خدمات سایت


متن کامل خبر

شکایت دو دختر دیگر از پسرخاله‌های متجاوز میدان تره بار

آرشیو
تحقیق از دو پسرخاله که دختر جوانی را در سوله‌ای در میدان میوه‌وتره‌بار مورد تجاوز قرار داده بودند، ابعاد تازه‌ای از جنایت‌های آنها را فاش کرد، تاکنون دو دختر دیگر با مراجعه به دادسرای جنایی تهران علیه متهمان شکایت کرده‌اند.
1390/10/19 12:07:24 ب.ظ

نخستین شکایت علیه متهمان روز 23آذر توسط دختری 29ساله به نام کبری مطرح شد. این دختر که در شرکتی در خیابان ولیعصر کار می‌کرد بعد از خروج از دفتر شرکت مورد حمله یک سارق قرار گرفت. او دقایقی بعد با چشمانی گریان سوار یک پراید شد که به جز راننده یک مسافر مرد نیز در آن بود. دو مرد درباره علت گریستن این دختر سوالاتی کردند و در حین گفت‌وگو راننده از مسیر منحرف شد. وقتی کبری به این موضوع اعتراض کرد، مرد مسافر با چاقو به تهدید وی پرداخت. دو مرد سپس این دختر را به سوله‌ای در یک میدان میوه‌و‌تره‌بار بردند و مورد تجاوز قرار دادند.

دو متهم 22 و 23ساله که پیمان و نقی نام دارند و با هم پسرخاله هستند، در جریان تحقیقات پلیسی دستگیر شدند و مشخص شد هر دو از کارگران همان میدان میوه و تره‌بار هستند. این دو در بازجویی‌ها به جرم‌شان اعتراف کردند.

در حالی‌که تحقیق از این دو ادامه داشت، دختر 20ساله‌ای به نام پروانه نیز به دادسرای جنایی رفت و علیه آنها شکایت کرد. او گفت: «روز 19آذر در میدان راه‌آهن برای رفتن به خانه‌ام در نازی‌آباد سوار یک پراید شدم که دو مرد در آن بودند. راننده بعد از طی مسافتی تغییر مسیر داد و وقتی به این موضوع اعتراض کردم، مردی که به‌عنوان مسافر در صندلی جلو نشسته بود به من حمله و مرا تهدید کرد. آن دو به سوله‌ای در میدان میوه‌و تره‌بار رفتند و در آنجا مرا مورد تجاوز قرار دادند.»

بعد از طرح این شکایت، دختر 19ساله‌ای به نام پریسا نیز به دادسرای جنایی تهران رفت و دو متهم را به‌عنوان ربایندگانش شناسایی کرد. او که توانسته بود از چنگ دو پسرخاله فرار کند، ماجرا را این‌طور شرح داد: «من در یک شرکت در نازی‌آباد حسابدار هستم. روز 25آذر وقتی از محل کارم بیرون آمدم به مقصد میدان توحید سوار یک پراید شدم اما در نزدیکی بزرگراه نواب راننده به سمت بهشت زهرا(س) تغییر مسیر داد. من به این موضوع اعتراض کردم و مرد مسافر به طرفم حمله کرد. او سرم را زیر صندلی فروبرد در همان حین توانستم مخفیانه با مادرم تماس بگیرم، اما آن مرد موضوع را فهمید و گوشی موبایلم را از من گرفت. آنها سپس من را به یک سوله در میدان میوه و تره بار بردند، اما در آنجا با دو مرد درگیر شدم و در لحظه‌ای که یکی از آنها برای بستن دست و پایم از سوله بیرون رفت تا چسب بیاورد با لباس‌های پاره فرار کردم و از مرد دیگری که آن نزدیکی بود، کمک خواستم و توانستم خودم را نجات بدهم.»

در حال حاضر دو متهم در بازداشت هستند و تحقیقات از آنها همچنان ادامه دارد.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




test sdf sd fsdf  image test sdf sd fsdf 1401/05/29

tsdf sdf sdf sdf

امتیاز:
تعداد بازدید: 0

فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! image فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! 1399/04/26

دقایقی پیش به شکل مرموزی حساب‌های کاربری توییتر اپل، ایلان ماسک، بیل گیتس، بایننس و... هک شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7563

حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر image حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر 1399/04/11

مرکز پزشکی سینا واقع در خیابان شریعتی تهران، شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ دچار آتش سوزی و انفجار شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6507

تهران بار دیگر لرزید image تهران بار دیگر لرزید 1399/03/07

لحظاتی قبل زلزله تهران را لرزاند و در نقاطی از شهر این زلزله حس شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7296

۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز  image ۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز 1397/06/31

معاون سیاسی استانداری خوزستان درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: تروریست ها 4 نفر بودند که در پی این حادثه 10 نفر شهید شدند و 21 نفر هم مجروح شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8346

 طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت image طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت 1397/06/28

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از فوت دو نفر بر اثر طوفان شب سه‌شنبه 27 شهریور در البرز خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8210

وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران image وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران 1397/06/24

مردی که برای فروش ارز مجازی (بیت کوین) به شکنجه گاهی در مشهد کشانده شده بود، برای فرار از چنگ افراد مسلح، دست به جنایت زد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8866

تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج  image تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج 1397/04/20

تصادف مرگبار تانکر حامل سوخت با یک اتوبوس در سنندج موجب کشته شدن ۱۳تن و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8719

راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت image راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت 1397/03/12

طی گزارش های اخیر یک راننده‌ اوبر به مسافرش شلیک کرده و او را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8876

تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم image تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم 1397/03/08

مسئولان آموزش و پرورش منطقه دو شهر تهران ضمن تایید تجاوز گروهی به دانش آموزان یک مدرسه در غرب تهران از مراجع قضایی خواستند نسبت به این پرونده ورود کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 9235