خدمات سایت


متن کامل خبر

دايي: پرونده شيث بسته شده؛ حرف‌‌هايم را در دادگاه مي‌زنم

آرشیو
سرمربي پرسپوليس در واکنش به شکايت شيث رضايي گفت: خيلي چيزها را تا آخر عمرم در دل نگه خواهم داشت ولي اميدوارم در دادسرا حرف‌هايمان را بزنيم.
1389/11/16 01:44:12 ب.ظ

علي دايي پس از پيروزي 2 بر صفر تيمش مقابل نفت آبادان اظهار داشت: مزد زحماتمان را گرفتيم و اين مسئله به خاطر 2 اردوي خوبي بود که پشت سر گذاشتيم.

وي ادامه داد: هم در نيمه اول و هم در نيمه دوم بازي خوبي ارائه کرديم و از تاکتيکي خوبي بهره مي‌برديم. شايد اگر از موقعيت‌هايمان بيشتر استفاده مي‌کرديم بيش از 2 گل مي‌زديم. اين برد را به همه پرسپوليسي‌ها تبريک مي‌گويم و خوشحالم که خاطرات تلخ گذشته را پاک کرديم.

دايي گفت: 2 اردوي پر فشار را پشت سر گذاشتيم که بازيکنان دور از خانواده‌ها تمرين کردند و من را به آينده اميدوار کردند. تازه در ابتداي راه نيم فصل دوم هستيم و اميدواريم روز به روز بهتر شويم.

وي در خصوص اظهارات کاسيميرو که گفته بود تيم داوري باعث پيروزي پرسپوليس بود، گفت: ايشان نظرش را گفته ولي حيف است بازي زيبايي بازيکنان پرسپوليس را به داور نسبت بدهيم. از نظر من تيم داوري هيچ مشکلي نداشت.

دايي در پاسخ به سؤال خبرنگاري که پرسپد چرا بيش از 2 گل نزديد گفت: نمي‌شود در هر بازي 20 گل زد. ما موقعيت‌هاي زيادي داشتيم اما مهم اين بود که گل نخورديم و دروازه‌مان باز نشد.

سرمربي پرسپوليس در خصوص شيث رضايي گفت: از نظر من اين پرونده مختومه شده و کميته انضباطي به اين مسئله رسيدگي مي‌کند. تا زماني که من هستم با شيث همکاري نمي‌کنم ولي در زندگي خصوصي براي او آرزوي موفقيت دارم.

وي در خصوص شکايت رضايي به دادگاه گفت: هر کسي در اين مملکت مي‌تواند احقاق حق کند. خوشحال شدم که رضايي شکايت کرد ولي مدير برنامه‌هاي او جنجال‌هاي زيادي به پا کرده و حرف‌هايش قابل پيگيري است. وکيل من نيز اين مسائل و ادعاهاي دروغ را پيگيري مي‌کند. من سرمربي تيم هستم و احتياجي به اما و اگر ندارم نيازي به دروغ گفتن نيست و مي‌خواهم در آرامش باشم و به همين خاطر حاشيه‌ها را کم کردم.

وي افزود: اين بحث چيزي به پرسپوليس و فوتبال مملکت اضافه نمي‌کند. خيلي چيزها را تا آخر عمرم در دل نگه خواهم داشت ولي اميدوارم در دادسرا حرف‌هايمان را بزنيم.

دايي در پايان در خصوص اينکه آيا در ليگ قهرمانان به فکر جايگزين اين بازيکن است گفت: در برخي از مواقع اصلا بحث فني مهم نيست. ممکن است بچه 18 ساله را در دفاع بگذارم اما اصولم را زير پا نخواهم گذاشت.

منبع : فوتبال3
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1199

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 811

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2580

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2925

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3029

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3205

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3065

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4093