خدمات سایت


متن کامل خبر

کاشاني: اولويت ما مربي ايراني است

آرشیو
سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: ظرف 24 ساعت آينده در مورد استعفاي دايي تصميم‌گيري مي‌کنيم و اولويت ما هميشه ايراني بوده است.
1389/09/28 08:44:52 ق.ظ

حبيب کاشاني پس از جلسه‌اي طولاني با بازيکنان پرسپوليس در رختکن اين تيم و پس از باخت 4 بر يک برابر صباي قم در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا بايد از هواداران عزيز عذرخواهي کنيم که چند هفته است باعث ناراحتي آنها شده‌ايم. کلماتي هم که آنها گفتند حتما شايسته ما بوده است. آنها انتظار داشتند که تيم در شرايط بهتري قرار بگيرد. به هر حال من دست تک تک آنها را به قول علي دايي مي‌بوسم زيرا براي آنها روز بسيار بدي رقم زديم.

وي ادامه داد: زماني که من به رختکن تيم رفتم ديديم دايي اصرار بر رفتن دارد و مي‌گويد تيم به خون تازه‌اي نياز دارد، به او گفتم عصباني هستي و عجله نکن اما او گفت که اين آخرين باري است که من هستم و تصميم خود را گرفته‌ام و از قبل نيز اين مسئله مطرح نشده بود.

سرپرست باشگاه پرسپوليس تاکيد کرد: دايي با بازيکنان خداحافظي کرد و همه بازيکنان تحت تاثير قرار گرفتند و گريه کردند.

وي در مورد اينکه پس از رفتن باقري در تيم پرسپوليس دو دستگي ايجاد شد، گفت: من اين مسئله را قبول ندارم زيرا هر 18 بازيکن امروز پس از باخت صبا گريه مي‌کردند. باقري بزرگ فوتبال ما است و قصد ضربه زدن به تيم ما را ندارد او تصميم گرفت از تيم جدا شود به هرحال هر آمدني يک رفتني هم دارد.

کاشاني در مورد استعفاي دايي گفت: طبيعي است که ظرف 24 ساعت آينده در مورد اين مسئله تصميم‌گيري مي‌کنيم اما هنوز هيچ فکري در مورد آن نکرده‌ام و تصميم مي‌گيرم که به سود دايي و پرسپوليس باشد. هرچند دايي مصر است که ديگر برنگردد اما من جلوي در را گرفتم و مي‌خواستم مانع خروجش شوم. به هرحال هنوز تصميمي براي استعفاي دايي نگرفته‌ايم.

سرپرست باشگاه پرسپوليس در مورد لوکا و استيلي گفت: يک روز لوکا را مطرح مي‌کنند و روز ديگر مربي ديگري را استيلي يک مربي حرفه‌اي است و با باشگاه شاهين قرارداد دارد ضمن اينکه ما هنوز تصميمي براي رفتن دايي نگرفته‌ايم. هيچ کس از اين موضوع خبر ندارد. من او را قسم دادم که عجله نکند وقت هست. دايي اما مي‌خواست با استعفايش دست باشگاه را باز بگذارد. من از مردانگي معرفت دايي تشکر مي‌کنم.

وي ادامه داد: در ديدار امروز با صبا بد بازي کرديم من 5 دقيقه قبل از بازي شاهد بودم که او به بازيکنان مي‌گفت که مثلا شماره 14 صبا را بگيرند اما بازيکنان تعلل و قصور کردند در اين باخت بازيکنان، کادر فني، علي دايي و من مقصر هستيم. شايد برنده اين بازي هواداران باشند که تصميم مي‌گيرند ما همچنان رو پا بايستيم.

وي در مورد اينکه اولويت وي مربي ايراني است يا خارجي گفت: اولويت ما هميشه ايراني بوده است

منبع : فوتبال3
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




وقتی ورزش می‌کنیم، زمان کندتر از واقعیت می‌گذرد image وقتی ورزش می‌کنیم، زمان کندتر از واقعیت می‌گذرد 1403/02/29

ساعت‌ها به روال همیشگی، مشغول انجام وظیفه‌ی خودشان هستند. اما مطالعه‌ی جدیدی می‌گوید وقتی ورزش می‌کنیم، زمان در تصورات ما کمی از ساعت واقعی جلوتر است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 24

واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1199

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 815

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2584

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2926

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3032

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3208

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3066