خدمات سایت


متن کامل خبر

علی دایی:افتخار می کنم،یک بار احمدی نژاد برکنارم کرد یک بار وزیر ورزش/من رفتم،حق بازیکنان را بدهید

آرشیو
دایی می گوید آنهایی که در هفته های گذشته علیه او انتقاد می کردند پاداش های خودشان را گرفتند!
1393/06/20 09:01:36 ق.ظ

علی دایی که پس از برکناری امروز در ورزشگاه درفشی فر حاضر شده بود در جمع خبرنگاران گفت:«هر سرمربی ای یک روز می آید و یک روز هم می رود.طبیعی است که این اتفاق برای من هم رخ داد.من چند سال پیش هم این کار را انجام دادم.من حرفی نمی زنم اما این کار با روش غلطی انجام شد.»

دایی ادامه داد:«من به خاطر قراردادی که دارم در تمرین حاضر شدم.مشکلات ما از زمانی به وجود آمد که هیات مدیره جدید روی کار آمد.پارسال هم می خواستند من را برکنار کنند.من و رحیمی مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتیم.

دایی این را گفت و ادامه داد:«سال گذشته حرف حق زدیم،می خواستند ما را برکنار کنند.خیلی ها این کار را انجام دادند.حرف این است که آیا از طریق سایت ها و خبرگزاری ها سرمربی پرسپولیس شدم یا به صورت رسمی با آقایان قرارداد بستم؟من نباید خبر برکناری ام را در سایت ها می خواندم.»

سرمربی سابق پرسپولیس ادامه داد:«افتخار می‌کنم که دو بار برکنار شدم، یک روز محمود احمدی‌نژاد من را از تیم ملی کنار گذاشت و امروز وزیر ورزش و جوانان. امیدوارم موفق باشند. سرم هم برود، پای حرف‌هایم هستم. این جریانات برای حالا نیست و از قدیم وجود داشته است.»

او می گوید دلش برای این فوتبال می سوزد:«کسی که فوتبال را نمی‌داند و صرف اینکه پول دارد و به قول آقایان در وزارت ورزش به 3 تیم تهرانی کمک کرده می‌آید و درباره تیم پرسپولیس تصمیم می‌گیرد. متاسفانه همه چیز برعکس شده است.پرسپولیس روز جمعه بازی دارد و با تمام وجود دوست دارم این تیم نتیجه بگیرد. این تیم 3 بازی پشت سر هم در تهران خواهد داشت و ما بازی‌های سخت را پشت سر گذاشته‌ایم. الان تیم نیاز به آرامش دارد و اکنون دوست ندارم راجع به این تیم صحبت کنم.»

دایی کنایه ای هم به برخی از منتقدان می زند و می گوید:«آنهایی که در هفته‌های اخیر علیه من مصاحبه و انتقاد می‌کردند پاداش خود را گرفتند و به آنچه می‌خواستند رسیدند.با این حال من چیز خاصی نمی‌گویم و امیدوارم پرسپولیس موفق باشد چرا که این تیم را دوست داشته و به بازیکنانی که تا همین هفته با آنها کار کرده‌ام، اعتقاد دارم. تیم ما شرایط سخت خود را پشت سر گذاشته و در هفته‌های اخیر از نظر فنی پیشرفت خوبی داشته است. ما حتی در بازی که با تراکتورسازی شکست خوردیم عملکرد خوبی داشتیم.»

دایی ادامه داد:«من می‌روم و چیزی نمی‌گویم چرا که عاشق مردم هستم امروز هم به محل تمرین آمدم تا از مردم و هواداران حلالیت بطلبم چرا که ما نتوانستیم در هفته‌های گذشته نتایج خوبی بگیریم و شاید آنها از وضعیت تیم ناراحت و دلگیر باشند.»

اما حرف های پایانی سرمربی سابق پرسپولیس.آنجا که او  با طرح این پرسش که کجای دنیا رئیس‌جمهور یک کشور مربی را عوض می‌کند گفت:«پولی که امروز به حساب بازیکنان پرسپولیس ریختند چیزی نیست. بازیکنان ما قراردادهای میلیاردی دارند و واریز کردن 20 میلیون به حساب آنها در مقابل رقم قراردادشان چیز خاصی نیست. ما رفتیم شاید با رفتن ما به بازیکنان بیشتر از قبل برسند خدا را شکر می‌کنم که اگر با رفتن ما حداقل بازیکنان به حق و حقوق خود برسند.»

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1187

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 789

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2561

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2914

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3014

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3174

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3046

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4074