2917

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3018

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3183

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3051

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4080