خدمات سایت


متن کامل خبر

هفته پنجم لیگ برتر / تساوی فولادی ها برای صدرنشینی استقلال

آرشیو
لیگ برتر دیروز با انجام 6 بازی آغاز شد
1393/06/03 01:48:49 ب.ظ

هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر با معرفی استقلال تهران به عنوان صدرنشین جدید این فصل آغاز گردید و با انجام دو دیدار باقی مانده امروز به پایان خواهد رسید.

تساوی خانگی سپاهان مقابل فولاد / اصفهانی‌ها صدر جدول را از دست دادند

 سپاهان كه لیگ برتر چهاردهم را خوب شروع كرده، از همین هفته‌های اول رقابت تنگاتنگی با استقلال و سایر مدعیان دارد. سپاهانی‌ها این هفته به مصاف فولاد خوزستان رفته بودند. شاگردان زلاتكو كرانچار در این دیدار در دقیقه 63 توسط عبدالله كرمی به گل رسیدند. اما این گل خیلی زود توسط فولادی‌ها جبران شد. سروش رفیعی در دقیقه 74 برای فولاد گل زد تا بازی مساوی شود. مسابقه با همین تساوی یك بر یك به پایان رسید تا سپاهانی‌ها در خانه مقابل حریف اهوازی متوقف شوند.

فولاد و سپاهان با این نتیجه هر دو به امتیاز 10 رسیدند تا در كنار تراكتورسازی تبریز، سه تیم 10 امتیازی جدول باشند.

تراکتورسازی 4 - صبا 2؛ تراکتور بازی باخته را برد / سایپا 2 - نفت تهران یک؛ منصوریان حریف جلالی نشد
 صبای قم در حال كسب یك نتیجه خوب بود. اما ورق برگشت. تراكتورسازی كه در خانه‌اش دو گل از صبا خورده بود، به خودش آمد و بازی را در اختیار گرفت. دقیقه 16 بود كه صبا توسط احمد حسن زاده گل اول را زد. در دقیقه 41 هم ایوب كلانتری از روی نقطه پنالتی دروازه تبریزی‌ها را باز كرد. اما تراكتورسازی در دقیقه 43 توسط لوسیانو ادینیو به گل رسید. نیمه اول با برتری دو بر یك صبا به پایان رسید.
در نیمه دوم تراكتورسازی خیلی زود گل دوم را هم زد تا بازی مساوی شود. این گل در دقیقه 49 توسط محسن دلیر به ثمر رسید. با این گل خیال تراكتوری‌ها راحت شد كه می‌توانند از این مسابقه امتیاز بگیرند. اما تراكتوری‌ها كه به خوبی به جریان بازی برگشته بودند، در دقیقه 71 هم توسط ادینیو به گل سوم رسیدند. اما این گل هم برای تراكتورسازی كافی نبود. آن‌ها گل چهارم را در دقیقه محمد ایران پوریان در دقیقه 94 به ثمر رساندند. این گل از روی نقطه پنالتی زده شد. مسابقه با همین نتیجه چهار بر دو به سود تراكتورسازان به پایان رسید تا صبا كه دو گل از حریف جلو بود، نتیجه را واگذار كند و تبریزی‌ها بردی شیرین به دست آورند.
در مسابقه همزمان، سایپا میزبان نفت تهران بود. سایپایی‌ها با سرمربیگری مجید جلالی این مسابقه را دو بر یك بردند. گل اول این دیدار را علی قربانی در دقیقه 55 برای نفت تهران زد. اما سایپا در دقایق 66 و 81 توسط پویا نزهتی و علی زینالی به گل رسید و بازی را برد.

پیروزی پرگل استقلال مقابل پیکان و بازگشت به صدر جدول/ رحمتی به اندازه 4 بازی گل خورد

؛ بازی استقلال - پیكان بیش از هر دلیلی، از این جهت حساس بود كه مهدی رحمتی دروازه‌بان سابق استقلال در تركیب پیكان حضور دارد. رحمتی كه به خاطر اختلافاتش با قلعه نویی ، استقلال را ترك كرد، چهره مورد توجه این مسابقه بود. مورد توجه قرار گرفتن او زمانی بیشتر شد كه بازیكنان استقلال 3 بار دروازه‌اش را باز كردند. 

مهدی رحمتی در 4 مسابقه قبلی تیمش جمعا 3 گل خورده بود اما در همین مسابقه هم 3 گل خورد. پیكانی‌ها كه تا پیش از این بازی با 2 امتیاز، صفر گل زده و تفاضل گل منفی 3 در رده چهاردهم جدول حضور داشتند، شكستی سنگین را مقابل استقلال تجربه كردند تا به رده شانزدهم سقوط كنند. 

استقلال در بازی با پیكان مثل مسابقات قبلی خیلی خوب كار كرد. آن‌ها در دقیقه 29 توسط خسرو حیدری به گل اول رسیدند. نیمه اول با همین یك گل به پایان رسید. اما استقلال در نیمه دوم دوباره دروازه مهدی رحمتی را باز كرد. دقیقه 53 بود كه مهدی كریمیان بازیكن جدید آبی پوشان با یك ضربه زیبا دروازه پیكان را باز كرد. سجاد شهباززاده هم در دقیقه 61 از غفلت مهاجمان پیكان استفاده كرد و توانست برای سومین بار دروازه این تیم را باز كند.

پس از این سه گل، استقلال همچنان در تلاش بود تا دروازه حریف را باز كند اما پیكانی‌ها اجازه ندادند دروازه تیمشان بیش از این باز شود. بازی با همین سه گل به پایان رسید تا استقلال 12 امتیازی شود و با فاصله دو امتیازی نسبت به سایر رقبا، در صدر جدول بایستد.

روز تساوی خوزستانی‌ها / نفت مسجد سلیمان و استقلال خوزستان هم تن به تساوی دادند

 در هفته پنجم لیگ برتر نفت مسجد سلیمان میزبان گسترش فولاد بود. نفتی‌ها كه از تیم‌های ضعیف این فصل بوده‌اند، در این مسابقه نتوانستند مهمان خود را شكست دهند. البته نفت در این مسابقه فرصت كسب اولین برد خود را داشت اما پنالتی دقیقه 32 كه توسط حامد محمودی از دست رفت، این موقعیت را از آن‌ها گرفت. در دقیقه 34 هم حسین مالكی از تركیب نفت اخراج شد تا این تیم ده نفره بازی را دنبال كند. نفت با وجود ده نفره شدن، در دقیقه 52 به اولین گل مسابقه رسید. این گل البته گل به خودی گسترشی‌ها بود اما به هر حال نفت را جلو انداخت.
اما گسترش تا آخرین دقایق تلاش كرد و در دقیقه 81 توسط میلاد جهانی به گل مساوی دست یافت. بازی با همین دو گل و نتیجه مساوی یك بر یك به پایان رسید تا نفت سومین تساوی و سومین امتیاز این فصل را كسب كند. گسترش هم 6 امتیازی شد و به رده نهم جدول رسید.
در مسابقه همزمان، استقلال خوزستان میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود. استقلال خوزستان هم مثل نفت مسجد سلیمان از تیم‌های ضعیف این فصل بوده و در این مسابقه هم نتوانست به اولین برد خود دست پیدا كند. در دقیقه 69 این مسابقه هادی محمدی از ذوب‌آهن اخراج شد و استقلال خوزستان می‌توانست با استفاده از این فرصت، به یك برد برسد. اما در دقیقه 73 مرتضی تبریزی اولین گل بازی را برای ذوب‌آهن زد تا این تیم با وجود ده نفره شدن، از حریف جلو بیفتد. 
البته استقلال خوزستان در دقیقه 86 توسط معین عباسیان گل تساوی را زد تا این تیم هم 3 امتیازی شود.

پیش از تساوی استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان، فولاد اهواز هم مقابل سپاهان به تساوی رضایت داده بود تا هر سه تیم خوزستانی لیگ برتر در بازی های این هفته به نتیجه تساوی برسند.

در ادامه رقابتها عصر امروز دو دیدار برگزار میشود:

راه آهن به مصاف ملوان میرود و پرسپولیس در یک دیدار حساس با تیم تازه وارد پدیده مشهد روبرو میشود که رضا عنایتی کهنه کار و بهترین گلزن لیگ برتر در ادوار گذشته را در اختیار دارد.



به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1186

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 786

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2560

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2913

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3012

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3170

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3044

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4073