خدمات سایت


متن کامل خبر

تبلت‌هایی که در سال 2011 عرضه می‌شوند + تصاویر

آرشیو
یک سال پیش، هیچ‌کس از واژه آی‌پد ایده‌ای نداشت، اما موفقیت اپل در عرصه رایانه‌های لوحی سبب شد از این رو سال 2011 به سال تب‌لت‌ها و اولین نمایشگاه الکترونیکی سال به سکوی پرتابی برای این محصولات تبدیل شود.
1389/10/16 02:40:30 ق.ظ

نمایشگاه ابزارهای الکترونیکی مصرفی، سی.ای.اس 2011 امشب در لاس‌وگاس آمریکا آغاز خواهد شد و پیش‌بینی این‌که سی.ای.اس امسال به انحصار تب‌لت‌ها در آمده باشد، چندان دشوار نیست. شرکت‌های متعددی طی ماه جاری تب‌لت‌های جدید خود را عرضه می‌کنند و به طور حتم می‌توان نمونه‌های نمایشی آنها را در این نمایشگاه بزرگ از نزدیک مشاهده کرد.

موتورولا

این شرکت عرضه محصول تب‌لت خود را در سی.ای.اس 2011 تایید کرده، با این حال بر سر نام این محصول شایعات فراوانی وجود دارد، موتوپد، موتورولا-زوم و موتورولا-استینگری، نام‌هایی است که برای این محصول جدید مطرح شده است. اطلاعات زیادی از این محصول در دسترس نیست و تنها مشخص شده که این تب‌لت تحت سیستم‌عامل اندروید 2.3 خواهد بود.

اچ.تی.سی

احتمال این‌که نام تب‌لت این شرکت معتبر اچ.تی.سی‌پد باشد، زیاد نیست و عرضه آن در نمایشگاه سی.ای.اس نیز چندان قطعی نیست؛ زیرا این شرکت تاکنون درباره زمان نحوه ارائه این محصول خبری رسمی منتشر نکرده است. هم‌چنین احتمال عرضه این تب‌لت در سی.ای.اس تنها بر اساس سخنان اخیر رئیس شرکت اچ.تی.سی است که اشاره‌ای اندک به استفاده از تب‌لت‌ها کرده بود. به‌نظر می‌رسد این تبلت تحت اندروید است و در دو سایز مختلف تولید خواهد شد.

اچ.پی

شرکت اچ.پی هنوز ارائه تب‌لت پالم‌پد خود را در سی.ای.اس 2011 تایید نکرده، اما از آن جایی‌که مدیر این شرکت اعلام کرده به زودی محصول تحت ویندوز این شرکت در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت، بسیاری احتمال می‌دهند این آینده نزدیک در سی.ای.اس 2011 باشد. این تب‌لت تحت نسخه 2.5.1 سیستم‌عامل وب عمل خواهد کرد و دو دوربین 1.3 و 3 مگاپیکسلی مجهز به فلش ال.ای.دی بر رو و پشت آن تعبیه شده است. حجم ذخیره اطلاعات در این تب‌لت به اندازه آی‌پدها است و از پورت اتصال USB 3 بهره می‌برد.

بلک‌بری

نمونه ابتدایی و نمایشی تبلت پلی‌بوک شرکت بلک‌بری پیش از این ارائه شده و از این رو انتظار می‌رود نسخه نهایی و کامل آن در سی.ای.اس به نمایش درآید. ابعاد پلی‌بوک بر اساس اطلاعاتی که بر روی وب‌سایت بلک‌بری قرار گرفته، 5.1 در 7.6 در 0.4 اینچ و وضوح تصویری آن 1024 در 600 پیکسل است. این تب‌لت چندلمسی به وای‌فای، پورت اچ.دی.ام.آی دو دوربین 3 و 5 مگاپیکسلی و پورتهای میکرویو.اس.بی و میکرو HDMI مجهز است.

اسوس

به نظر می آید شرکت اسوس با داشتن 3 مدل تب‌لت و ارائه آنها در سی.ای.اس 2011 پیشرفت زیادی در این زمینه داشته باشد. این شرکت در نظر دارد سه مدل تب‌لت جدید خود را در ماه آوریل / فروردین وارد بازار کند. انتظار می‌رود این ابزارها تحت ویندوز و اندروید کار کنند و کاربری کتاب‌خوان الکترونیک نیز داشته باشند. بر اساس اطلاعات منتشرشده مدل 12 اینچی تحت ویندوز7 خواهد بود و دو مدل 10 اینچی، یکی مجهز به پردازشگر Oak شرکت اینتل و تحت ویندوز7 است و دیگری از پردازشگر تگرا 2 و اندروید گوگل بهره می‌برد.

دل

این شرکت در حال حاضر تبلت استریک 5 اینچی خود را عرضه کرده، اما مدیر این شرکت پیش از این از ارائه دو مدل 7 و 10 اینچی این تب‌لت‌ها با هدف افزایش دادن جایگاه این شرکت در بازار تب‌لت‌ها خبر داده بود و از این رو احتمال می‌رود شرکت دل، تب‌لت‌های جدید خود را در سی.ای.اس 2011 در اختیار عموم قرار دهد.

ام.اس.آی

سال گذشته شایعات زیادی درباره تلاش این شرکت برای ساخت تب‌لت شنیده شد و خبرهای رسیده از عرضه این محصول در اوایل سال 2011 و به احتمال زیاد در سی.ای.اس حکایت دارد. هم‌چنین احتمال می‌رود تب‌لت وین‌پد این شرکت 10 اینچی و تحت ویندوز بوده و از پردازشگرهای اینتل استفاده کند. با این حال هنوز اطلاعات دقیق‌تری از این محصول منتشر نشده است.

منبع : خبر آنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل آغاز به کار کرد image نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل آغاز به کار کرد 1403/02/09

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران، موسوم به ایران اکسپو ۲۰۲۴ توسط رئیس جمهور افتتاح شد. ایرانسل نیز در این رویداد حضوری پررنگ و جدی دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 30

مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور image مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور 1403/02/09

علیرضا نادعلی از سنگ‌اندازی مافیای خودرو در مسیر واردات خودروهای برقی به کشور خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 33

عفونت کووید مردی هلندی آن‌قدر طولانی بود که ویروس درون او به گونه‌ای جدید تکامل یافت image عفونت کووید مردی هلندی آن‌قدر طولانی بود که ویروس درون او به گونه‌ای جدید تکامل یافت 1403/02/09

نقص سیستم ایمنی در نهایت باعث شد تا مرد هلندی پس از ماه‌ها مبارزه با کووید-۱۹ و بارها بستری‌شدن در بیمارستان، جان خود را از دست بدهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 30

گوگل خواستار رد شکایت وزارت دادگستری آمریکا علیه کسب‌وکار تبلیغات خود شد image گوگل خواستار رد شکایت وزارت دادگستری آمریکا علیه کسب‌وکار تبلیغات خود شد 1403/02/09

گوگل اعتقاد دارد که وزارت دادگستری شواهدی مبنی بر عملکرد ضدرقابتی کسب‌وکار آن‌ها ارائه نکرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 32

اپل آیدی شما بی‌دلیل قفل شده است؟ تنها نیستید image اپل آیدی شما بی‌دلیل قفل شده است؟ تنها نیستید 1403/02/08

برخی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که اپل آیدی آن‌ها به‌طور ناگهانی قفل شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

باگ عجیب یوتیوب موزیک صدای کاربران آیفون را درآورد image باگ عجیب یوتیوب موزیک صدای کاربران آیفون را درآورد 1403/02/05

برخی کاربران نسخه‌ی iOS یوتیوب موزیک با باگ آزاردهنده‌ای در این برنامه مواجه شده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 64

مجلس سنای آمریکا سرانجام لایحه «ممنوعیت یا فروش تیک تاک» را تصویب کرد image مجلس سنای آمریکا سرانجام لایحه «ممنوعیت یا فروش تیک تاک» را تصویب کرد 1403/02/05

اکنون «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا برای قانونی‌شدن لایحه، باید آن را امضا کند و ByteDance یک سال فرصت دارد تا تیک‌تاک را بفروشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 44

در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت image در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت 1403/02/04

موجودی مدل‌های فعلی آیپد در فروشگاه‌های اپل کاهش یافته است تا جای خود را به مدل‌های جدید بدهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

مدل آزمایشی بسیار کمیاب GTX 2070 به تصویر کشیده شد image مدل آزمایشی بسیار کمیاب GTX 2070 به تصویر کشیده شد 1403/02/03

یکی از نمونه‌های آزمایشی کارت گرافیک GTX 2070 پس از ۶ سال به نمایش درآمد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 49

اسپیکر عرضه‌نشده اپل در دست بسکتبالیست معروف‌ دیده شد image اسپیکر عرضه‌نشده اپل در دست بسکتبالیست معروف‌ دیده شد 1403/02/02

ظاهراً اپل در حال احیای یکی از اسپیکرهای نمادین و معروف برند بیتس است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 36