خدمات سایت


متن کامل خبر

ماشین‌های لباسشویی و جارو برقی‌های جدید سامسونگ در CES 2014 معرفی شدند

آرشیو
سامسونگ در بین تولیدکنندگان لوازم خانگی بیشترین نرخ رشد را در بازار ایالات متحده داشته است. غول کره‌ای شب گذشته در نمایشگاه CES دو ماشین لباس‌شویی و یک جاروبرقی جدید را معرفی کرد که قابلیت‌های ویژه‌ای دارند.
1392/10/18 12:30:41 ق.ظ

سامسونگ که ید طولایی در تولید لوازم خانگی دارد، دیشب دو ماشین لباس‌شویی و یک جاروبرقی جدید را معرفی نمود که هم در مصرف بهینه انرژی عملکرد بهتری دارند و هم کیفیت بسیار هتری را ارائه می‌کنند.

هر دو مدل ماشین لباس‌شویی معرفی شده قابلیت‌های فراوانی را به مشتری ارائه می‌دهند. تفاوت این مدل‌ها در محل قرارگیری درب و بارگذاری لباس‌ها است. کوین دکستر، کارشناس ارشد بازاریابی و فروش لوازم خانگی سامسونگ اظهار داشت:

اشتیاق مشتریان، نیروی محركه نوآوری محصولات سامسونگ است و به همین خاطر است كه اكنون سامسونگ پر طرفدارترین برند لوازم خانگی در آمریكا است. نوآوری در خط تولید جدید ماشین های لباسشویی و جارو برقی‌ها، كار را برای مشتریان بسیار راحت و به صرفه می‌كند.

شستن مقدار بسیار زیاد لباس فقط در نیم ساعت

samsung-washers-2

لباسشویی WF9000 با درب از جلو سامسونگ با ظرفیت 5.6 فوت مکعب (۰.۱۶ متر مکعب) محفظه شستشو و 9.5 فوت مکعب (۰.۲۷ متر مکعب) خشك‌کن، بالاترین ظرفیت را دارا است و می‌تواند سنگین‌ترین لباس‌ها را در مدت بسیار كوتاهی بشوید. به واسطه محفظه بزرگ و سرعت گردش بالا، كار شستن را به سرعت انجام می‌دهد كه هم در انرژی و هم در وقت صرفه‌جویی می‌شود.

این ماشین لباسشویی چهار اینچ بلندتر بودن و عمق کمتر و درِ بزرگتر به كاربر این امكان را می‌دهد كه لباس‌ها را راحت‌تر و بدون نیاز به خم‌شدن بارگذاری كند. این ماشین دارای زیبایی خاصی است كه با رنگهای مدرن و خطوط كروم تزیین شده است. لباسشویی WF9000 دارای روشنایی LED در داخل محفظه شستشو و خشك‌كن، هم برای روشنایی بهتر و هم برای صرفه جویی است.

ماشین لباسشویی با بارگذاری از درب بالا، برای دسترسی آسان

طراحی و عملكرد، در بزرگترین ماشین لباسشویی صنعتی سامسونگ WA9000 مكمل یكدیگر هستند: یک لباسشویی با بارگذاری از بالا با ظرفیت 5.6 فوت مکعب خشك كن با ظرفیت 9.5فوت مکعب.

ماشین WA9000 دارای دستگاه Aqua Jet Cleaning Technology است كه آب را به شدت و به همه لباسها بطور یك نواخت پخش می كند. نمایش پایان لباسشویی نیز با طراحی های زیبای روی صفحه كنترل با خطوط براق كروم بر روی رنگ استن استیل بدنه و رنگ یخی نور LED، زیبایی خاصی به دستگاه می‌بخشد.

samsung-washers-1عصر جدید مراقبت از كف پوش زمین

با جهشی در بخش جارو‌برقی سامسونگ در سال 2014، این شرکت توجه خاص خود را به كاربر‌ها با ساخت جارو‌برقی ایستاده VU7000 Motion Sync معطوف کرده است. در جارو برقی VU7000 یک نوآوری جدیدی به عمل آمده كه دسته آن كاملا از بدنه جدا شده و موتور جدایی دارد كه مجزا از بدنه براحتی همه زوایا را تمیز می كند.

این جاروبرقی، تمیز كنندهمناسبی هم برای قالی و فرش و هم برای زمین سخت است. همچنین دارای Cyclone Force می‌باشد، این تكنولوژی با 9 مخزن Cydonic ذرات را در خود نگه می‌دارد تا به فیلتر جاروبرقی نفوذ نكند. این باعث میشود موتور با قدرت كار كرده و عملكرد آن بهینه باقی بماند.

VU7000 مدل جارو برقی ایستاده كه یك طرح متفاوت با Motion Sync Design است اولین بار در سپتامبر 2013 در اروپا درمدل Samsung's Motion Sync Canister معرفی شد. با یك برس چرخان بزرگ و چرخ عقب كه برای تمیز كردن تمام زاویه ها و گوشه ها بكار میاید. در سال 2014 سامسونگ این مدل را به آمریكا نیز معرفی می كند.

منبع : ZOOMIT
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




یخچال فریزر پایین عریض سامسونگ موفق به کسب رتبه‌بندی انرژی «A» اتحادیه اروپا شد image یخچال فریزر پایین عریض سامسونگ موفق به کسب رتبه‌بندی انرژی «A» اتحادیه اروپا شد 1403/02/05

یخچال فریزر پایین عریض سامسونگ توانست رتبه‌بندی انرژی «A» اتحادیه اروپا را دریافت کند. این یخچال سامسونگ با وجود ارائه فضای بیشتر، مصرف انرژی بسیار کمی دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 21

بیت کوین رکورد زد image بیت کوین رکورد زد 1403/02/04

صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین بلک راک در آستانه شکستن نقطه عطف بزرگ پس از جریان ورودی ۶۹ روزه قرار گرفته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 26

OMODA & JAECOO از اولین ربات بیونیک و Gait-walking جهان رونمایی می‌کند image OMODA & JAECOO از اولین ربات بیونیک و Gait-walking جهان رونمایی می‌کند 1403/02/01

در ۲۵ آوریل و همزمان با نمایشگاه بین المللی خودرو پکن، از سبک جدیدی از هارمونی نوآوری در خانواده سریNew Energy رونمایی خواهد شد، محصولی که می تواند نُت جدیدی در سمفونی "محصول جدید + فن آوری نو+ اکوسیستم پویا" باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 32

سقوط سنگین ارزش بیت کوین و اتریوم image سقوط سنگین ارزش بیت کوین و اتریوم 1403/01/25

ارزش اتریوم حدود ۱۰ درصد و بیت‌کوین تقریبا پنج درصد سقوط کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 48

چرا تانک تی ۹۰ روسیه در باتلاق اوکراین گیر کرده است؟ image چرا تانک تی ۹۰ روسیه در باتلاق اوکراین گیر کرده است؟ 1403/01/25

بسیاری انتظار داشتند که بهترین تانک روسیه یعنی T-14 آرماتا در اوکراین خودنمایی کند. هرچند اینگونه نشد و تانک تی 90 این کشور نیز حسابی در اوکراین با مشکل مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 42

کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 61

خلافکاران عاشق این ارز دیجیتال هستند image خلافکاران عاشق این ارز دیجیتال هستند 1403/01/22

کارشناسان بازارهای مالی همیشه نسبت به احتمال سوءاستفاده خلافکاران از انواع ارز دیجیتال هشدار داده بودند و حالا به‌نظر می‌رسد این نگرانی به واقعیت بدل شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

زمان حذف دسته چک‌های کاغذی مشخص شد image زمان حذف دسته چک‌های کاغذی مشخص شد 1403/01/20

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی توسط مشتریان بانک‌ها خبر داد و گفت: برنامه بانک مرکزی تسهیل دسترسی آحاد جامعه به تسهیلات خرد است و این نیازمند نظام اعتبارسنجی است تا افراد بتوانند بدون نیاز به ضامن و... به تسهیلات خرد دسترسی داشته باشند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 53

قیمت غذاساز پارس خزر چند؟ image قیمت غذاساز پارس خزر چند؟ 1403/01/18

آنچه در زیر می‌آید جدول قیمت روز انواع غذاساز براساس آخرین قیمت در سایت‌های فروش اینترنتی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 40

ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد image ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد 1403/01/05

هلیکوپتر تهاجمی جدید چینی ها برای اولین بار در آسمان دیده شده و احتمالا توانایی‌های جذابی دارد. در ادامه با هلیکوپتر سنگین Z-21 آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 62