خدمات سایت


متن کامل خبر

استارتاپ ElevenLabs از سیستم دوبله هوش مصنوعی AI Dubbing رونمایی کرد

آرشیو
سیستم هوش مصنوعی ElevenLabs از زبان‌های ورودی مختلفی ازجمله زبان فارسی برای دوبله به زبان‌های دیگر پشتیبانی می‌کند.
1402/07/19 10:15:45 ق.ظ

استارتاپ ElevenLabs که در زمینه شبیه‌سازی صدا مهارت دارد، از یک سرویس دوبله هوش مصنوعی به نام «AI Dubbing» رونمایی کرده است که به شما اجازه می‌دهد صدای گوینده در ویدیوها را با لحن اصلی به زبان‌های مختلف دوبله کنید.

این سیستم دوبله هوش مصنوعی از زبان‌های ورودی و خروجی مختلفی ازجمله فارسی پشتیبانی می‌کند، بااین‌حال ویدیوها را به فارسی دوبله نمی‌کند. درحقیقت می‌توانید ویدیوهای فارسی را به زبان‌های دیگر تبدیل کنید. امکان استفاده رایگان از این سرویس وجود دارد، اما ElevenLabs محدودیت‌هایی برای آن در نظر گرفته است.


سیستم دوبله هوش مصنوعی ElevenLabs

در صورتی که به‌دنبال استفاده رایگان از این سرویس دوبله باشید، با کیفیت پایین ویدیوها روبه‌رو می‌شوید و همچنین نمی‌توانید ویدیوهای حجیم در آن آپلود کنید. برای دسترسی به امکانات بیشتر باید اشتراک ElevenLabs را تهیه کنید.

برای استفاده از این سیستم دوبله باید به این لینک بروید که با صفحه زیر مواجه می‌شوید. در این صفحه می‌توانید ویدیوی مدنظرتان را آپلود کنید یا از لینک ویدیوها در پلتفرم‌هایی مانند یوتوب یا تیک‌تاک استفاده کنید.

درحالی‌که زبان ورودی به‌طور خودکار شناسایی می‌شود، می‌توانید به‌صورت دستی هم آن را انتخاب کنید. همانطور که گفتیم، این سرویس از زبان ورودی فارسی هم پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید ویدیوهای فارسی را به زبان‌های مختلف دوبله کنید.

در ادامه باید زبان خروجی را مشخص کنید که شامل بیش از 20 زبان می‌شود، بااین‌حال متأسفانه درحال‌حاضر خبری از پشتیبانی از زبان فارسی نیست. پس از آپلود ویدیو یا قراردادن لینک پلتفرم‌ها، باید کمی صبر کنید تا ویدیو دوبله شود. درنهایت می‌توانید ویدیو را دانلود کنید. در نسخه رایگان ویدیوها کیفیت پایینی دارند و البته روی آن‌ها واترمارک ElevenLabs قرار می‌گیرد.

اگرچه ElevenLabs می‌گوید این سیستم می‌تواند محتوا را به‌خوبی ترجمه کند و حتی دیالوگ‌های جدید با زبان مدنظر کاربران بسازد، اما حداقل در نسخه رایگان این سیستم هوش مصنوعی با دقت بالایی روبه‌رو نیستیم و شاید حتی ویدیوها به‌صورت ترکیبی به دو زبان مختلف دوبله شوند. این احتمال وجود دارد که با تهیه اشتراک ElevenLabs، چنین مشکلی برطرف شود.

منبع : دیجیاتو
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • صدا,
  • دوبله,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




OMODA & JAECOO از اولین ربات بیونیک و Gait-walking جهان رونمایی می‌کند image OMODA & JAECOO از اولین ربات بیونیک و Gait-walking جهان رونمایی می‌کند 1403/02/01

در ۲۵ آوریل و همزمان با نمایشگاه بین المللی خودرو پکن، از سبک جدیدی از هارمونی نوآوری در خانواده سریNew Energy رونمایی خواهد شد، محصولی که می تواند نُت جدیدی در سمفونی "محصول جدید + فن آوری نو+ اکوسیستم پویا" باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 32

چرا تانک تی ۹۰ روسیه در باتلاق اوکراین گیر کرده است؟ image چرا تانک تی ۹۰ روسیه در باتلاق اوکراین گیر کرده است؟ 1403/01/25

بسیاری انتظار داشتند که بهترین تانک روسیه یعنی T-14 آرماتا در اوکراین خودنمایی کند. هرچند اینگونه نشد و تانک تی 90 این کشور نیز حسابی در اوکراین با مشکل مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 43

کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 62

ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد image ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد 1403/01/05

هلیکوپتر تهاجمی جدید چینی ها برای اولین بار در آسمان دیده شده و احتمالا توانایی‌های جذابی دارد. در ادامه با هلیکوپتر سنگین Z-21 آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 66

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 74

استخراج طلا از قطعات کامپیوتر با پروتئین وی! image استخراج طلا از قطعات کامپیوتر با پروتئین وی! 1402/12/13

پروتئین مورد استفاده‌ی بدن‌سازان، هزینه‌ی استخراج طلا از زباله‌های الکترونیکی را تا ۵۰ برابر کاهش می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 61

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 79

توسعه حسگرهای چهره‌ پوشیدنی که می‌توانند احساسات ما را درک کنند image توسعه حسگرهای چهره‌ پوشیدنی که می‌توانند احساسات ما را درک کنند 1402/12/07

تیمی در کره، سیستم قابل پوشش و کشش صورت ایجاد کرده‌اند که از بررسی اصطکاک و لرزش پوست برای ارزیابی احساسات انسان استفاده می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 71

شرکت نورالینک ایلان ماسک قدرت ابرانسان‌ها را به این بیمار هدیه داد image شرکت نورالینک ایلان ماسک قدرت ابرانسان‌ها را به این بیمار هدیه داد 1402/12/02

ایلان ماسک از موفقیت اولین آزمایش انسانی نورالینک خبر داد و اعلام کرد به‌لطف تراشه این شرکت، بیمار نوعی توانایی ابرانسانی پیدا کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 100

اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد image اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد 1402/12/01

دو کامپیوتر شخصی رومیزی بسیار کمیاب با پردازنده‌ی ۸۰۰۸ اینتل هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 98