خدمات سایت


متن کامل خبر

روز دوم باشگاههای آسیا / دفاع منطقی و سوغاتی 6 امتیازی پرسپولیس از ازبکستان / تساوی خانگی نفت تهران در لیگ قهرمانان آسیا

آرشیو
پرسپولیس با شش امتیاز مقتدرانه در سکوی نخست گروه خود تکیه زد .
1393/12/13 11:19:03 ق.ظ


پرسپولیس ایران در هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در تاشکند به مصاف بنیادکار رفت.این بازی از گروه اول این رقابت ها برگزار شد.پرسپولیس در هفته اول این بازی ها در یک بازی یک طرفه و زیبا در تهران، لخویای پر ستاره را با 3 گل بدرقه کرد و با 3 امتیاز پای به این بازی گذاشت.

بنیادکار بازی را بهتر نسبت به پرسپولیس آغاز کرد اما این شاگردان درخشان بودند که با گذشت زمان آرایش تیمی خود را بدست آوردند و چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه بنیادکار به وجود آورند.

بازی پایاپای در حال انجام بود تا اینکه در دقیقه 19 محمد نوری توپی را برای عالیشاه فرستاد و او با ضربه سر مهدی طارمی را در موقعیت گل قرار داد.موقعیتی که باعث شد تا مدافع حریف با خطا طارمی را متوقف کند و داور هم نقطه پنالتی را نشان دهد.

مثل بازی قبل محمد نوری کاپیتان با تجربه پرسپولیس پشت توپ قرار گرفت و با ضربه ای زیبا دروازه بنیادکار را باز کرد.پرسپولیس کار را تمام کرده بود.حالا نیاز به این بود که از گل زده دفاع شود تا سرخپوشان با دست پر از ازبکستان راهی تهران شوند.کاری منطقی که معمولا تیم های مهمان در خانه حریف انجام می دهند.اتفاق جالب بعد از گل پرسپولیس شادی بیش از حد پیام صادقیان بود.او که هفته های قبل نسبت به نیمکت نشینی اش معترض بود طوری روی نیمکت خوشحالی می کرد که انگار خودش دروازه بنیاد کار را باز کرده است.

با گل پرسپولیس،بنیادکار فشار را روی دروازه آنها بیشتر کرد.فشاری که با هوشیاری مدافعان پرسپولیس و سوشا مکانی ره به جایی نبرد.در حالیکه نیمه اول رو به پایان بود در دقیقه 42 گابریل توپی را برای عالیشاه پشت مدافعان بنیادکار فرستاد که توسط مدافع این تیم درون محوطه جریمه متوقف شد ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت تا این بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به نفع پرسپولیس به پایان برسد. 

با شروع نیمه دوم بنیادکار حلقه محاصره را تنگ تر و تنگ تر کرده بود.آنها موقعیت های زیادی را  روی دروازه پرسپولیس خلق کردند که در دو صحنه با واکنش خوب سوشا مکانی همراه شد.در دقیقه 55 مهدی طارمی با یک تکل خوب توپ را از زیر پای بازیکن ازبک خارج کرد،اتفاقی که باعث شد طارمی مصدوم شود تا حمید درخشان یک تعویض اجباری را انجام بدهد.او علی علیپور را جایگزین طارمی کرد.
بازی با حملات بنیادکار ادامه داشت اما مدافعان و بازیکنان پرسپولیس آهنی بودند! و با هوشیاری توپ های ارسالی روی دروازه را قطع می کردند.در روز هایی که درخشان به دفاع تیم ملی و تاکتیک کروش انتقاد می کرد این بار پرسپولیس با دفاع منطقی و چند لایه موفق شد بنیادکار را شکست دهد تا درخشان با کپی از روی دست کروش سه امتیاز حساس را از ازبکی ها بگیرد.
نکته قابل توجه این بازی لباس های پرسپولیس بود.آنها که در هفته های گذشته لباس های یک برند ایتالیایی را می پوشیدند این بار لباس های یک برند دیگر را استفاده کرده بودن.برندی که قطعا با آن هیچ قراردادی ندارند.چه اگر این طور بود نواری همرنگ لباس خود روی آن نمی زدند.در هفته های گذشته بازیکنان پرسپولیس از نداشتن لباس گرم و مناسب برای بازی و تمرین شکایت داشتند و حتی محمد نوری کاپیتان سرخپوشان ادعا کرده بودد که:«لباس های ما را از منیریه می خرند بعد می گویند از خارج می آید.»

با این پیروزی،پرسپولیسی ها از دو بازی 6 امتیاز گرفتند تا به عنوان صدرنشین در گروه اول قرار بگیرند.

العین با امتیاز به امارات برگشت

تیم فوتبال نفت تهران که در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در ازبکستان باخته بود، در دومین مسابقه میزبان العین امارات بود. نفت تهران که برای اولین بار به لیگ قهرمانان آسیا راه یافته، در نیمه اول این دیدار مقابل تیم متمول العین به تساوی بدون گل رضایت داد.
اما در نیمه دوم شاگردان علی منصوریان خیلی زود به گل رسیدند. سیامک کوروشی در دقیقه 50 دروازه نفت را باز کرد تا این تیم از حریف جلو بیفتد اما آساموا جیان در دقیقه 58 از روی نقطه پنالتی دروازه نفت را باز کرد و بازی مساوی شد. در ادامه کار تلاش دو تیم برای باز کردن دروازه حریف بی نتیجه ماند و مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1186

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 788

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2560

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2913

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3012

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3171

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3045

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4073