خدمات سایت


متن کامل خبر

جنایت دو پسرخاله علیه خاله‌ها

آرشیو
دو پسر خاله بر سر مقداری طلب از یکی از خاله‌های خود دست به انتقامی سخت زدند.
1389/10/28 05:33:46 ق.ظ

ماموران آتش نشانی تلاش زیادی کردند تا موفق به خاموش کردن آتش شدیدی شدند که خانه‌ای ویلایی در شهرستان « قیروکارزین» استان فارس را در میان گرفته بود.

آنها پس از اطفای این حریق به داخل ساختمان رفته و بدن نیمه جان و تمام سوخته دو قربانی این حادثه را از داخل دود و حرارت بیرون آوردند.

بلافاصله این مصدومین که شهلا و شهین نام داشتند به بیمارستان انتقال پیدا کرده و اقدامات پزشکی برای نجات جان این دوخواهر آغاز شد.

از آن طرف هم کارشناسان آتش نشانی به بررسی صحنه حریق پرداخته و عمدی بودن آنرا تایید کردند.

با مرگ شهین حادثه بعد جدی‌تری به خود گرفت و تحقیقات کارآگاهان ویژه قتل درباره ابعاد این جنایت با پرس و جو از همسایگان و فامیل قربانیان کلید خورد.

همسایه‌ها به ماموران کارکشته پلیس گفتند: مرحومه شهین از مدتها پیش در این خانه تنهایی زندگی می‌کرد و با کسی هم رفت و آمدی نداشت. چند ماه قبل هم شیرین خواهر وی پیش او آمد و در این منزل ساکن شد.

اطلاع خاصی از چند و چون زندگی این دو خواهر نداشتیم و فقط می‌توانیم بگوییم که آدم‌های ساکتی بودند و در این مدت همسایگی کسی بدی از آنها ندیده بود. اما اینکه چه کسی ممکن است خانه آنها را به آتش کشیده باشد چیزی نمی‌دانیم چرا که اصلا اطلاعی از زندگی خصوصی آنها نداریم. تحقیقات پلیس به‌رغم این بی‌خبری‌ها ادامه یافت تا اینکه افسر پرونده با به دست آوردن سرنخ‌هایی تازه دستور بازداشت دو خواهرزاده قربانیان حادثه را داد.

این کارآگاه که اخباری مبنی بر اختلاف مالی این دو پسرخاله با خاله هایشان دریافت کرده بود بازجویی از این افراد را در دستور کار قرار داد.

هر چند سعید و امیر در ابتدا سعی می‌کردند خود را در این ماجرای جنایی کاملا بی‌گناه نشان دهند اما سرانجام سعید پرده از راز این آتش سوزی برداشت: من و پسرخاله امیر از چندی پیش مبلغی پول از خاله شهین طلبکار بودیم و چند بار هم طلب خودرا از او خواسته بودیم که با پاسخ منفی او روبه‌رو شده بودیم. اصرار ما بی‌فایده بود و شهین قصد بازگرداندن بدهی خود را نداشت به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم از وی انتقام سختی بگیریم.

نیمه شب بود که طبق نقشه با یک ظرف بنزین در خانه او آمده و با کلیدی که از قبل ساخته بودیم وارد شده و همه جا را آغشته به بنزین کردیم. خاله‌ها آن‌قدر عمیق به خواب رفته بودند که متوجه حضور ما نشده واز خواب بیدار نشدند. موقع خروج کبریتی را روشن کرده و روی فرش انداخته و به سرعت آنجا را ترک کردیم.

ما قصد قتل خاله‌ها را نداشتیم و فکرمی‌کردیم آنها در نهایت دچار سوختگی می‌شوند اما پس از اینکه خبر مرگ خاله شهین را شنیدیم خیلی پکر شدیم و اکنون هم به شدت از کرده خود پشیمانیم.

تحقیقات درباره این جنایت در حالی ادامه دارد که از بیمارستان خبر می‌رسد که وضعیت جسمانی شیرین دیگر قربانی این حادثه عمدی نیز رو به وخامت گذاشته است.

منبع : نیاز روز
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




test sdf sd fsdf  image test sdf sd fsdf 1401/05/29

tsdf sdf sdf sdf

امتیاز:
تعداد بازدید: 0

فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! image فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! 1399/04/26

دقایقی پیش به شکل مرموزی حساب‌های کاربری توییتر اپل، ایلان ماسک، بیل گیتس، بایننس و... هک شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7577

حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر image حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر 1399/04/11

مرکز پزشکی سینا واقع در خیابان شریعتی تهران، شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ دچار آتش سوزی و انفجار شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6513

تهران بار دیگر لرزید image تهران بار دیگر لرزید 1399/03/07

لحظاتی قبل زلزله تهران را لرزاند و در نقاطی از شهر این زلزله حس شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7308

۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز  image ۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز 1397/06/31

معاون سیاسی استانداری خوزستان درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: تروریست ها 4 نفر بودند که در پی این حادثه 10 نفر شهید شدند و 21 نفر هم مجروح شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8350

 طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت image طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت 1397/06/28

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از فوت دو نفر بر اثر طوفان شب سه‌شنبه 27 شهریور در البرز خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8216

وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران image وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران 1397/06/24

مردی که برای فروش ارز مجازی (بیت کوین) به شکنجه گاهی در مشهد کشانده شده بود، برای فرار از چنگ افراد مسلح، دست به جنایت زد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8873

تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج  image تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج 1397/04/20

تصادف مرگبار تانکر حامل سوخت با یک اتوبوس در سنندج موجب کشته شدن ۱۳تن و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8726

راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت image راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت 1397/03/12

طی گزارش های اخیر یک راننده‌ اوبر به مسافرش شلیک کرده و او را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8881

تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم image تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم 1397/03/08

مسئولان آموزش و پرورش منطقه دو شهر تهران ضمن تایید تجاوز گروهی به دانش آموزان یک مدرسه در غرب تهران از مراجع قضایی خواستند نسبت به این پرونده ورود کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 9239